Doğum Günü Partisi

19 1 3
                                    

Multimedya Durunun kıyafeti

-Dayanamadim yine. Arkadaslar volte ve yorum lutfen oyle olunca daha cok yazmak ustiyorum

#Tam aşağıya iniyordum ki of hayır yaa spor ayakkabıya alışmıştım. Topuklu giyindiğimi unutup koşacaktım ki ayağımı burkup yere düşmüştüm. Kalkmaya çalışsam da ayağımın üzerine basamıyorudum. Telefonum çalıyordu.

Arayan:Atarlı Guney

Zorda olsa telefona ulaşıp telefonu açtım

Guney:Hadi ama seni mi bekleyeceğim 2 saat

-Off bi sus yaa. Bacağımı burkup düştüm. Kalkamıyorum bacağım acıyor. Gelip bi yardım etsen.

Guney:Evde başka kimse yok mu ya?

-Varda bilerek seni çağırıyorum. Allah ım Guney saçmalamayı kes. Yedek anahtar bahçedeki saksının altında çabuk ol bacağım acıyo.

Gumey:Tamam tamam bekle geliyorum

Telefonu kapattım salak yaa sanki ona meraklıydım. Yani taş diye egolu olmasına gerek yoktu ki. Be iç sesimle boğuşurken Guney in sesiyleirkildim

Guney:Duru Dur-

-Buradayım Guney

Sonunda gelebildi. Beni kucağına alıp aşağıya indirmeye başladı. Koltuğa oturttu.

Guney:Canın çok acıyo mu?

-Biraz acıyo.

Guney:Tamam sen bekle biraz dolaptan buz alıp geliyorum. Birazda olsa acısını alır.

-Tamam

5 dakika sonra elinde buzlarla yanıma geldi. Önümde diz çöküp bacağımı uzatmamı istedi. Bende uzattım. O kadar nazik tutuyodu ki 10 dakika sonra acısı geçmişti bacağımın. O sırada Guney i birisi aradı. Telefonda efendim canım tamam prensesim 15 dakikaya ordayız canım diye konuşuyordu.

-Sevgilin yok sanıyordum.

Guney:Sevgilimle konuşmadım ki eğer çok merak ediyorsan söyliyim?

-Aman gerek yok. Kıskandım mı ben? Hayır yaa kıskanmamıştım.

Guney:Tamam ayağının acısı geçtiyse gidelim mi?

-Şeyy aslında biraz acıyo. Bugünde yalandan ölmedim :D

Guney:Tamam sen burada bekle kapıları açayım malum sen kucağımdayken açamam.

-Tamam bide yukarıda çantam telefonum kaldı onları da getirir misin?

Guney kafasını sallayarak gitti 2 dakika sonra geldi. Çantamı uzattı. Ayy az kalsın unutuyodum.

-Şeyy hediye yukarıda kaldı.

Guney: Tamam nerede söyle ben alıp geleyim.

-Odamda.

5 dakika sonra hediye elinde aşağıya doğru geldi. Hediyeyi arabaya koyup gedi. Beni kucağına aldı. Bi anda birbirimize cok yaklaşmıştık. Bende elimi boynuna dolamıştım. O kadar yakındık ki dahada yaklaşmaya başlayınca sessizliğimi bozup

-Hadi gitmiyo muyuz? Dedim. Kafasını tamam anlamında sallayıp yürümeye başladı.

Guney:Şimdi prensesi almaya gidiyoruz. İstersen hediyeyi kucağına al. Dedi. Tamam anlamında kafamı salladım.
------------------------------------------------------

Gizemli AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin