-Karakter Analizi-

871 19 11
                                    

Öncelikle bu bir bölüm değil.

Bunu yazmamın nedeni fazla karakter var ve karışıyor kimin kim olduğunu bilin diye yapıyorum.

Bu analizle karakterlerin artık karışmayacağını düşünüyorum bir karakteri unuttuğunuzda buraya dönüp bakabileceksiniz.

Bu arada kasabanın ismi
Green Wood kasabası 2.bölümde belirtmiştim ama sonra bölümlerde bahsetmemiştim.

Green Wood kasabasına otobüsle gelenler:

Nina

Carter

Terry

Mike

Nadia

Carol

Richard

Tim

Meg

Eddie

Robin

Christy

Kate

Jennifer

Henry

Martha

Carl

Green Wood kasabası halkı:

Şerif James Brown

Judith Brown

Mary

Jeff

Rose

Dave Wozny

Diana Wozny

Gloria

Jim Winter

Patricia Winter

Analiz:

Otobüs ile gelenler;

Nina: baş karakter,ilk başlarda hassas ve güçsüzdü.Artık cesaretlendi ve güçlü.

Saçları turuncumsu,Ailesini (Robert ve Julia) trafik kazasında kaybetti.Teyzesi ona baktı.Geziye arkadaşlarıyla (Carter,Terry,Mike,Nadia) katıldı.

Carter: Terry sevgilisidir.çılgın ve korkusuzdur.Bu yüzden Terry ile uyumlular.Silahlardan anlar.Savaşçı bir kişiliği vardır.Grupta plan yapar.Bir zamanlar saçlarını tıraşlardı şimdi yapmıyor.

Terry: çılgın ve cesurdur.Carter'ın sevgilisidir.Silahlardan anlar.herşeyi yapabileceğini düşünür ve ayrıma karşıdır erkek kadın ayrımına,bir yere gidilcekse tehlikeli diye kızların geride kalmasından nefret eder.Saçları kumraldır ve kısadır omzunda biter.Bir zamanlar uzun saçlıydı.

Mike: eğlenceli biridir üzgün durumlarda insanları neşelendirmek ister Nadia kız arkadaşıdır.olumlu düşünür ve tuzaklar konusunda iyidir.Genelde barışçıldır ama gerektiğinde savaşır.

Nadia: Mike erkek arkadaşıdır.Zekidir ve mantıklı konuşur.Yardımseverdir ve iyimserdir.Durumlarda sakinliğini korur ve mantıklı bir sonuç bulmaya çalışır.Yemek işlerine her zaman yardım eder.Kahverengi saçlıydı ama artık siyah saçlı.

Carol: Richard kocasıdır ve Tim oğludur.İyi bir annedir.Ev işlerinde iyidir.İşler sarpa sardığında iyi çözümler bulabilir.Gruba bağlıdır ortak kararları ve grupça alınan kararları destekler.kocası ve oğlu ile iyi bir ilişkisi var.

Richard: Carol'ın kocasıdır ve Tim'in babası.Sessiz biridir,oğluyla vakit geçirmeyi sever.Gruba bağlıdır ve ailesi ile hareket eder.

Tim: Richard ve Carol'ın oğludur.11,12 yaşlarındadır.Babası ve annesiyle hareket eder.Uslu ve sessizdir.Televizyon seyretmeyi sever.

Meg: kuzeni Eddie ile geziye katılmıştır.Eddie'nin ölümünden sonra toparlanması uzun sürdü.

Çok sarsıldı.Carl Meg kötü durumdayken onu kandırdı ve casus olmaya ikna etti.Sonra foyası ortaya çıktı ve tekrar iyi oldu.Carl tarafından vuruldu ve yaralı bir şekilde ortadan kayboldu.Nerede olduğu bilinmiyor.

Eddie: Meg'in kuzenidir.5. Bölümde bıçaklanarak öldürüldü.Meg için kendini feda etti.

Robin: Nişanlısı Christy ile geziye katılmıştır.Olaylar başladığında Christy ile kayboldular.İyi ve sevecen biridir.Yardımseverdir.

Christy: Robin'in nişanlısıdır.İyi biridir.Olumlu düşünür.Hassas ve duygusaldır ama bu olaylar onuda savaşçı birine dönüştürmüştür.

Kate: kızı Jennifer ile geziye katılmıştır.Kocası ile boşanmıştır.Kendini kızına adamıştır.Jennifer'ı anlamaya çalışır.Korumacı bir annedir.

Jennifer: 18 yaşında ergen bir genç kızdır.Kate'in kızıdır.Anne baskısını sevmez.Özgür olmak ister ama annesini dinler ve onu çok sever.

Henry: yaşlı bir adam.Karısı Martha ile geziye katılmıştır.Martha ile arada kavga etselerde hemen barışırlar.İyi biridir.

Martha: yaşlı bir kadındır.Kocası Henry ile arada tartışırlar ama uzun süre dargın kalamaz.Henry onu dırdırcı diye tanımlasada o bildiklerini ifade etmekte çekinmez.

Carl: ilk başta sadece otobüs rehberi olduğu biliniyordu.Sonradan kötü olduğu ortaya çıktı.Tüm grubu kandırdı sonrada onları terk etti.Yalancı biridir ve iyi numara yapar.

Kasaba halkı;

James Brown: kasaba şerifidir.Halk onu başkan olarak görür.Karısı Judith ile kasabada yaşarlar.Saldırıdan sonra ona ne olduğu bilinmiyor.Şuanda kayıp.

Judith Brown: Şerif James Brown'ın eşidir.Konuksever biridir.Eşi ile birlikte kasabada yaşar.Onada ne olduğu bilinmiyor.

Mary: Eşi Jeff ile kasabada yaşıyordu.Yardımsever ve iyi biriydi.6. Bölümde boğazının kesilmesi sonucu kan kaybından ölmüştür.

Jeff: Mary'nin eşidir.hızlı hareket ederdi.6. Bölümde büyük bir ayı kapanı tuzağına yakalanarak ölmüştür.

Rose: Gloria'nın yerinde çalışıyor.Saldırı anında orada bulunduğu için saklanabildi.Yemek konusunda iyidir ve gruba uyum sağlar.Dave ile birlikte Gloria' nın yerinde bulundu.

Dave Wozny: Gloria' nın yerinde çalışıyor.Karısı Diana Wozny saldırıda evlerine baskın yapıldığında öldürülmüştür.Rose ile birlikte Gloria'nın yerinde bulunmuştur.

Gloria: kasabada bir kendi yemek yerini işletmektedir.Nerede olduğu,yaşayıp yaşamadığı bilinmemektedir. Saldırıdan hemen önce şerif James'in yanına gitmiştir ve kayıp olmuştur.

Jim Winter: Grup o ve karısı Patricia'nın evini bulmuştur.Nerede olduğu bilinmemektedir.Karısıyla bir resmi ve karısının günlüğü bulunmuştur.

Patricia Winter: Nerede olduğu bilinmemektedir.Evi bulunmuştur.Günlüğü bulunmuştur.Yaşayormu bilinmemektedir.

Biraz geciktim yazmakta bundan sonra düzenli bölüm koymaya çalışacağım.

Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum.Lütfen yorum yapmayı unutmayın.Yorumlarınız benim için değerli.

Ölüm oyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin