Coasa partea a ||| a

42 5 1
                                    

Hai salut...incep capitolul...

Insfarsit am scapat de doua jigodi care nu merit sa traiasca pe pamant...niste persoane care ocupa spatiu de geaba si si imi respira aerul niste persoane care vor sa te faca sa suferi pentru scopurile lor tampite...
###in mintea mea###
Jiga:acum ce o sa facem cred ca politia ne caut a deja!?
Eu:pe mine ma cauta...asa ca am sa ma ascund o vreme.
Jiga:cat timp nu mai traim in tacere fata de ceilanti eu sunt deacord!
###in afara###
Incep sa alerg spre scoala ca sa ma pot razbuna pe mai multe persoane si sa ma pot ascunde .
Ajung la scoala si ma duc la subsol unde gasesc doua fete (curve)care fumeaza ...una din ele se duce mai in fata deci am o ocazie de a o prinde pe cealanta .
Ma duc la ascunzandumi cutitul.
-***ea vrea sa tipe cand imi vede fata dar ii astup gura si o injunghi in gat***
-Tia pierit glasul pasarica....***incep sa rad ca un psihopat si ii bag cutitul in abdomen si ii fac un cerc din care cad matele ei***IM YOUR NIGHTMARE**urlu***
Apoi ma duc dupa cealanta care se futa cu unu asa scap de ambi,pe el il injughi in gat iar pe ea o injugi in cap si picior...
###peste o luna###
Am ajuns un monstru ...am ajuns sa omor tot ce misca si sa devin canibal,si imi place...hahahaha
###in mintea mea###
Jiga:revinoti***palma imaginara***
Eu:***imi zgudui capul***miam revenit.
###in afara###
Vad cum o fata intra in subsol ...e ceva ciudat nu pot sa ii vad fata...ma apropi pe la spate si ii puncutitul la gat...dar...dar...apoi dispare...ce dracu...o vad in capatul holului care duce spre biblioteca scoli si sala de imformatica pe care nimeni nu le foloseste,alerg spre ea si vad cum incepe sa alerge...de ce nimeni nu isi da seama ca nu are cum sa scape de un criminal oare de ce isi largesc agonia...ma duc dupa ea dar cupa ce ajung nu mai e acolo asa ca intru in biblioteca unde o vad cum tine o coasa apoi o arunca pe jos...si langa coasa e un bile .
Il iau si incep sa citesc"Aceasta coasa este facuta din durere si purtata cu ura ...cel care o detine este blestemat sa omoare pe saptamana o persoana...Im your nightmare".
Wtf...ce dracu....o iau
###in mintea mea###
Jiga:nu ar fu bine sa o iei...
Eu:ba coasa asta ma atrage e asa lucioasa...oooo
###afara###
Iau coasa si plec si....
Suspans...

Jester ....Povestea vieti mele partea | (a creepypasta story)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum