- Andrew, oni su bili pijani,zar ne ? - pitala ga je Elena i pokazala rukom ka troje mrtvih tinejdzera .
- O da . Veoma pijani...- nasmejao se .
- Sad smo i mi pijani ? - pitala je .
Samo je klimnuo glavom i krenuo da se smeje , a onda mu se i ona pridruzila . Elena je krenula da ustaje ali je pala i nastavila da se smeje .
- Kuda ? - pitao je .
- Po jos pica ... Naravno - ovaj put je uspela da ustane , pa je pruzila ruku i njemu . Pogledao je i pruzio joj ruku , ali umesto da ona njega povuce , on je nju , tako da je ona sada bila na njemu . Oboje su se nasmejali . Nekada je bilo necega izmedju njih .
Nezno je prislonio svoje usne na njene . Poceo je da zavlaci svoju ruku ispod njene majice , ali ga je ona zaustavila .
- Idemo prvo po pivo , nastavicemo kod mene . - rekla mu je i nasmesila se .
- Meni odgovara.. - rekao je i ustao pa su krenuli ka najblizoj prodavnici .
Usli su u neku a onda uzeli 6 flasa piva .
- To ce biti 45 dolara... - rekla im je vidno smorena prodavacica .
- Andrew da slucajno nemas para ko sebe ? - pitala ga je Elena pretresajuci dzepove .
- Ni dolara .. -
- Imam ideju ! - rekla je Elena i pomalo zlobno se nasmejala . Bukvalno je skocila na prodavacicu i isisala joj svu krv iz tela . Devojka je bezivotno pala na pod , a Elena i Andrew su pobegli.
- Ovo je bilo dobro ! - uzviknuo je Andrew .
- O daa - rekla je i zagrizla donju usnu .
...
Elena je izvadila kljuc iz zadnjeg dzepa svojih farmerki i krenula da otkljucava svoju kucu . Usput je pila prvu flasu piva . Jedva je uspela da otkljuca vrata a onda usla zajedno sa Andrew - om . Nije ni sacekao da Elena zatvori vrata , nego ju je podigao i pribio uz zid i krenuo da je ljubi . Obgrlila ga je nogama i pocela da mu skida majicu . Oboje su bili veoma napaljeni . Uhvatio ju je za dupe i krenuo da nosi do kreveta ,na koji ju je i polozio . Elena je pocela da se skida i u sledecem trenutku oboje su ostali samo u donjem vesu .
Andrew ju je ljubio nezno , strastveno , a onda se spustao sve nize, na vrat , na grudi , na stomak a kada je dosao da njenog polnog organa ( omg ) zastao je i iskezio se .
Ko zna sta se desava u njegovoj glavi.. Pomislila je Elena .
Krenuo je zubima da joj skida cipkane gacice , dok se ona kikotala. Sada se toliko napalio , da je odmah skinuo bokserice i ubacio joj ga . Prvo je isao nezno , a onda je krenuo sve dublje i jace . U jednom trenutku Elena je imala osecaj da ce je probiti , pa je zavristala , i od bola i od zadovoljstva . Bila je gotova , ali on jos nije . Nastavio je . Resila je okrene situaciju . Sada je ona bila na njemu i jahala ga . Andrew je totalno izludeo . Elena je vristala iz sveg glasa , verovatno ju je pola grada culo . Uskoro je i on bio pri kraju , ali ga je izvadio i sada ga je Elena imala u rukama , a u sledecem trenutku i u ustima . Ovaj deo joj je bio omiljeni . Svaki put kad bi to radili , on bi joj svrsio u usta a ona bi sve progutala . Kao i sad . Legli su i uskoro zaspali .
....
- O ne , ne , ne ! Ne opet ! Andrew , budi se ,tii kretenu ! - Elena se probudila , a onda shvatila da je spavala sa Andrewom . Opet . Cak i kada su raskinuli , ponekad bi im se desilo da imaju sex .
- Sta se desava koji ku... Zar opet !? - i on je bio iznenadjen . Elena je samo klimnula glavom , pa ustala i krenula na tusiranje . Dok je hodala , znala je da joj Andrew gleda u dupe , ali nije obracala paznju . Prijale su joj kapljice vode koje su klizile niz njeno jos vrelo telo . Sada je ocekivala da Andrew uskoci pod tus kao i obicno posle sexa , ali ga ovaj put nije bilo , sto je Eleni bilo cudno . Obrisala se peskirom i obukla belu haljinicu i krenula do njega . Samo sto njega nije bilo . Umesto njega , nasla je porukicu na stolu Secam se dela sinocne veceri , i uzivao sam . Pricacemo veceras .
- Uh kako bi mu ovaj papir zabila u usta ! - iznervirala se i pocepala ga . Pogledala je na sat koji je pokazivao 8:45 . Casovi pocinju u 09:00 pa je samo istrcala iz kuce i krenula u skolu . Stigla je 5 minuta pre zvona . Ana ju je nestrpljivo cekala , a kada je ugledala odmah je dotrcala do nje .
- Chris te je trazio .. - rekla je uzbudjeno - ii ko je onaj zgodni decko koji je bio sa tobom juce ? Decko ? -
- ne , vise mi je poput brata .. -
Da, brat sa kojim imas sex... Bravo Elena .. Pomislila je .
Oglasilo se zvono . Elena je sela na mesto i skoncentrisala se na nastavu , na kratko zaboravivsi na sve .____________________________
Znam da ne umem da pisem pervezne delove , ali sam barem pokusala ...
YOU ARE READING
I'm a vampire | Ja sam vampir | by: Natasa
VampireSesnaestogodisnja devojka po imenu Elena , vodi jedan sasvim normalan zivot . ide u skolu , ima prijatelje , zaljubljena je ..... Ali , ipak , u njenom zivotu postoji nesto sto nije bas svima svakodnevnica .. Elena je Vampir . Tu tajnu ne moze da...