PSIKOPAT
Yazar: Slayer & LauRen
2. BÖLÜM
#Kyungsoo
Chanyeol ve Baek'i yanlız bıraktıktan sonra sınıfa girdim. Chanyeol sınıftaydı ama Baek yoktu. Meraklanmaya başlamıştım. Chanyeol'un yanına gittim.
"Baek nerde Chanyeol. En son seninleydi."
"O bücürden banane."
"Laflarına dikkat et Chanyeol. Baek'e karşı bu şekilde hitap edemezsin." Yüzüme inen yumrukla kendimi yerde bulmuştum.
"Kime nasıl hitap edeceğimi sana sormayacağım ufaklık. Laflarına dikkat etmesi gereken sensin bence." deyip yerine geçmişti. Bense kanayan dudağımın ve yanan yüzümün acısıyla yerden kalkıp soluğu dışarıda almıştım.
Lavaboya girip yüzümü yıkadım ve aynadan dudağıma baktım.
Ama... ama bu beni öpen çocuk.
Bakışlarımı aynadan çekmiyordum. Çünkü arkamdaydı. Eğer ona yüzümü dönersem yine beni öpebilirdi.
"Merhaba Kyungsoo. Imm... adın buydu değil mi? Herneyse, dudaklarının tadı mükemmeldi. Bunu sık sık tekrar etmeliyiz." Duyduklarımla biraz kızarmıştım. Az sonra arkama döndüğümde o yoktu. Ne yani hayal mi görmüştüm? Bu düşünceleri kafamdan atıp sınıfa girdim.
(Dersleri es geçiyorum)
Zil çaldıktan sonra eşyalarımı alıp sınıftan çıktım. 'Bir dakika, Baek... kahretsin onu unuttum off...' diye içimden geçirdikten sonra hemen bahçeye indim. Baek bir kenara pusmuş ağlıyordu. Yanına gittim.
"Baek iyi misin?"
"İ-iyi *hıck* de-degilim Soo." Baek'i ilk defa böyle görüyordum. O herşeye kolay kolay ağlamazdı.
"Anlat bana noldu?"
"O *hıck* b-benden ne-nefret ediyor. *hıck* benimle a-asla çıkmıycak." Ne demek istediğini sonradan anlamıştım. Chanyeol'dan bahsediyordu.
"Shh... tamam ağlama Baek. Kimse benim arkadaşımdan nefret edemez. Kalk şimdi eve gidiyoruz." Söylediklerimle göz yaşlarını silip ayaklanmıştı ve eve doğru yürümeye başlamıştık.
* * *#Kai
Bugün yürümekten başka birşey yapmamıştım. Şu adını bilmediğim çocuğu öpmeyi saymassak eğer.
"Hey Kai!" Arkama dönüp baktım ve sesinden anladığım gibi bu Chanyeol'du.
"Chanyeol? Noldu birşeye mi canın sıkkın?"
"Benden hoşlanan biri var ve ben onu reddettim hemde aşağılayıcı bir şekilde. Şuan ise ne yapmam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yok."
"Senden de bu beklenir zaten. Ne yapmayı düşünüyorsun peki?"
"Bilmiyorum eve gidince düşünürüm. Görüşürüz." dedi ve gitti. Bense bu durumlarda yürümeyi tercih ediyordum.
Biraz dolaştıktan sonra eve gitmeye karar verdim.
#Kyungsoo
"Baek ben markete kadar gidip geliyorum birşey ister misin?"
"Hayır Soo teşekkürler." Baek'in kendini iyi hissetmesi için onun sevdiği şeyleri yapacaktım. Bunun için markete gitmeye karar verdim.
Malzemeleri aldıktan sonra marketten çıktım ve eve doğru yürümeye başladım. Ama karşıma birisi çıktı. Evet bildiniz, bu beni öpen esmer sexy çocuk.
"Merhaba." dedi basitçe. Karşılık vermeden tam gidecektim ki önüme geçip beni durdurdu.
"Çekil önümden!"
"Bak sabahki davranışımdan dolayı özür dilerim ben bu farkında olmada-"
Elimdeki torbaları yere bırakıp onu ittirdim ve önümden çekilmesini sağladım. O aptalın tekiydi. Beni sebepsiz yere öpmüştü ve şimdide utanmadan gelip benden özür diliyor."Birdaha sakın karşıma çıkma! Senden iğreniyorum çünkü."
"Bu yaptığını ödeyeceksin kısa bacaklı sürtük. Elbet karşıma çıkacaksın." Sözlerine aldırış etmedim ve eve gittim.
Neden böyle hissediyorum? Bu doğru değil böyle hissetmemem gerek. Ondan tabiki hoşlanıyor olamam. Onu sevemem. Kafam çok karışık n'apmalıyım?
*Devam Edecek*
Y/N Selam ben Slayer. Biraz kısa oldu bu bölüm ama idare edin. Oylarınızı bekliyoruz. Öpüldünüz.