Deci ...fără deci...am cam rămas fară inspiratie :))) ...Dar tot nu renunt asa usor deci uitati un capitol cam captivant din punctul meu de vedere ;) deci cu un picior peste celalalt si aproape pregătită sa ies pe usă :))...va spun lectură plăcută :*
R : Usui ?, spune el mirat . De unde ai mai aparut , parca ai plecat ?
U : Nu conteaza asta de unde am aparut sau de unde am venit ...conteaza ca acum ai început sa ma calci pe nervi , spune el nervos..
R : Dar ce am facut ? , spune el pe un ton sarcastic
U : Ti.am zis sa nu te atingi de Misaki nu ?
R : Imi pare rău să.ti spun asta dragă frate dar se pare ca micuta ta Misaki a ales cu cine vrea sa fie de fapt ,spune el râzând
U : Deja ma calci pe coada ...in timp ce a zis asta , l.a luat in sus pe Ren si a fugit foarte repede si l.a lipit de perete . M.ai ceva de spus acum ?
R : Doar sti nu ma poti omorâ nu ? , spune el cu un mic zâmbet in coltul gurii
U : Tu chiar vrei sa te bat ? , spune el nervos la maxim
R : N.ai decât . Oricum ti.ai arăt adevarata viata in fata scumpei tale Misaki ..
U : CE SPUI ACOLO ?
R : Tu nu vezi ca e deja speriată de moarte .... In timp ca acestia s.au uitat la mine , eu numai ma puteam opri din plâns . Cand Usui m.a vazut cu ochii inlacrimati , si eu ma uitam cu teamă sper el ...deci efectiv tremuram ,nu stiu daca de frică sau ma nu se omoare ...tin mult la amândoi si nu vreau sa.i pierd dar cel mai mult tin la Usui ca.l iubesc si nu vreau sa plece de langa mine niciodata ...nu pot trai stiind ca nu va mai fi langa mine ...si cand il vad ca.i da drumul lui Ren si acesta cade pe jos ... Se apropie de mine usor si ma îndepărtez pana cand ajung la perete si nu mai am unde sa ma duc si acesta imi spune :
U : Misaki , te rog sa nu.ti fie teama ...Cand a spus asta m.am uitat atentă la el si am vazut ca.i dispăruse zâmbetul si ochii numai erau asa strălucitori ...in loc de asta venise un chip ce exprima singurătatea si durerea asa ca nu am mai stat pe gânduri si l.am luat strâns în brate si l.am sărut ...si după ce m.am uitat la el am vazut ca isi revenise la normal ....Hmmm...poate chiar sunt salvarea lui ...
U : Misaki imi pare rău ca a trebuit sa vezi asta...spune el in timp ce ma ia strâns in brate
Eu : Nu e nimic , ii soptesc la ureche. Te iubesc Usui - kun... Si cand a auzit asta , nici nu va dati seama ce a facut ...M.a luat in brate ca pe o mireasă si am sărit pe geam impreuna , am sărit din copac in copac , era asa frumos ....pana cand am ajuns intr.o cabanuta langa un luminis , era frumos ..
Eu : Usui ce căutăm aici ? , intreb eu
U : Vreau sa stam împreună fara sa ne deranjeze nimeni , spune el usor timid si imbujorat... Cand i.am văzut fata era asa dragut , ma bucuram mereu când ii vedeam fata asta, dar faza era ca inca nu mi.a dat drumul din brate
Eu : Usui , sti pot merge si singura , spun usor timidă
U : Nu vreau sa.ti mai dau drumul Misaki ... T ..te iubesc micuta mea si cand a zis asta a început sa ma sărute asa de grijuliu ca si cum as fi o comoară sau o papusa de portelan ... In timp ce ma săruta m.a dus pe pat m.a pus cu grija , si am continuat sa ne sarutam....l.am lăsat sa intre in lăcașul meu si mi.a luat limba la un mic dans dar micul nostru dans a continuat pana după ora 12 noaptea si dupa ce ne.am oprit Usui a spus ca trebuie sa dorm ca sa fiu odihnita maine ... Si asa am facut dar dupa ceva timp nu.l mai simteam langa mine asa ca m.am ridicat brusc din pat si am început sa.l caut prin casă , dar era de negăsit .. asa ca m.am gandit ca o fi pe afară . Cand am iesit afara l.am văzut pe el dar si pe Ren si Usui era căzut la pământ ,si am vrut sa fug spre ei dar când i.am auzit vorbind , am încremenit ...
R : Uite ce a facut iubirea din tine ? Nici pe propriul frate nu poti sa.l bati , spune el râzând
U : Ce stii tu despre iubire ? Nu ai iubit niciodata ,mereu ai văzut oameni ca pe niste bucăti de hrana , spune el sterganduse la gura si ridicânduse in picioare..
R : Cum te mai poti ridica ,in starea in care esti ?
U : Nu conteaza cum arăt ,nu conteaza daca abia imi mai simt corpul ...dar cea ce contează cu adevarat este pentru cine lupti , cand a zis asta a făcut cu ochiul in locul care steam eu dându.mi seama ca ma vazuse ...
Si Ren cand l.a văzut ca abia se mai putea ridica dar totusi se ridica in picioare , era uimit de vointa lui si de faptul ca lupta pentru ceva ce iubea ...
U : Poate ca nu te voi învinge niciodata dar nu voi renunta , spune acesta cu ambitie .
Cand Ren l.a văzut cum inca se mai putea tine pe picioare si totusi era pregatit sa.si dea si viata pentru Misa-chan atunci a renuntat sa mai lupte fiindcă stia ca nu va câstiga impotriva lui ...
R : Inca nu s.a terminat Usui. O data si o data Misa-chan va fi a mea
U : Asta in visele tale Ren sau peste cadavrul meu , si nu toti stim ca asta nu se poate intampla ...adică vampiri nu mor doar din niste bătăi .
R : Hmmm...vom vedea asta , tipa el ... In timp ce a zis a plecat inapoi spre casa , si eu am alergat spre Usui .
U : Nu.ti face griji ,sunt doar niste zgarieturi , spune acesta cu un mic zâmbet pe fata
Eu : Cum sa nu.mi fac griji , ai inceput sa sangerezi , spun îngrijorată si il iau de mână repede si il duc in casă . Acolo il pun sa se aseze pe canapea si incep sa.i dezafectez rana ... Cand observ ca aceasta a dispărut incep ..
U: Ti.am ca vor trece , nu trebuie sa te îngrijorezi. . Spune in timp ce imi ia barbia in mana lui si imi da un mic sărut
Eu : Dar nu te doare ? , intreb eu cu o fata de cățelușa
U : Nu , doar atunci pe moment m.a durut si te rog nu face fata asta , nu sunt mort , spune cu un zâmbet pe fată.
Eu : Dar nici mult numai aveai , spun cand imi cade o lacrima si aluneca pe obraj
U : Nu trebuie sa plângi ,vezi numai am nimic ... Gata nu trebuie sa plângi micuta mea , spune el in timp ce ma ia in brate . Misaki ,stii se apropia vacantă de vara , ce ai vrea sa facem ?... Nu.mi vedea sa cred ca asa de repede a trecut timpul parca ieri venisem la acest liceul nu cunosteam pe nimeni ...
Eu : Vreau sa mergem la plajă si sa ne distrăm , zic cu un zâmbet pe fata
U: Si inca ceva Misaki , ai vrea sa fi partenera mea la balul vampirilor ? Deci cand am auzit asta , parca numai ma puteam opri din zâmbit , eram asa bucuroasă ...
Eu : DA !
U : Misaki , vreau sa sti ca mi.as si viata pentru tine , ca sa fi fericită si vreau sa mai sti ceva important . Micuta mea Misaki te iubesc si nu vreau sa te pierd niciodata ! Cand am auzit ce a zis numai puteam de fericire .
Eu : Usui , dar te rog nu te mai bate cu Ren , sunteti frati si nu trebuie sa va bateti
U : Stiu dar daca asta inseamna sa fi a mea , atunci voi lupta pentru tine . Te iubesc Misaki
Eu : Si eu te iubesc Usui -kun , cand i.am spus asta am sărit in bratele lui si l.am sărutat .
U : Ce spui micuta mea Misaki , mergem sa mai dormim un pic ? , spune el râzând
Eu : Pai e cam târziu nu crezi ... Hai la somn , si l.am luat de mână si am fugit la somn ... Dar din pacate pentru mine nu parea un somn linistit , si mai degraba un cosmar . Fiindca visele acelea nu.mi dădeau pace.... Imediat ce am adormit ma trezesc intr.un loc foarte cunoscut si ma întorc il văd ....
.........................
Si acum un pic de suspans ^^ ... Si sorry ca pastez cam greu si scuze pentru greselile dar nah , dont't judge ».« ... Azi am avut o zi tare rău , datorită uni prieten foarte , sper sa te simti ^ω^ si multumesc pt asta ...anyway sper ca va plăcut capitolul asta :)) ... See ya next time :*