4. BÖLÜM Part-1-

99 9 2
                                    

PSIKOPAT

Yazar: Slayer & LauRen

4. BÖLÜM

#Yazar

Y/N Bu bölüm 2 sene sonrasını anlatıyor. Keyifli okumalar.^^

Yıl 2013, günlerden cumartesi. Kai yine uyanmış ve üzerini değiştirip aşağıya inmişti. Aşağıda Chanyeol ve sevgilisi Baekhyun vardı.

"Günaydın Kai." dedi Baek.

"Günaydın." diyerek Kai de karşılık verdi. "Bugün erkencisiniz. Birşey mi oldu?" Kai sorduğunda Baekhyun, Chanyeol'e bakarak,

"Müjdeli haberi verelim mi?" dedi. Chanyeol kafa sallayıp onayladıktan sonra. "Biz Chanyeol'le evleniyoruz." dedi.

"Size mutluluklar." Kai umursamaz bir şekilde söyledikten sonra üzerine ceketini alıp dışarıya çıktı.

'Evden dışarı çıktım ve kafa dağıtmak için yürümeye başladım. Kyungsoo gittiğinden beri insanları umursamaz olmuştum. Kyungsoo'dan sadece nefret ediyordum. O beni kullanan iğrenç bir sürtüktü. Kendisi için beni kullanıp çekip gitmişti. Ölsem bütün bu yaşadıklarımı unutur muyum? Ölüm bana herşeyi unutturabilir mi?' diye düşündü Kai.

*Flashback*

#Kai

"Hayır Kyungsoo gitmene izin veremem. İlişkimizi bu kadar çabuk bitiremezsin."

"Üzgünüm Jongin. B-ben gitmek zorundayım üzgünüm." Kapıdan çıkıp gittiği an sadece bakıyordum.

Bu kadarmış. Onun bana verdiği değer bu kadarmış...

*The And Of Flashback*

#Baekhyun

"Chanyeol farkında mısın bilmiyorum ama Kai son zamanlarda pek iyi gözükmüyor."

"Kyungsoo gittiğinden beri çok değişti. Ama ben... her neyse"

"Söylesene Chanyeol sen ne? Bildiğin birşey mi var?"

"Aslında... peki söylüyorum. Kyungsoo aslında Kai'ye hiç aşık olmamış onu kullanmış. Kyungsoo halüsülasyon görüyomuş ve doktorundan aldığı tavsiyeye göre Kai ile sevgili olması gerekiyormuş. İyileşince de onu bırakıp gitti işte."

"Chanyeol sen neler diyosun? İnanmıyorum Soo asla böyle birşey yapmaz. Onu tanıyorum o kimsenin duygularıyla oynamaz."

"Bende biliyorum ama doğru işte. Onu doktoruyla konuşurken duydum."

"N-ne diyeceğimi bilmiyorum bunu Kai'ye söylemeli miyiz?"

"Ondan saklayamayız gelince söyleyelim."

*1 buçuk saat sonra*

"Nasılsın Kai?"

"Aynı"

Kai her zamankinden farklıydı bugün aslında söylemesek daha iyi olurdu ama birşey fark etmeyecekti sonuçta.

"Kai seninle birşey konuşmalıyız."

"Yarın konuşuruz."

"Önemli."

Kai iç çekip yanımıza oturmuştu. Ve herşeyi anlatmaya başladım.

"Şeyy bu söylediklerimiz canını yakabilir ama senden saklamamamız gerektiğini düşündük ve söylemeye karar verdik. Imm... Kai, Kyungsoo'nun gitme sebebi iyileşmesiymiş yani seni hastalığı için kullanmış ve iyileşince çekip gitmiş işte." Anlattıktan sonra Kai'nin gözünden yaşlar akmaya başladığını fark ettim. O ağlıyordu. Daha ne kadar bu acıyla yaşayabilirdi ki?

"Ben yukarı çıkıyorum. Birşey olduğunda seslenirsiniz." deyip gitti.

"Chanyeol söylemekle hata mı ettik?"

"Eğer başkasından öğrenseydi daha kötü olurdu."

"Haklısın. Neyse biz işimize dönelim."


*Devamı Gelecek*

Y/N Selam ben Slayer. Bölüm biraz kısa oldu ama bu bölümün devamını getireceğiz. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz. Sevgiyle kalın.^^

PSIKOPATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin