Di Xoxo Highschool dalam kelas 54-B,
Suasana di dalam kelas riuh rendah dengan pelajar perempuan yang x abih-abih gossip je memanjang.. Pelajar lelaki pulak menyanyi x tentu pasal. Kacau bilau kelas nihh.. Lagi-lagi bila ada Bts, riuh rendahnya kelas tuhh kalah pasar malam.. Huhu, setelah sekian kama kelas itu x abih-abih bising akhirnya sunyi sepi apabila Cikgu Minwoo masuk.
Rapmon- Selamat pagi cikgu Minwoo..
Pelajar- Selamat pagi cikgu.
Cikgu Minwoo - Selamat pagi , ok hari ni kita ade 6 orang pelajar pertukaran daripada London ye.
Pelajar Lelaki- Perempuan ke lelaki cikgu??
Cikgu Minwoo - Sume perempuan..
Jimin - Ada peluang nak tackle sorang kan cikgu??
Bts - Hahahhahah...
Cikgu Minwoo- Dah .. Silakan masuk dan perkenalkan diri kamu semua..
6 orang gadis masuk ke dalam kelas tersebut... Ternganga mulut pelajar lelaki yang lain.. Mane tak nya, semua comel-comel ..
Chorong - Annyeong , Chorong iminida.
Bomi- Annyeong, Bomi iminida.
Eunji- Annyeong, Eunji iminida.
Naneun- Annyeong, Naneun iminida.
Namjoo - Annyeong ,Namjoo iminida.
Hayoung- Annyeong , Hayoung iminida..
Apink - Sila berikan tunjuk ajar kepada kami *bow*
Suga P.o.v
Makk aii.. comel kot semua pelajar baru yg dari London... Tapi hati aku terpikat dengan salah seorang yeoja tersebut yang bernama Bomi. Comel sangat dia lagi-lagi time dia senyum tadi .. Mleting aku tengok..Cair hati aku ..
Cikgu Minwoo - Ok semua, hari ni kita ade pertukaran tempat duduk.. Biar cikgu susun..
Meja Cikgu Papan putih
Jin , Chorong V, Eunji Baekhyun, Tae
Rapmon,Namjoo Suga,Bomi Kai, Krystal
Jimin , Hayoung Jungkook , Yein Kris, Jessica
J-hope , Naneun Chanyeol, Dara Sooyoung, Yoona
Jackson, JR JB, Bambam Mark, Youngjae
Dan Lain-Lain
Macam tu la kedudukan tempat duduk masing-masing ...
TBC
Hope korang suka .. Sorry pender or bosan atau ade typo.. enjoy it.. Vote our ff ..Kalau ade benda yg taa kena comment je.. Taa pe, saya terima comment korang semua.... Baca part seterusnya...~~~~
YOU ARE READING
Love Is Not Over
AléatoireFF nihh mengenai Bomi dan Suga pulak ye.. FF nih kawan saya buat.. Saya just mintak kebenaran dia nk tulis kat wattpad nihh.. sbb dia x de wattpad dan kalo boleh dia nk semua orang baca.. dlm ff nih ,saya pon tolong dia buat jugak .. so enjoy it FF...