Beklenmedik Olaylar

14 0 0
                                    

Merhaba arkadaşdaşlar bu sefer elifin başına gelen olaylar çok güzel ve derin bizi takip edin
Su bana karşı yaptıgı konuşmada ne kadar sert ve beni istemedigini belli etti beni üzdü ama gidicem ...
- Kim o?
- Delik diye birşey yapıldı bakabilirsin dedi egolu bir ses.
Meriç gelmişti serti bana karşı her zaman oldugu gibi 7 gün oldu ama ben 7 yıl olmuş gibi hisediyordum.
- Gitmek mi istiyorsun buralardan dedi.
- Evet ne gerek varki İzmirde yaşarım ben hiç acı çekmeye gerek yok dedim.
- Sorunlu ne acısı seninle konuşmamak mı acı verdı çok büyütüyosun kendi önemli birşey sanma burda sen takmazsan kimseyi onlarda seni takmaz anladın mı diye kükredi yüzüme.
- Çık bu evden takma beni konuşma giderim seni ilgilendirmez.
- Havalar bak bu çırkınlıkle bu hava işi zor valla
- Kimin
- Sen alcak kişinin
Kapıya dogru yolla çıktık onca konuşmada aklıma takılan şey çirkin demesiydi kendi çok mu yakışıklı sanki siyah saçlı beyaz tenli güneş gözlügü çok yakışan bir insan oda kendine gel artık derken kapıyı açtım.
- Aslı teyze
- Teyzecim
- Birşeymi oldu
- Canım benim anneni acile kaldırmışlar oraya gitmemiz lazım canı çok yanıyor sanırım dedi.
- Teyze dedim ve sarıldım.
Canım yandı evet annemi umursamayan bir kız gibi görünüyor olabilirim ama asla metiç olayı salak salak bi hayaldi.Japonyaya gitmek iyi gelmezdi bana ama annemi yanlız bırakamam.
- Aslı abla ben gidiyim geçmiş olsun hepinize dedi başı öne ayik gitti.
Teyzem herşeyi haletmiş Antalyaya gidicektin 2-3 tane eşya alıp hastaneye geçicektik ayrılırken derin agladı.Meriç benimle vedalaşmadı bile sarılmadı sustu sadece be kenerı çekti.
- Annen hayata ve sen bu rahatlık fazla erkek düşünmek falan nasıl bir kızsın sen su ve derin senden daha fazla üzüldü dedi.
Ben yanıt vermedim ama o kadar çok yorulmuştum ki canım yandı...
1 ay sonra
Boduruma geldik annem tedavisine devam ediyor sadece meriçe 1 ay katlanmam lazım çocuktan sogdum ama tatlı bela gibi takılmak hoş olurdu ama imkansız canım yanıyor mu hiç tanımadıgım birine bu kadar baglanmak üzücü derken karşı evden biri çıktı ne meriç ben şok oha çok tatlı bak yine mutlu oldum.
- Selam meriç.
- Hı
- Selam canım selam
- Mal mısın kızım yol sus yani hem söz kesdim.
- Hem ne ya tamam unut selam falan dedigimi
- Hem sevgilim geliyor bugun ayakaltında dolaşma sen şimdi liseli kavuşamayan aşıklar gibi görmüşsündür bizi emin ol öyle degil çirkin kızlardan nefret ederim.
- Tamam dedim
Bu sefer çkk agırdı söylemleri sevgilisi nasıl acaba derkek su bagırdı.
- Elif
- Efendim su
- Bugün meriçin sevgilisi geliyor ismi eda çok tatlı bi kızdır Antalya da meriç tanıştırdı .
- Meriçler nerde oturuyorki??
- Bizim yan evimizde her yerde beraberiz eda ilede kardeş gibi büyüdük o hep yanımda oldu derken.
- Su canım
- Edaaa sarıldılar
- Meriç aşkımmm
- Edacım canım
- Merhaba ben elif
- Bende eda
- Anladık onu dedim ama sadece su duydu ve güldü.
- Aşkım elif bizle takılmaz dedi.
- Bende yokum elif yoksa be gerek varki deme meriç dedi ve gittik
Bu seferde kısa ama güzel çok sevdim konuyu bizi takip edin...

Karışık aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin