sen benimsin

327 6 0
                                    

Okul çıkışı çağlanın işi varmış benimle gelemiycekmiş bende eve doğru yürümeye başladım biraz gitdikten sonra önümde son model spor araba durdu öylece durmuş arabaya bakarken arabanın içinden kaan çıktı bir dk ya Kaan neşen benim önümde durduki? Zaten okulda söylediği söz daha unutmadım

Zamanla öğreneceksinn!

Arabadan iner inmez yanıma geldi ve hiçbir şey demeden kolumdan sürükleyerek beni arabaya fırlattı yanlış duymadınız fırlattı"hey sen kimsinki beni böyle arabaya fırlatıyorsun hem... " "hemen o çeneni kapatmazsan seni arabada sabaha kadar beceririm"bağırarak lafımı kesti bende hemen sustum tabi napayım göt korkusu arabada hiçbirimiz konuşmuyoruz şuan kaana dönerek"nereye gidiyoruz dedim bana bir bakış attı tekrar yola döndü "benim evime"ne??????"neeee???? Beni neden evine götürüyorsun hem sen kimsinki ya hem neden ben ya of beni evime götür hemen"diye bağırdım arabayı anı firenle durdu "in"diye bağırınca hemen indim arabadan Kaan yanıma gelerek beni sürüklemeye başladı"ya bırak canım acıyor hey bırak sana ya bırak diyprum"diye bağırdım ama beni dinlemedi ve kolumu daha çok sıkmaya başladı"KES SESİNİ"diye kükredi resmen evin kapısının önüne geldiğimizde Zile bastı bende etrafı inceledim bahçesi baya genişti çok güzeldi her tarafda korumalar var ben böyle bahçeye dalmışken Kaan beni sürükleyen içeri soktu direk merdivenlere yönelerek yukarı sürüklemeye başladı beni bir odanın önünde gelince durdu bana baktı ve kapıyı açtı beni içeri itti düşmemek için duvara tutundum oda ardımdan içeri girerek kapıyı kitledi bende etrafı incelemeye başladım oda siyahlı beyazlıylı çift kişilik yatak ve iki yanında komidin var hemen sol tarafta boy aynası var ve yanında çalışma masası var diğer tarafa ise banyo diye tahmin ettiğim yer var ben düşünürken birden kendim duvarla kaanın arasında buldum nefesi yüzüme vuruyor "n-neden b-beni buraya getird-in "lanet olsun niye kekeliyorsam"benden korkma sana zarar vermem meleğim "dedi bana meleğim dedi şimdi bayılcam zaten fazla yakın olduğu için heyecanlandım dudağımı ısırarak gözlerine baktım gözleri direk dudağıma kaldı bana biraz daha yaklaştı şuan burunlarımız değiyor ve ben çok fena heyecanlanıyorum "yapma"dedi hâlâ dudağımı ısırırken"neyi"dedim"dudağını,ısırma yapma"dedi direk dudağımı serbest bıraktım"ne istiyorsun beni buraya neden getirdin"dedim fısıltı halinde burnunu yanağıma sürterek konuştı"seni.seni istiyorum sen benimsin seni buraya o yüzden getirdim sen artık benim sevgilimsin benim lafımdan çıkarsak ya da sevmediğim bir hareket yaparsan sonuçlarına katlanırsın meleğim "dedi ve kokumu içine çekti"daha beni yeni tanıyorsun yani hem bana emir veremezsin beni bir hayatım var "biraz sesimi yüklettim direk yüzüme baktı gözleri koyulaştı sinirlendi sanırım"LAN SANA BENİMSİN DİYORSAM BENİMSİN BEN O OKULA SIRF SENİN İÇİN GELDİM SANA OLAN AŞKIM İÇİN GELDİM ANLADIN MI BENİ BEN SENİ 4 AYDIR TAKİP EDİYORUM VE SENİ KİMSEYE VERMEYE NİYETİM YOK BUNU AKLINA SOKSAN İYİ EDERİSN"diyerek bağırdı ben hala şoktan çıkamamışken birden dudaklarıma yapıştı çok sert öpüyordu ve ben şaşkınlıktan ona karşılık vermiyorum dudaklarını biraz çekerek "karşılık ver!! "diyerek bağırdı ve tekrar dudaklarımı öpmeye başladı bu benim ilk öpücüğüm bende ona karşılık vermeye başladım iki elinide belime dolayarak beni kendine bastırdı nefes almak için dudaklarımızı ayırdığında yüzünde gülümseme vardı gözlerime bakarak "seni seviyorum sen benimsin beni bırakma sana aşığım ve bu arada ilk öpücüğün olduğunu da biliyorum"diyerek göz kırptı yanaklarımın kızardığına eminim başımı öne eğdim çekemeden tutarak başımı kaldırdı ve"benden utanma herkesten utan ama benden utanma" dedi"t-tamam"dedim "hadi gel sevgilim film izleyelim sonra da seni evine bırakayım "dedi ve beni salona götürdü...

Medya çağla var

piskopatımmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin