pohľad Katii:
"Kornelia!" zakričala som a bežala k nej. Dimka ju vzal do náručia a utekali sme do nemocnice. Poslednú dobu sme tam boli ako na hodinách klavíra. Doktorka sa so sestrou a Dimkou zavrela v ambulancii a ja som hlasno protestovala. "Neodpustím si ak sa im niečo stane" hodila som sa o stoličku a následne opäť vstala. Išla som si opláchnuť tvár. Make-up zmizol a nahradila ho fialová farba na líci. "Ou vyzeráš strašne. Ja toho Asforda nakopem" Rose vstala zo stoličky a vyšla von. Lisa a Chris išli zistiť čo je nové a ja som ostala sama s Josephom: "Veľmi to bolí?" "Ani nie" zaklamala som a sadla si vedľa neho na stoličku. Potom sa otvorili dvere a mi sme videli vychádzať Dimku: "Bude v poriadku." Až teraz som si všimla,že od napätia zadržiavam dych a tak som vydýchla. Vošla som do jej izby a sadla si k posteli:"Budeš v poriadku."O NIEKOĽKO MESIACOV NESKôRMasona som poslala do čerta. Začala som sa zbližovať s Josephom a bola som šťastná. Kornelia sa zotavila a my sme na ňu dávali obzvlášť pozor. Mohla byť rada,že sme ju púšťali samú na WC. Chod akadémie pokračoval ďalej. Lisa už u kráľovnej vybavovala termín svadby. Rose osobne napochodovala do kráľovského paláca a vysvetlila Tatiane ako to je medzi Lisou a Chrisom. Lisa ju takmer zabila keď to zistila. My ostatný sme s toho mali dobrú zábavu. Lisa stresovala. Rose sa zabávala a oficiálne vyhlásila,že s Dimitrim sú pár. Koľké to "prekvapenie". Ja som sa tešila na príchod mojich neterí alebo synovcov. Kornelia nám to nechcela prezradiť a do pôrodu ostávali dva mesiace. S Rozou sme za kráľovniným chrbtom začali chystať veci na svadbu. Tá musí byť na kráľovskom dvore a vo veľkom štýle,ale Rose si vydupkala prípravu. A tak sme mesiac pred svadbou odleteli na kráľovský dvor. "všetko v pohode" opýtala som sa Kornelie keď vzlietalo lietadlo. "Všetko fajn." Najviac sme stresovali ako kráľovná príme že jej synovec bude otec. Stavím sa,že aj ich donúti vziať sa a kráľovná si spraví dvojitú svadbu. Ale to bude musieť prejsť cezo mňa. Lisa chce mať tento deň len pre seba a tak to aj bude. Žiadna kráľovská mrcha jej to nezkazí viac ako to skazila. Sadla som Josephovi na kolená a pobozkala ho. Objal ma okolo pasu a pritiahol k sebe. Kornelia na mne videla,že som šťastná a priala mi to. Rovnako aj Dimitri,ktorý bol spokojný,že som si vybrala jeho dobrého kamaráta. Jednoducho starší brat. Cestou som zaspala a zobudila sa až keď sme pristáli na dvore. Postavila som sa na nohy a vzala si kufor. Joseph ma chytil za ruku a vybrali sme sa von z lietadla. Kornelia s Adrianom išli za kráľovnou a Rose sa išla popukať smiechom pri predstave ako sa zatvári Tatiana a ešte horšie ako vezme Adrianova matka fakt že bude babička. "To od teba nieje pekné Rose" karhala ju Lisa,ktorá bola zavesená okolo Chrisa. Rose až kicla na zem: "Len si predstav ako sa Tatiana zatvári." "Nejak takto?" napodobnila som vyhúkanú kráľovnú a Rose začala plakať a chytať sa za brucho. Dimka ju zdvihol na nohy a musel ju držať aby nespadla znova. "Ubytujeme sa a stretneme sa večer pri kráľovnej" usmiala sa Lis. Rose sa stále smiala: "Prepáč zlato,ale my nie sme pozvaný. Neznáša dampošov. A kto hej? Veď sme strašne nudný." "Tá pravá sa ozýva" zasmiala som sa a Rose už znova tiekli slzy. Zrejme sa v lietadle trošku pripila. "Tak my ideme" usmial sa Chris a viedol Lisu preč. Rose sa spamätala a s Dimitrim išli za ostatnými strážcami. Ja a JoMo sme si dali rýchlu sprchu a ponáhľali sa ku Kornelii. Akurát som ju zastihla pred komnatami kráľovnej. "Porozprávame sa potom. Musím ísť" usmiala sa a zaliezli do komnát tej pijavice.
YOU ARE READING
Sisters back at the Academy
Fantasypokračovanie na 2sisters on vampire academy. Dej sa odohráva po pol roku. :)