5. DEO

357 19 4
                                    

... * posle časa *
- Tražio sam te , Elena ... - čula je glas iza sebe kada je krenula da izadje iz učionice , pa se okrenula na peti .
- Čula sam. I? - pitala ga je i smoreno posmatrala nokte .
- Hteo sam da ti kažem da zbog tebe nisam spavao prošlu noć... Mislim , čuo sam tvoju vrisku . Imala si akciju sinoć , jel da ? - rekao joj je i nasmejao se .
- Kretenu ! - vrisnula je i krenula ka sledećoj učionici .
- Hej , hej stani , samo sam se šalio .. - Elena je uzdahnula i ponovo se okrenula ka njemu.
- Šta hoćeš? -
- Samo sam hteo da pričam sa tobom... I da te pitam ko je dečko od sinoć .. - iskezio se a ona se odmah okrenula i krenula ka učionici . Kreten . Debil . Pomislila je u sebi . Prišla je Ani koja je sedela na svom mestu ( baš mirna osoba , izgleda ).
- Sledeći put kad me Chris bude tražio , nemoj da mi kažeš . Ne zanima me . -
- Šta je hteo!? - Ana je bila uzbudjena.
- Ovako... Onaj dečko od juče .. Mi smo nekadaa .. Znaš .. Bili zajedno . Sad smo samo najbolji prijatelji . Ali.. Juče smo se napili .. Ii... Desilo se ono ... Znaš .. -
- Reč na 's' ??? - vrisnula je Ana i svi su se okrenuli ka njoj .
- Da .. -
- Ali kakve veze ima Chris sa tim ? - pitala je zbunjeno .
- Znaš da živi pored mene . Pa čuo je kako vrištim.. I sad me ne ostavlja na miru . Kreten . - prekorno ga je pogledala kada je ušao u učionicu . On se samo nasmejao i namignuo joj.
- Stvarno je kreten ! Ali , imala si.. sex? - pitala je Ana nesigurno .
- Da . Šta je tu čudno ? - potpuno je zaboravila da svi misle da ima tek 16 godina , i da još rano za prvi put . - Mislim... mogu da imam prvi put kad hoću , zar ne? - rekla je Elena nesigurno.
- Naravno! Ii? -
- Šta? -
- Kako je bilo!? -
- Neverovatno ! U početku boli ali onda kreće uživanje . - rekla je i prisećala se svog prvog puta , ponovo sa Andrewom. Tada su bili zajedno .
Skoro da je zaboravila na ono o čemu je pričala sa Andrewom pre sexa . Bolje da se kloni Chrisa .
Nastavnik je ušao i spustio knjige na nastavnički sto . Sada je bio čas matematike . Elena je nije volela ali je morala da prizna da je dobra iz matematike . Nastavnik matematike , gospodin Newman ju je obožavao . Svima je pričao da se ugledaju na Elenu . Mnogi su bili ljubomorni na nju zbog toga .
Nastavnik je počeo da proziva i ocenjuje , a Elena se fokusirala na matematiku . Kada je čula svoje ime , polako je ustala i krenula ka tabli . Gdin. Newman joj je zadao jedan od težih zadataka , ali joj to nije predstavljalo problem . Rešavanje tog zadatka joj je oduzelo pola časa , pa joj je učinilo da je vreme brže prošlo . Završila je zadatak i sela na mesto a uskoro je i zvonilo . Ostalo je još četiri časa , ali ona nije mogla da izdrži . Kada je ušla u sledeću učionicu , počela je da tiho cvili da bi je Ana čula . Rekla joj je da je boli stomak i Ana je odmah pozvala razrednu .
- Ako te boli stomak , idi kući . Popij neki čaj i odmori se .. -
Elena je klimnula glavom , pokupila svoje stvari i krenula kući . Ana ju je ispatila do izlaza iz škole pa se vratila na čas .
Čim je izašla iz škole , izvadila je telefon iz džepa i pozvala Andrewa .
- Izašla sam iz škole ranije.. Dodji kod mene . - nije ni sačekala da odgovori nego je odmah prekinula i požurila kući . Kada je stigla , on je već bio tamo .
- Objasnićeš mi šta je značila ona poruka na stolu !? - iznervirano je mlatila rukama u pravcu stola .
- Poruka je značila da mi je sinoć bilo lepo . Lepše nego ikad pre... - rekao je i nasmešio se .
- Da , bilo je toliko lepo da je verovatno ceo komšiluk čuo kako vrištim... - rekla je i sela pored njega .
- Chris me je smarao oko toga u školi . - rekla mu je tužno .
- Hej , slušaj , ne treba da te zanima šta bilo ko od njih misli . Nestaćemo odavde za otprilike 4 meseca.. - zagrlio ju je i poljubio u čelo . Elena se uvek osećala sigurno u njegovom zagrljaju .
- Što se tiče onoga sinoć , zaboravićemo to kao što uvek zaboravljali , jel da ? -
- Ako tako želiš .. - rekao je . -
Ali mogli bi još jednom , zar ne ? - rekao je , verovatno kroz šalu.
- Okej , okej , samo sam se šalio . - dodao je kad je video njen pogled .

Etoo gaa . Konačnoo .
Verovatno cu prestati sa pisanjem ovee priče jer skoro niko ne čita...

I'm a vampire | Ja sam vampir | by: NatasaWhere stories live. Discover now