viete čo je sranda? príbeh sme plánovali na pár častí a už sme na 20. :D :D
bielyjednorožec: poviem vám vtip xDružovýkamión: och nieee
zelenábrokolica: nieee
HayHay: žiadne prudké pohyby! pomaly sa vyparte!
Dreamer2: pššt možno si myslí že tu nie sme
bielyjednorožec: ale ja viem že ste tu vy paká pretože tu píšete -.-Tina Love: hej a prečo ho nechcete počuť? ja si ho vypočujem
ružovýkamión: nieee!Dreamer2: TINA!
zelenábrokolica: zlato nie....
HayHay: jeden vtip zvládneme ...snáď
biely jednorožec: ste hrozný viete o tom? Veľmi rád ti ho poviem , Tina :)Bielyjednorožec: príde dementný chlapec do obchodu a hovorí: "Uhmaahaeeua coly! " predavačka sa na neho začudovane pozrie a povie "dva deci čoho?"
HayHay: -.-
ružovýkamión: nechajte ma v kľude umrieť ...
Dreamer2: stratil som slováTina Love: ale to vtipné nie je
zelenábrokolica: Tina ... toto si nemala ....
bielyjednorožec: čo?! ONO TO Je VTIPNÉ!
Dreamer2: ouč ...zlato on si myslí že jeho vtipy sú vtipné :D
bielyjednorožec: ONI SÚ VTIPNÉ!
zelenábrokolica: prečo , voláš Tinu voláš zlato, FINN?!!!
Dreamer2: volám ju tak odjakživa ;)
zelenábrokolica: tak s tým prestaň!!!
Dreamer2: a čo ak neprestanem?
zelenábrokolica: tak si ťa podám! Ona nie je tvoja!
Dreamer2: ani tvoja, pokiaľ viem!
zelenábrokolica: musíš mi to v kuse pripomínať?!
Tina: CHALANI! Mrdlo Vám?!
HayHay: konečne si to zastavila :D
Dreamer2: on začal...
zelenábrokolica: neviem kto tu nazýva Tinu zlato!
Dreamer2: neviem o tom že by si sťažovala.
zelenábrokolica: ale ani nepovedala že sa jej to páči.
Tina : viete čo?! Nie som ani jedného! A je mi jedno ako ma kto volá! Ale ak sa kvôli mne mienite hádať tak už tu nemienim tráviť ani sekundu!
Tina Love opustila konverzáciu.ružovýkamión: a máte to.
_____________________________
súkromný chat
zelenábrokolica: Tina?
Tina: čo je?!
zelenábrokolica: prosím nehnevaj sa na mňa ja len.... vadí mi keď cítim konkurenciu...
Tina: akú konkurenciu preboha?!
zelenábrokolica: no vieš... dúfal som že by medzi nami mohlo byť ..no niečo viac ako kamarátstvo.
Tina: Ale veď medzi nami je niečo viac!
zelenábrokolica: počkaj čo ?
Tina: asi by som ti nehovorila že ťa milujem Dreamer, keby to tak nebolo...zelenábrokolica: takže ...ako to medzi nami teraz je?
Tina: ehm neviem.... neviem či dokážem chodiť s niekým koho som v živote nevidela a neviem ani jeho meno....
zelenábrokolica: možno je čas aby si sa dozvedela pravdu...
_____________________
spoločný chat
zelenábrokolica: prišiel ten čas..
HayHay: si si istý Ashton?
bielyjednorožec: Ash čo ak to vezme zle?
ružovýkamión: nechajte ich! Nech už sa dozvie kto tá brokolica je xD potom všetkom čo si kvôli nemu vytrpela.
Dreamer2: Ash vieš že ti to želám ale ak spolu začnete oficiálne chodiť... bude to pre ňu ťahšie...
zelenábrokolica: ešte neviem či to vôbec príjme no viem že je načase to zistiť.
___________________
Ash.456 vám Volá.
prijali ste hovor.
na monitore som uvidela osobu ktorú som chcela vidieť roky. No nie ako môjho Dreamera! To nemôže byť on! Musí to byť omyl! Určite to je omyl! On nie je Dreamer! Srdce sa mi zastavilo a v momente sa rozbúchalo .
"Tina?" ozval sa jeho dokonalý hlas. Ale ako vie moje meno.
"Ash--ashton?" koktala som. "A-ako vieš moje meno? Ako je možné že mi voláš?" snažila som sa zahnať slzy. Neviem či som plakala od šťastia alebo od ..od ... áni sama neviem čo cítim.
"Tina to som ja...ja som celý čas Dreamer." povedal pomaly. Začala som hlavou kývať na znak nesúhlasu a hovoriť nie. Stále som to opakovala a posúvala som sa dozadu.
"Tina nemohol som ti to povedať skôr jednoducho to nešlo... chcel som aby si ma poznala takého aký som." hovoril opatrne. Zrazu sa vo mne nahrnula všetka zlosť.
"Aby som čo?! JA SOM Ti HOVORILA AKO VEĽMI VEĽA PRE MŇA ZNAMENÁŠ! CELÝ TEN ČAS SOM TI HOVORILA ŽE ŤA MILUJEM! klamal si mi!" stekali mi slzy po tvári.
"Nie nie.. zlato.."
"NEVOLAJ MA TAK!" okríkla som ho.
"PRepáč.... neklamal som ti...len som ti nepovedal celú pravdu.."
"To je jedno... nechcem ťa už ani vidieť.... da-daj mi pokoj!" plakala som a vypla hovor skôr ako stihol niečo povedať.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
BA DUM TSS ! :D :D konečne nová časť a je to odhalené ! :3 Akoby ste reagovali vy?
KAMU SEDANG MEMBACA
Wattpad /A.I./
Fiksi PenggemarDreamer: tvoje knihy sú božské! you: ooo ďakujem :) ktorú máš najradšej ? :) Dreamer: Tú z Ashom. you: skús ju opísať inak, je ich veľa :D Dreamer: tú kde je punk Ash. Nový príbeh zo série týchto príbehov. Facebook nájdete na mojom profile :)