Hikaye adı: Hisset
Yazar: Elif Aslan (ElifLeo)
Bölüm sayısı: 13
Tür: Genç Kurgu
Devam ediyor.
Tanıtım:
Genç kız, duygularını siyah bir boyaya bulandırdı ve gözyaşlarıyla birlikte duygusuz bir bedenin portresini çizmeye başladı. Fırça siyah bir zift rengini aldığında resim çoktan bitmişti. Tuvali karşısına alarak öylece baktı. Acıların resmedildiği tabloya uzun uzun baktı. Tuvalde hem kendi kalbini hem de onun boş kalbini görüyordu Genç bir kızın kalbinde yaşadığı savaşın dışa vurumuydu. Genç bir çocuğun kalbinde ki fırtınalarla birlikte duygularının etrafa dağılarak yok olmasının dışa vurumuydu.Kız gözlerine bakarak içten bir gülümseme yolladı ona. Kalbini hissetmek istedi. Ama o umursamadı.∞''Gözlerine her baktığımda sadece acı görüyorum. Sen bana yaklaştığın her an acı çekiyorsun. Ben senin duygularına karşılık verecek biri değilim,'' dedi ve söylediği sözlerin aksine bir elini boynuma götürerek yüzüme yaklaştı ve nefesini boynumda hissetmeye başladım. ''Ben acımasızım,'' diye fısıldadığında ruhumun derinliklerinde ki hislerimin ürperdiğini hissetmiştim.''Acımasızsın.''
Benim yorumum: Bu hikayeyi okumanızı kesinlikle tavsiye ederim. Etkileyici bir anlatıma sahip. Okurken içinde kendinizi bulabilirsiniz. Hikaye sizi içine çekiyor ve sürüklüyor. Çok güzel bir aşk hikayesini barındıran konusuyla sizin de kalbinizde izler bırakacak. Kaçırmamanızı öneririm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEŞFEDİLMEMİŞLER
No FicciónWattpad'in en iyi keşfedilmemiş kurguları. --- Hikayeleriniz için bize ulaşabilirsiniz.