- Ovaj nastavnik je tako dosadan ... - zalila se Ana , Elenina najbolja drugarica . - Znam , mislim da cu zaspati ... - dodala je Elena pritom sklonivsi ruku sa stola kada je primetila da Ana po stoti put posmatra prsten na njoj . Prsten je bio od srebra , ali je u sebi imao nesto nalik kugli , u kojoj se kretalo nesto crveno . Crveno kao krv . Ta crvena boja je veoma zaudarala za razliku od njene veoma svetle koze . Svima je bila cudna , ali i zapanjujuce lepa i privlacna , sa tamnim ocima , svetlom kozom i tim prstenom koji nikada nije skidala .
Cas je tek poceo , a Elena se vec dosadjuje . - Zaspacu . - pomislila je a onda smoreno pogledala nastavnika geografije koji joj se obratio .
- Mogla bi malo da pazis na casu , Vampova ! - ljutito joj je rekao . - Zasto bi pazila na casu , kada sve ovo vec znam ..? - upitala je nastavnika . - Znas ? Zasto nam onda ne bi ti predavala lekciju ? Bas bi to voleo da vidim . - rekao je smeskajuci se , a Elena je prihvatila .
Pitate se odakle sve to zna ? Pa reci cu vam . Elena ustvari nema 16 , Vec 116 godina . Ona je vampir , a vampiri zive sve dok ih neko ne probode kolcem . Elena vec 100 godina slusa iste lekcije , za 2. razred srednje skole . Mora da ide iz mesto u mesto , da neko nesto ne bi posumnjao .
Ustala je i gordo i prisla nastavnickoj katedri , a onda se unela nastavniku u lice - Zasto da ne ? - rekla je i nasmejala se . Nastavnik je seo za njeno mesto , a kada je to uradio , Ana je povukla svoju stolicu malo dalje od nastavnika .
Na ovom casu pricali su o Africi , pa je Elena pocela da prica .Svi su je pomnije pratili nego nastavnika , a on je samo cekao da Elena napravi neku gresku , koje nije bilo . Elena im je predavala do kraja casa , a kada je zvonilo , prekorno je pogledala nastavnika i izasla iz ucionice .
_____________________________________________________________________________
Ovo je uvod .
Kratak je ali ce ostali delovi biti duzi .
Zelim da se zahvalim svima koji citaju moju pricu , nadam se da je dobra .
Ako je dobra , molim vas Comment i Vote ! To je vama mainut a meni mnogo znaci .
( Ali naravno , od toga zavisi da li cete dobiti nastavak ... )
YOU ARE READING
I'm a vampire | Ja sam vampir | by: Natasa
VampireSesnaestogodisnja devojka po imenu Elena , vodi jedan sasvim normalan zivot . ide u skolu , ima prijatelje , zaljubljena je ..... Ali , ipak , u njenom zivotu postoji nesto sto nije bas svima svakodnevnica .. Elena je Vampir . Tu tajnu ne moze da...