Dupa o luna stand in spital ...
Ma trezesc din cauza alarmei care anunta carene proaspata adica o victima sau sunca depinde ce minte ai.
Imi iau coasa si incep sa ma plimb in spatele persoanei care se uita speriata in sur si singura lumina era a unui bec care palpaia. Incep sa rad si sa merg in jurul ei printre umbre.
###perspectiva persoanei###
Sunt foarte speriata si acum mam ales ci cun sclerozat care rad...continui sa merg si rasul se opreste.Vad usa de metal si dintr-o data un om foarte mutilat urla ca o bestie feroce de dupa usa facanduma sa cad pe jos de frica.
-Ai grija pustioaico o sa imi devi cina...**rade***
-...***ma uit speriata si incep sa alerg***
Dau de usa de la spital inchisa si un nebun cu doua cicatrici si un trning negru are cheile.Ma uis speriata si ma ghemuiesc incepand sa plang intrun colt.El se apropie de mine si imi da o batistuta.
-Am un joc pentru tine , tu gasesti cheile pana dimineata si eu iti dau drumul dar daca te omor sau nu gasesti cheile castig.
Incep sa fug pana vad o lumina la capatul unui hol si incep sa ma apropi incet calcand pe mate si pe oase.Pe pereti erau cuvite ca si:im your nightmare si don't sleep.
Marg incet si ma apropi de lumina slaba de dupa usa acea care incepea sa palpaie.
Simt o respiratie rece in spate si incep sa alerg pana in acea camera si tip....in ...in ....acea camera era corpul unei fete cu parul roz care era impatit pe bucati si capul era prins intrun lant si fata era mutilata(si fata asta era rose)
-Iti place arta mea?
-***tip si cad pe jos***
-***se apropie de mine***ai sa pierzi daca stai aici si nu faci niminc....***incepe sa rada si pleaca***
Nu pierd timpul si ies de acolo alergand pana gasesc un topor....
###perspectiva mea###
Am pierduto din greseala dar acum o vad si ma apropi de gata sa ii infig cutitul in spate ,dar ea se intoarce si imi da cu toporul in brat facand o rana care este cam juma de brat stand gata sa se rupa.
###perspectiva fetei###
Prost am facut ca nu iam dat in cap ca acum se tine cu mana cea buna si vine dupa mine cu o coasa....arunc toporul si incep sa alerg pana intrun colt unce nu mai era scapare.Se apropia de mine incepand sa rada si...
###imi ridic cu geru coasa si io bag sub barbie ridicando in aer si lasndo acolo spargand ultimul bec.
Gata capitolul....
Jiga:ca o apaaaaaa cristalina....
Cata bere ai baut
Jiga:10...12...
Ai baut tot...
Jiga:***imi da o bere***
Mersi:3.
CITEȘTI
Jester ....Povestea vieti mele partea | (a creepypasta story)
FanfictionEste vorba despre jester (se pronunta gester)un baiat de 14 ani care trece prin multe tragedi si pe drum il ....mai bine cititi ca nu va stric distractia... Eu:noua carte jiga:si eu apar in ea :3