Ik had jullie beloofd om gister te vertellen wat er was gebeurt laatste week maar omdat, ik een verjaardag had kon ik het niet meer maken.
Dus bij deze!
Dinsdag de dag dat we ons rooster pas hoefde op te halen lekker lui, weer een jaar bij elkaar in de klas dat zien we alle bij zitten :)
Woensdag eerste dag les 3u bts (bouw techniek schilderen) toen een uur wiskunde 'saaaaaiiiii' en de laatste 3 uur bts onze eerste cijfers all, we moesten een soort patroon ontwerpen tekenen en daarna over schilderen. ik had een 7 en nikki haat aan nikki want die had een 8.
Donderdag de dag waar we de hele week naar uitgekeken hadden (...) de dag dat we gingen survivallen feest want we kwamen aan en moesten eerst veel te lang wachten op die meneer. Toen we vertrokken moesten we eerst een heel stuk gaan lopen wat ook niet echt me hobby is maar 'oke' toen we aankwamen begonnen we aan het parkoer eerst over balken heen waar je door heen kon vallen in het water , toen hingen we aan een touw met een band er aan en we moeten via 3 banden naar de overkant komen dat lukte mij best aardig allemaal het was jammer dat nikki niet mee mocht doen :( daarna moesten we via een touw naar de overkant zwaaien heen en terug. Het moeilijkste gedeelte vond ik de tunnel je moest door een ronde gang die pik donker was gaan maar omdat ik het iet fijn vindt om kleine donkere ruimtes te gaan was ik best gestrest want dan wil ik sowieso niet in het midden of voor aan alleen achter aan de meneer die mee ging zei datie achteraan ging maarja ik zat in de tunnel en achter me waren nog een paar mensen die er in moesten ik raakte all in paniek van het feit dat ik dan zo donker er in zou zitten en ook nog eens geen kant op kon! dus ik ging met 1 stap binnen te hebben gedaan alweer er uit. alle mensen gingen er in en ik stond als laaste de meneer zei ga je er in dan maar, ik vroeg hem of ik achter aan mocht ik kan jullie vertellen ik ben er door heen geweest maar dat doe ik nooit meer! toen gingen we verder en kwamen we in een modder bad waar we door heen moesten lopen niemand ging er in tot ik de knoop door hakte en er in ging, mensen gingen me achterna en voor ik het wist zat ik er tot me nek in toen ik er uit was was ik helemaal doorweekt. Bij een van de laatste dingen die we gingen doen was er een vijver waar een lang touw was waar we mee naar de overkant mochten er waren er 3 die het probeerde me vriendin een jongen die ik slecht ken en ik, me vriendin had het geprobeerd en viel in het water nadat de jongen het had geprobeerd en veilig terug was een de kant ging ik nog een keer nadat ik all een keer in het water was gevallen en geloof me, dat water was te vies. Ik nar een aan loop en ging het lukte niet en viel in het water, ik gaf dus het touw aan me vriendin maar die had het touw los gelaten en toen ik op de kant was mocht ik er weer in om het touw te halen, dankjewel. We kwamen bij de brug aan en het enige wat ik deed was van de brug springen en zwemmen dat water was schoon dus, ik daarna ook alleen ik stonk enorm eer ik weer thuis was heb ik 2 uur onder de douch gestaan.
Vrijdag we hadden de eerste 2u gym en na gisteren heb ik over all spier pijn maar oke,ik doe mee en nikki ook daarna hadden we wiskunde en nederlands en we onden all weer naar huis om weekend te vieren.
zo is onze week verlopen en op zich niet veel bijzonders behalve die survival :)
Have a nice day
JE LEEST
Ons leven
No FicciónDit wordt een blog dat gaat over het leven van nikki en maartje. We wonen niet zo dicht bij elkaar allebij een andere stad. Nu zitten we nog bij elkaar in de klas en volgend jaar ook. We gaan samen bloggen om te laten zien dat het leven niet alleen...