Eda mıydı bu? Ama Eda 2 sene önce İstanbula taşınmamış mıydı? Ben yine kendi kendime bunları düşünürken uçağımızin kalkış saati gelmişti. Annem ve babam
-Kızım hadi uçak kalkacak dedi bende uçağa bindim. İstanbul a indiğimde Eda yı arayacaktım Eda mı değil mi emin olmam lazımdı. Toplam 1 saat yolculuğun sonunda İstanbul a varmış bulunmaktaydık. İzmirdeki evimize benziyodu aslında burası. Odama çıktım. İlk olarak soğuk bi duş aldım. Sonra üzerime kot şort ve sıfır kollu giyindim. Eda yı arayıp sonra Eda ile buluşacaktım. 3 kere çaldıktan sonra Eda telefonu açtı.
Eda:Alo Duru nasılsın?Duru:İyiyim Eda sen nasılsın?
Eda:İyiyim. İzmirdeyim bugün sana uğrayacağım müsaitsen?
Duru:Eda cıgım bende sana onu söyleyecektim biz İstanbul a taşındık. Bugün sen Izmirdeki havaalanında mıydin?
Eda:Oha duru oley bee bizde 10 gün sonra İstanbuldayız. Evet bugün havaalanındaydım. Halamlar falan İzmirdeydi onlar gitti. Ayy şimdi biz aynı okula gidiceğiz dimi.
Duru:Hiç bilmiyorum canım ya ama annemlerle bu konuyu konuşurum. Evrak falan gerekiyo mu okul için?
Eda:Hayır sadece kimlik ve fotoğraf götürmen yeterli
Duru:Tamam teşekkür ederim. Görüşürüz
Eda:Görüşürüz
Evde sıkılmıştım. Dısarı çıkmak için uzerime bilege kadar siyah bir pantolon sıfır kollu beyaz bir t-short giymiştim. Hava çok sıcak ve bunaltıcı olduğu için kumral rengi olan saclarimi toplayıp at kuyruğu yapmıştım. Ayakkabı olarak spor tercik ettim ve çantamı alıp aşağıya indim. Anme ve babama
Ben dışarıya çıkıcağım
Annem:Fazla gecikme akşam ailecek dışarıda yemek yiyelim
Tamam anneciğim dedim ve dışarıya çıktım. Büyük bi avm ye girip bi kac kitap dergi falan baktım. Aldim ama tam çıkacakken birisiyle çarpıştım.X:Önüne baksana be kızım
Asıl sen önüne baksana kocaman yol diğer taraftan geç. Neyse seninle uğraşamam. Iyi günler görüşmemek dileğiyle.
İlerledim çocuk çok taştı be. Ama aynı zamanda ukalaydı. Bende fazla mı atar yaptım acaba. Hayır be bu çikolara kendimi ezdirmem!
Ben bunları düşünürken bi giyisi dükkanının önüne geldim okulların açılmasına daha vardı ama olsun. Hem okula serbest üstle gidiyolardı. Eda daha onceden söylemişti. Girip içeriye birkaç pantolon ve sıfır kollu bişeyler bakmıştım. Birkaç parça bişeyler alıp çıktım gezinirken baya acıkmışım. Birkaç bişeyler yiyip yine alışverişime devam ettim. Oha bir elbise gördüm o benim olmalıydı. Sadece bir tane kalmış elbiseden. Tam denedim oldu. Elimde tutup bir iki elbise daha bakacaktım ki birisi elimdeki elbiseye dokundu. Arkamı döndüğümdeYine mi sen?
X:Kadere bak yaa yine karşılaştık.
Bu daha demin çarpıştığım çocuktu.
X:Ee adını söylemiyecek misin?
Hayır söylemiyeceğim
X:Bende Güney tanıştığıma memnun oldum Atarlı bayan
Ben miyim atarlı? Bu arada elbiseyi bırakır mısın?
Guney:O elbiseyi ben almak istiyorum
Sevgiline git başka bi elbise bak ben bu elbiseyi sana vermem!
Guney:Ya o elbise bana lazım hem sevgilim yok rahat ol yani (hafiften sırıtarak)
Gevşek misin olum sen? Hadi bu elbise benim başka kapıya!
Guney:Kız kardeşime bakıyodum. Yarın doğum günü var ondan
Acaba elbiseyi versemiydim. Hem kız kardeşi için bakıyomuş. Amaan banane kardeşide onun gibi ukaladır hem. Vermekle vermemek arasında kalmıştım acaba versemiydim offff.
Guney:Ee ne düşünüyosun? Bak o elbise sanada çok güzel olur ama şu an kardeşim için lazım n'olur? Ya da aklima bi fikir geldi. Bunu sen al ama bana hediye konusunda yardımcı ol olur mu?
Her ikisine de hayır!
Guney:Tamam anladık atarlı kızsın ama kardeşim için yardım istiyorum senden. Bak hayatta hic yapmadığım birşeyi yapıcam şimdi hazır mısın? Özür dilerim. Lütfen bana yardım eder misin?
Daha fazla yalvartmiyim çocuğu. Kabul ediyim bari.
Tamam öyle olsun. Ee hadi bakalim.
Baya bi gezdik en az 10 mağazaya girmişizdir. Elbiseleride bana denetiyo bu arada. Deneyip çıkarmak ne kadar zor haberi yok tabi en son bi mağazaya girdik bir elbise gördük. Bu çok güzeldi.
Guney:Bunu denesene bi
Tamam. 2 dakika bekle
Guney:Sizin 2 dakikanız 2 saat oluyo kızlar olarak
Dur güliyim de bari boşa gitmesin. Bekle 2 dakika.
Giyindim sonunda. Çıktım Guneyin ağazı acık kaldı. Elbise mavi kısa askılıydı.
Ağazını kapa sinek girecek
Guney:He bişey mi dedin?
Elbise diyorum? Nasıl olmuş?
Guney:Muhte...Guzel olmuş. Bunu alalım.
Aldık çıktık eyvah annemlere akşam yemeği sözüm vardı.
Benim gitmem lazım.Bu arada Duru
Guney:Anlamadım?
Adım diyorum Duru. Ama şimdi gitmezsem ölmüş bi Duru olacağım. Hadi görüşürüz
Guney:Bi dakika ben bırakayım seni. Hem daha çabuk gitmiş olursun.Cok iyi olur yaa
Guney:Tamam hadi gel. Bu arada o kadar yardımcı oldun. Yarın kardeşimin doğum gününe gelir misin yarın seni alırım. Telefon numaranı verirsen haberleşiriz (pis pis gulerek)
Yok gerek yok bence.
Guney:Hadi ama Gizem seni tanıyınca çok sevecek. Inat etmede ver şu telefon numaranı
Ben şurda insem iyi olacak
Guney telefon numarasını bir kağıda yazıp bana verdi.
Guney:Fikrini değiştirirsen beni ara olur mu?
Tamam iyi gunler
diyerek ayrıldım. Eve girdiğimde annem ve babam evde değildi kendimi duşa attım. Banyodan çıktığımda evde bi ayak sesi vardı. Ee annemler evde yoktu ki. Aşağıya indiğimde annem yada babam değildi...