2.Kapitola

35 3 0
                                    

Bylo pozdě večer když mi zazvonil telefon. Zvedla jsem to a na druhé straně se ozvala Julia.

" Ahoj řekla jsem ,

"Ahoj, promiň že ti volám tak pozdě ale nešla bys zítra semnou do baru,kousek od vašeho domu ?

" No já nevím , víš že já sem nikdy v baru nebyla a ani se tam nechystám a ......

"Promiň že ti skáču do řeči ale poznáš tam nový lidi a pobavíš se.

"No ale já nevím co si mám vzít na sebe ??

"Tak já zítra v 18:00 příjdu k tobě a něco vyberem, zatím ahoj .
" Čau .

No to bych nečekala Julia mě pozvala do baru .
Mám to říct mámě?? Ale ta bude vyšilovat raději budu dělat jakoby se nic nestalo .

Druhý den ráno jsem se zbudila v 8 hodin . Vzbudilo mě kručení v břiše, seběhla sem schody a šla jsem si něco ulovit k jídlu. Pořád sem nemohla uvěřit že je dnes můj velký den, že jdu s Julii do baru. Chvíli jsem projížděla net koukla na fb a najednou jedna správa. Podívala jsem se a byla od Julii.

Rozklikla jsem ji a ona mi napsala.

Ahoj Ann promiň ale dnešní " výlet" do baru se nekoná musím jet za babičkou na statek ji pomoct. Moc mě to mrzí .

Chvíli jsem seděla ale pak sem ji napsala.

To je dobrý tvoje chyba to není tak snad někdy jindy, tak se tam měj dobře a pak se ozvi.

Chvíli jsem, seděla skoukla jsem email a nejednou mi přišla správa na fb,hned jsem věděla že je od Julie.

Tak fakt promiň jedu tam na celý víkend a mimohodem vše nej !!

Chvíli jsem přemýšlela proč mi přeje a koukla na telefon aha dnes je 13.8 a to mám narozeniny a dnes je mi 18!!!

Tak sem ji ze slušnosti poděkovala.

Kouklaj jsem na hodiny bylo 10:21 . To se obvykle budí máma s tátou . Seběhla jsem schody a zamířila jsem do ložnice. Opatrně jsem otevřela dveře,kdyby náhodou ještě spali abych je nezbudila,ale oni nebyli v ložnici . Hlavou mi blesklo,oni mi zase chtějí udělat oslavu. Já na oslavy nejsem ale jelikož sem jejich jediné dítě tak se o mě starají jako by mi bylo 5 . Rodiče se vrátili v 11:30 ale nic nepřivezli tak sem se jich zeptala kde byli ale oni dělali jakože mě neslyší ale po chvíli se ozval táta a řekl že se byli podívat za babičkou,ale já sem věděla že to není pravda ale mlčela sem.

V 5 hodin se konala moje oslava. Ale moc lidi tam nepřišlo jen rodina teta strejda babička dědu sem už neměla a 2 moji bratranci. Jednomu je 10 a jmenuje se Robert a druhému je 6 a jmenuje se Kail . Babička se mě zeptala kde mám kamarády a já ji řekla že já mám jen jednu kamarádku a ta je u babičky na statku,a kolik jí je?? 17 za měsíc a půl má 18.

Dnes jsme měli jít do baru ale ona musela odjed.

Táta hned navrhl že můžem jít všichni ale nejprve si mám rozbalit dárky.

Od tety strejdy a bratranců jsem dostala kosmetiku a tričko které se teď hodí, od babičky parfém a peníze, a od rodičů jsem dostala polštář s mojí fotkou a obálku. Pomalu jsem i otevřela bylo tam 500 korun o pak tam byl ultrazvuk. Chvíli jsem se na to dívala a pak sem šla obejmout mamku které tekly slzy. Máma mi řekla že je ve 4. měsíci. Chvíli jsme si povídali a pak vyrazily do baru. Všichni tancovaly a já sem jen seděla a popíjela. Po chvíli zamnou přišel hezkej svalnatej kluk a řekl mi :Ahoj já sem mu odpověděla, my se známe?? Ale on se jen na mě koukal a pak řekl si překrásna a mimochodem sem Michael . Já sem se představila a šli sme si zatančit dali jsme si telefoní čísla byli 3 ráno a já šla domů a on mě doprovodil.

Láska se smutným koncemKde žijí příběhy. Začni objevovat