V pátek sem zavolala Julii kdy přijde a kdy přijde i August.
Ona mi řekla že jsou zrovna na cestě k nám.
Rychle jsem se šla obléct abych aspoň trochu dobře vypadala.
Zanedlouho zazvonil zvonek.
" Ahojte jak se máte??
"Dobře.Povídaly jsme si a asi po hodině Julia odešla, zjevně proto abych mohla být s Augustem sama.
"Řekla jem mu že já jsem ještě kluka neměla.
On mi řekl že on měl dvě holky ale jedna zemřela v autě a druhá ho využívala a že by si přál krásný a dlouhý vztah.
To mě zaskočilo a já mu řekla že bych taky chtěla mít krásný dlouhý vztah. Chvíli jsme si povídali . S ním se hezky povídá. Zašli jsme do parku pak mě pozval na picu je zlatej.Bylo deset hodin a on mi řekl že už musí jít protože má doma mladšího sourozence. Já budu mít taky řekla jsem . On se zasmál dal mi pusu na tvář do kapsy mi strčil lísteček a odešel.
Přišla jsem dom a podívala se co je na lístečku byl tam vzkaz: snad se ještě uvidíme a ozvi se a pod tím bylo jeho číslo. Celou noc sem se ho učila zpaměti a pak zavolala Julii.
Ahoj řekla jsem a ona začala ahoj tak co jak ste se měli , no dobře ale nic se mezi námi zatím neodehrálo dal mi číslo zašli jsme na picu a do parku pak odesel a dal mi pusu na tvář . Dobře se mi s ním povídá. Tak to jsem ráda no nic já budu muset končit ráno má dojed Peter. Aha tak jo zatím se měj a ahoj.
Číslo sem si zapamatovala a pak napsala Díky za dnešní den dobrou noc Anne. Marně sem čekala do půlnoci na odpověď. Byla jsem smutná když mi nenapsal ale usnula jsem. Ráno mě probudil telefon,myslela jsem že volá August ale byla to máma. Ahoj mami co potřebuješ? Ahoj promiň ale my se s tátou zdržíme jeli jsme k tetě v koli si přišla domů?? Ani nevím něco kolem desáté,aha tak za hodku jsmee zpátky .
Zavěsila jsem a šla si ještě lehnout.Celý týden se mi August neozval.