Merhaba arkadaşlar güzel bir konu geldi aklıma aşk acı ayrılık dolu başlıyorum.
Annem ve babam ani bir şekilde ülke degiştirme kararı aldı.Ama bu karara çok sevindim annemin hastalıgı çok ilerledi.Canın yandıgını biliyordum ülkemde çare yoktu.O yüzden Japonyaya gittiler.Beni götürmeme sebepleri o dili bilmememdi.Teyzemin yanına Antalya da kalmak benim için en dogru olandı.Teyzemin bodrumda yazlıgı vardı o yüzden 2 aylık oraya gittik ve tamda o kumsalda başladı hikayem hayatım dönüm noktası ...
- Bu oda senin canım rahat ol
- Tamam teyzecim saol
- 2 saat sonra sahile ineriz kumsal süper tam güneşleme saati hem yanarız uzun zamandan beri burdayız gibi durur.
- Ne tamam teyze neyse bn yerleşiyim artık deme.
- Tabi canım yerleş elbise giy kısa olsun diz altı olmasın.
- Neden ya öyle rahat oluyor.
- Yanımda yürüyemesin o zaman kısa olucak okey
- Okey teyze okey bi çıkarsan
- Tamam be
Teyzem size ilk soguk gelmiş olabilir ama inanın öyle degil bana çok deger verir kocası benim dogdugum gün ölmüş.O yüzden hep bi deger verir komiktir acılarını kimseye göstermez içinde yaşamayı daha çok tercih eder.
- Canımmm
- Efendim
- Elif
- Söyle teyze
- 2 saat dedim ama deniz çok güzel duruyor.
- Tamam teyzecim geliyorum çıkalım
- Tamam canım sen nasıl istersen.
- Teyze yine bana yüklendin.
- Ayy sus ve çabuk ol.
- Tamam geldim.
Yola çıktık 10 dakika yürüme mesafesi vardı.Teyzem yolda susmadı ama konuşması beni rahatlatıyordu. Annemi unutmak bana iyi gelebilirdi.Sahile vardık teyzem hemen beni alıp denize girdi.Çok sıkıldım derken biri geldi.O an hayat benim için bitti.Asil tatlı siyah güneş gözlügü takan biri geldi sahile ismini ögrenmek istedim ama aşkımdan ölsem bile teyze sormam diye kendi kendime konuşurken.
-Aslı abla diye seslendi
- Canım erkencisin bak sana arkadaş getirdim bu sene takılırsınız iyi anlaşın olur mu dedi teyzem.
- Ne gerek var ya boşver teyze dedim
- Aynem aslı abla arkadaş nazlı herhalde boşver dedi.
- Aa canlarım lütfen meriç sende sus elif sende dedi teyzem.
Oha ismi meriç ha evet güzel isim keşke arkadaş olsak kanka falan ama o kadar yakışıklı kanka kim ben kim elif içindeki sesi sustur ve çocuga bakmayı kes dedim derinlere dogru yola çıktım.
- Elif
- Efendim teyze
- O çocukla iyi ol.
- Ne gerek var havalı.
- Sen yoksa aşık mı oldun bak kuzum sakın o benim en iyi arkadaşımın oglu yakışıklı ama havalı üzer seni kırar.
- Teyze kes lütfen ya ben kim o kim ben ona bakmam çocuk bi kere çok basit birini çabuk silen tipi var.Canı hiç yanmamış belli salak ya o çocuk valla bakmam yani sen rahat ol.
- Canı hiç yanmamış dedin deme sen!
- Evet seni üzer dedin kırar dedin canı yanan biri bunları yapmaz teyze.
- Babası öldü 2 sene önce onun gözü önünde boguldu denize girmemekte israr etti o gün karısı ile bende girmedim tek başına girdi.Derinlere gitmek onun en sevdigi şeydi boguldu ve öldü en çok onun canı yandı tıkı çıkmadı.
- Teyze ben üzgünüm dedim ve denizden çıktım.
Yol boyu konuşmadık eve gidince duş aldık.
- Teyze ben dışarı çıkıyorum.
- Dikkatli ol bak git bi yere otur meriçi görürsen dedi sözünü kestim.
- Takmam merak etme dedim ve çıktım.
Meriçlerin evini merak ediyorum.Onu görsem içine düşerim diye korkuyorum elif bi sus valla çocukla yeni kavga ettin görsen bile çocuk sana söver salaklaşma diye kendimle konuşurken.
- Elif demek seninle işim var benim ama kazanan ben olurum unutma bunu.
- Egoya bak ya sen hayırdır.
- Sert kız ha neyse bak kızım benimle ugraşma yeter bana sakın aşık falan olma genelde oluyorlarda ;)
- Sen hiç merak etme egolu insanlarla işim olmaz insan mı dedim üzgün hayvan demem gerekirdi.
- Hayvan mı yakışıklı hayvan ama
- Bak ya salak şey anlaşma yapalım hiç konuşmayalım ugraşma benle
- Göze aldın demek tek takılmak ha üzer seni haberin olsun.
- Tek derdim sen misin derken bi kız geldi.
- Abii diye bagırdı.
- Derin efendim canım dedi.
- Gidelim mi artık kafede beklerler
- Tamam olur dedi bana da göz kırptı pislik yakışıklı şey dedim ama içimden.
- Adın sanırım elif annem dedi bende meriçin kardeşi Derin.
- Dogru canım neyse ben gidiyorum görüşmek üzere .
- Tamam canım dedi
Bu kurallar agırdı ama katlanıcaktım 2 ay dayana bilirdim onun bu egolarına diye kendi kendime konuşurken eve vardım hemen uyudum çok yorulmuştum.
- Elif sabah oldu hadi kalk diye tatlı bi ses uyandırdı beni.
- Teyzecim
- Bugun su geliyor.
- Ne çok mutlu oldum canım benim ya - Bende neyse ben çıkıyorum onu alıcam canım sende birşeyler yersin
- Tamam teyze bb
Su benden 1 yaş buyuktu çok seviyorum onu kardeş gibi büyüdük .-Eliff diye bagıran biri boynuma atladı.
- Canım dedim bende
Evet derin meriç ve ego fışkıran 2-3 tane kişi vardı bana selam verdiler ve isimlerini söylediler.
- Merhaba ben buse.
- Merhaba ben kuzey.
- Merhaba ben zeynep.
Bende kendini tanıtım ve bi kafeye gitmek için israr ettiler.
- Benim bir istegim var sipariş veriyim gelirim dedim.
Arkamdan o yakışıklı salak gelsin istemedim görmek istemedim.
- Elif yol al bakalım sen dedi meriç.
- Ne alaka
- Kural var dimi canım pişman olursum dedim ama dinlemedin seninle konuşmak bile igrenç ;)
- Tamam bende meraklı degilim dedim görüşmek üzere dedim herkese ve eve gittim bu çocukla ugraşmak istemiyordum.
2-3 gün sonra
Meriç bana hiç pas vermedi takmadı bu kadarını beklemiyordum açıkçası bu kadar sert bi tepki canımı yaktı ben daha çok liseli kovuşamayam aşıklar gibi olmamızı beklerdim o ise beni yok saymak istedigi falan söylemiş suya herşeyi anlatmış bu olaylardan sonra İzmire dönmek istedigimi söylüyücem teyzeme kaldıramam annemi unutamıyorum birde meriç gibi bi olay bana agır gelir.Canım daha fazla yanmasına göz yumam acılar hep beni buluyor sanırım.Ben annem ve teyzem gibi güçlü olmam istemiyorum acı yaşamak falan da istemiyorum İzmire izin vermese teyzem japonyaya giderim dil bilmem ögrenmem ama canımda yanmaz diye içimden geçiken buraya geleli daha bir hafta olmuştu ben kırıldım canım yandı üzüldüm gitmek istedim kendi kendime aşkk olmuştum bu kadarını bende beklemiyordum ama gitme kararıö benim için en iyisi olucaktı
İlk bölüm kısa biraz bir dahaki bölümü daha uzun yazmak istiyorum begenmenizi umuyorum Elifin başına daha bin tane olay gelicek takip edersiniz mutlu olurum sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karışık aşk
RandomAnnesi ve babası yüzden teyzesinin yanına taşınan kızın hayatına giren bir erkek bu kadar çabuk aşık olabilir.