Nina,Robin,Christy ve Rachel gördükleri onları hem sevindirmişti hemde tedirgin etmişti.
Çalıların ve ağaçların arkasından çıkan açıklık alanda Carl'ın yardımcısı Gary ve adamları vardı.
Onları sevindirense Dave ve Rachel'ın kocasıda oradaydı ve tanımadıkları başka esir insanlarda.Bazılarının kafalarında çuval olduğu için kim olduğu belli olmuyordu.
En son Gloria'nın yerinde kaçırılan Dave Gary ile birlikte gönderilmişti.
Esirler bağlı şekilde yere çömdürülmüştü.İlk başta bir adam vardı kafasında çuval vardı.Hemen yanında bir kadın ve onunda kafası çuvallıydı.Kadının yanında Dave duruyordu kafası açıktı ama ağzı bantlıydı.Onun yanında ise kızıl saçlı bir kadın vardı ve darp edilmiş olmalıydı kolları morluklar içindeydi.Rachel'ın kocası hemen onun yanındaydı.Bunlar haricinde üç kişi daha vardı.
Gary'de telsiziyle birine sesleniyordu.
Nina: sessiz olalım onu dinleyin.
Gary: Patron kampa giderken arabamız bozuldu şimdi ormandayız.
Patron dediğine göre karşıdaki kişi Carl'dı.
Gary: Mara ve diğerleri kampa vardıysa onlardan yardım isteriz.Esirler bizimle.Onları istediğin gibi infaz edeceğiz.
Gary sustuktan sonra Carl konuşmuştu ve tekrar Gary söze girmişti.
Gary: Ama patron onları kampa kadar sağlam götürecektik.Şimdi plan değiştimi.
Tekrar Carl......
Gary: Peki patron. Hepsi Birdenmi.
Carl.....
Gary: tamam Efendim anladım.
Nina : neyden bahsediyorlar.
Nina bunu derken yan yana duran esirlerden ilk baştakinin kafasına silah doğrultulmuştu.
Kafasında çuval vardı.Ve tetiğe bastılar.Adam yere yığılmıştı.Sırada yanındaki kadın vardı kafasına silah dayanmıştı.
Rachel: onu öldürecek ne yapacağız.
Nina: bizden fazlalar.Onları savaşarak yenemeyiz ama dikkatlerini dağıtabiliriz.Bir planım var.
Nina: Robin sen hemen az ileriye git ve ses yap.Rachel silah kullanabilirmisin ?
Rachel: Kocam'dan öğrenmiştim ama fazla usta olduğum söylenemez.
Nina: bu kadarı yeterli.Sen bizi ağaçların arasına saklanarak uzaktan koruyacaksın.Ve Robin ses yaptıktan sonra uzağa kaç ve izini kaybettir.Sonra buraya dön.
Yapabilecekmisin Robin ?Robin: tamamdır.
Nina: uzaklaşır uzaklaşmaz ses yapmaya başla.Christy ve bende burada kalanları halledeceğiz.
Kadına silah doğrultulmuştu ve vurulacaktı.Robin hemen harekete geçti ve uzağa gitti.Yardım edin gibi sözler söyleyerek ses çıkarmaya başladı.
Gary sesi duydu ve yanındaki dört adama bakmalarını söyledi.Bizimkilerden değilse direk yakalayın ve buraya getirin.
Dört adam Robin'in peşine düşmüştü bile.
Geriye Gary ve iki kadın iki erkekten oluşan grubu kalmıştı.
Nina: hala çok fazlalar.Rachel birini indirebilirmisin.
Rachel nişan alarak adamlardan birini vurmuştu.Ama ölmemişti yaralı yere düşmüştü.İki kadın ve bir adam hala sağlamdı ve Gary'de öğleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm oyunları
HorrorHerşey güzel başladı.Nina ve arkadaşları Carter,Terry,Mike ve Nadia tur otobüsüyle bir geziye katılmışlardı.herşey normaldi,o kasabaya gelene kadar.işler yolunda gitmemeye başladı,bir gariplik vardı.bilmedikleri şey ölümcül bir oyunun tam ortasına d...