MEHMET NE DEMEK ISTEDI

22 3 0
                                    

Okula geldigimde Mehmet sirada otururken gordum.Hemen yanina gittim.Mehmet benim sana bisi dicem.Sen dun bana neden oyle dedin.
Mehmet:
_Ne demisim?
ben:
_Berna ben galiba sana asik oldum.dedigin soz.
Mehmet:
_haaaaaaaa sen o sozden bahsediyorsun.
ben:
_evet Mehmet o sozden bahsediyorum.I
Mehmet:
_yaaaa evet berna.Sen dun bana yerini verdun.Hem ben laz oldugim icin benle arkadadluguni kesmedin.
ben:
_ya insan laz oldugu icin arkadasligini kesmez.
Mehmet:
_tamam yaaa itiraf ediyorum.ben sana asigim.Sana birden soyliyince utandim.Insallah beni ailenle tanistirirsin.
ben:
_yarin cumartesi.okulda yok.yarin aksam satt 8'de aileni de al bize yemege gel.ya sen sorunlumusun mehet.daha lise1.benimi istwyeceksin.
Mehmet:
-haklusin galiba.biraz abartmis olabilurim.
eeee yani.Ama seninle bir kere hamburger yemege gelebilirim.Ama sana hamburgercide bide soylemem gereken seyler var.onemli.Tamam ozaman .Okul cikisi bulusak.tmm.
Okul cikisi hamburgerciye gittik.hambhrgerlerimizi yedik.kolalarimizi ictik .
ben:
-ilk olarak facebook'una iliski durimunu koy.
Mehmet:
_hayatta olmaz!
ben:
_nedenmis o?
Mehmet:
_babam bende ekli.Gorurse benim kemillerimi kirar.
ben:
_o zaman git konus.sen eger yazmassan herkes seni. sevgilin yok sanar.git konus babanla .yoksa.yani ya baban ya ben.

bakalim Mehmet babasiyla konusacakmi?eger merak ediyorsaniz Kavga bolumune girin.Ama girnwden once yorumlarinizi bekliyorum.....

YANLIS SECIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin