16%

5.5K 333 3
                                    

*Luke*

Od tygodnia nie rozmawiam z nikim. Moja mama nie wie co się ze mną. Chłopaki przyjechali wczoraj i próbują ze mną rozmawiać lecz ja nie mam na to ochoty. Nie mam pojęcia co ta dziewczyna ze mną zrobiła ale chodzę jak duch.. nie czuje nic tylko pustkę. Do szkoły chodzę bo muszę. Siedzę ze znajomymi lecz nie odzywam się. Czuję się jak wrak człowieka. Nie śpię, praktycznie nic nie jem. Ciągle mam jej słowa w głowie. Chciałbym z nią porozmawiać ale mnie zablokowała. Nie wiem co się ze mną dzieje.

Siedzę na stołówce i patrze na roześmianych znajomych. Nawet nie spytali co mi jest, maja mnie w dupie. Rozglądam się i widzę innych uczniów. Niektórzy siedzą sami pogrążeni w jakieś lekturze. Inni siedzą w grupach znajomych i dyskutują lub piszą coś na telefonach. Są też tacy co zapomnięli odrobić zadania i właśnie to robią. A co ja robie ja? Siedzę i obserwuje. Wyglądam jak trup, blady z podkrążonymi oczami. Brakuje mi jej, nie wiem co ze sobą zrobić.

Ciągle zaglądam na telefon w nadziei, że jednak zmieniła decyzje i mnie odblokowała. Nic z tego. Zraniłem ją, bardzo. Gdybym tylko wiedział kim jest...

Wiem, że wtedy bym próbował to naprawić, przeprosić. Ale niestety nie mam pojęcia od czego zacząć. Wiem, że nie mogę tego tak zostawić, ale co mam zrobić?


BIEDNY LUKE, ALE CÓŻ. ZASŁUŻYŁ SOBIE! DO NASTĘPNEGO . PISZCIE KOMENTARZE I POKAŻCIE, ŻE TU JESTESCIE! :)

Messages || Luke HemmingsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz