Strašne sa ospravedľňujem za meškanie ale ja šikovný človek som začala veľa príbehov a neviem čo mám robiť skôr -.-
po dvoch mesiacoch som mohla úprimne povedať že som šťastná. Dreamer mi chýbal stále ale začala som si pomaly uvedomovať že on bol len jedna kapitola môjho života ktorá skončila skoro. No čím skôr som zistila aký Dreamer je tým to bolo lepšie. Stále v mojom srdci je , stále ho mám rada a nikdy na neho nezabudnem. Ublížil mi to áno ale život ide ďalej no nie? a Dreamer2 alias Finn je kapitola sama o sebe. Až strašidelne mi pripomína Dreamera. Štýl jeho písania jeho chovanie , to že má tajomstvá ako aj Dreamer a proste to všetko. Lenže bolo tu pár vecí čo mi potvrdzovali že Finn nie je môj Dreamer. Áno aj po toľkej dobe ho stále volám môj Dreamer. Finn mi povedal jeho meno, Finn býva v Anglicku a Finn má dievča. Straší ma aj to že k Finnovi pomaly začínam cítiť to čo k môjmu Dreamerovi. To ako mi vždy začne skákať srdce keď započujem že mi napísal. To ako sa blbo usmievam na displej keď si píšeme to ako slobodne a milovano sa cítim keď si píšeme. No sú tu dve veci čoho sa bojím pri prejavovaní svojich citov k nemu. Finn má dievča ! To je prvá vec a tá druhá je strach. Strach z toho že mi ublíži ako môj Dreamer. Zazvonil zvonec a ja som sa zdvihla. Konečne môžem utiecť z tohto blázinca domov. Nevedela som sa dočkať keď mu napíšem. Keď si budeme písať a to všetko. Otvorila som dvere a pozdravila rodičov. Moju zmenu v správaní spoznali ihneď. Keď som si prestala písavať s Dreamerom prestala som jesť. Nie z trucu ale nemala som chuť. Chodila som ako mŕtvola ,nevychádzala som z domu okrem školy, stále som bola zavretá v izbe a plakala. Teraz sa domov vraciam šťastná ,chodím usmiata opäť som pribrala stratené kilá a možno aj pár naviac ale myslím že mi to prospelo, bavila som sa z ostatnými a konečne som zase šťastná písavala príbehy. Pýtate sa na príbeh Lucy a Ashtona? Och tak to sa vyvýja hmm divno. Lucy je stále smutná upadá do depresií a spoznala nového chlapca no stále pre ňu nie je to čo pre ňu bol Ashton , pretože Ashton je len jeden. Až strašidelne sa to podobá na môj príbeh s rozdielom že ja už neupadám do depresií . Je tu Finn ale moje srdce ,bohužiaľ, stále patrí Dreamerovi. Otvorila som dvere od izby a prihlásila sa na Wattpad a Twitter. Na Twitteri som zbadala jedno upozornenie ,rozklikla som ho a v momente som začala kričať ako šialená. Toto nemôže byť pravda! Omg! Omg! asi umriem ja som tak šťastná. Dvere sa rozleteli a v nich stála vystrašená mama.
"Preboha srdiečko čo sa ti stalo?" spýtala sa. Zrejme som ju tým svojím jačaním vystrašila.
"Nič nič mami som v pohode ,to je len radosť." zasmiala som sa.
"Okej ale nekrič tak." uchechtla sa a opäť zavrela dvere. Rozklikla som upozornenie a na monitore sa na mňa usmievala tvár Ashtona pod mojím príspevkom.
Môj tweet: život je ako kniha. Plný kapitol ktoré začínajú a končia. Jedna z mojich kapitol skončila ale bohužiaľ smutne. Dúfam že aj naďalej snívaš svoje sny.[poznámka- sen (Dream) ]
Áno ten tweet bol o Dreamerovi. Lenže ashova odpoveď ma zarazila. Nechápala som ju.
Ashton Irwin: nič nekončí smutne a ak áno tak to ešte neskončilo. Sny bez osoby ktorú milujete nie sú sny. Čoskoro sa to dozvieš Tina.Ja: neviem čo mám povedať Ashton. Možno si to len myslíš ale táto kapitola smutne skončila a teraz je tu nová a krajšia. K tým snom , dotyčná osoba tie sny má :) A čo sa mám dozvedieť? Začínam mať strach ...
Spokojná s tým že reagoval na môj tweet som otvorila správu od Finna ktorú mi poslal práve teraz.
Dreamer2: no čo školáčka? Ako bolo v škole xDja: bez wifini hrozné..
Dreamer2: ty závisláčka
ja: možno to bolo dobre inak by som vrieskala cez hodinu a učitelia by zistili že som na nete.
Dreamer2: prečo by si jačala? o.Oja: Ashton Irwin mi odpísal na tweet!!!
Dreamer2: počkaj TEN Ashton Irwin? :O
ja: koľko ashtonov poznáme? :D
Dreamer2: omg čo napísal?
ja: dávala som tweet o to že život je kniha a každá kapitola raz skončí a že jedna z mojich skončila zle. a potom som popriala dreamerovi že dúfam že aj naďalej sníva svoje sny. A Ash že: Ashton Irwin: nič nekončí smutne a ak áno tak to ešte neskončilo. Sny bez osoby ktorú milujete nie sú sny. Čoskoro sa to dozvieš Tina. nechápala som ale však ok tak som mu na to odpísala .
Dreamer2: čo sa máš dozvedieť? O.o
ja: ako to mám vedieť? :D Ashton je ...Ashton kto ho chápe prosím ťa?
Dreamer2: asi by si mala niečo vedieť Tina. Niečo vďaka čomu sa tvoj pohľad na mňa zmení.
CITEȘTI
Wattpad /A.I./
FanfictionDreamer: tvoje knihy sú božské! you: ooo ďakujem :) ktorú máš najradšej ? :) Dreamer: Tú z Ashom. you: skús ju opísať inak, je ich veľa :D Dreamer: tú kde je punk Ash. Nový príbeh zo série týchto príbehov. Facebook nájdete na mojom profile :)