11

831 66 8
                                    

Harry

Priveam ingrozit spre imaginea din fata ochilor mei. Claire avea capul bagat in pieptul meu, astfel incat sa nu poata sa priveasca spre ma-sa si probabil tampitul care urma sa-i devina sot, in timp ce si-o trag dracului in propria lor sufragerie pe propria lor masuta de cafea.

Maica-sa si-a deschis imediat ochii si a tras pe ea cel mai probabil tricoul tipului, el ascunzandu si bijuteria cu mainile. Am mai vazut filme poerno, am futut o groaza de tipe, dar mai scarba de sex in momentul asta n-o sa-mi mai fie.

"Cine esti tu si ce cauti in casa iubitei mele?" a spus pustiul care nu cred ca avea mai mult de 20 de ani. Deci baba e pe interes. La fel si pustiul.

"Iubita ta? In cel mai bun caz ar fi maica-ta." am ras si Claire imi strangea tricoul.

"Oh Doamne, Claire." a spus maica-sa si mi-am dat ochii peste cap.

"Evrika!" am exclamat in batjocura. "Nu ai vazut-o atunci cand "iubitul" tau isi infigea scula in fundul tau?" am spus folosind ghilimelele.

"Claire, sangerezi." a zis tipul si s-a apropriat de ea, punandu-i mana pe umar.

Ea s-a smuncit si am marait.

"Nu o atinge dracului." am marait si Claire s-a lipit mai tare de mine. "Si se numeste ciclu, idiotule." marai si el isi da ochii peste cap.

"Sau perioada in care femeia nu mai e buna de nimic." mormaie si ma incrunt.

"Nu pot sa cred ca esti asa de misogin. In perioada aia trebuie draculuo sa ai cea mai mare grija de ea."

I-am simtit zambetul lui Claire imprimat pe pieptul meu, lucru care m-a bucurat putin.

"Haide sa luam alea si sa mergem." a spus Claire incet si m-a prins de mana tragandu-ma spre scari, avand privirea plecata.

Ii era rusine de propria ei mama.

Cand am intrat in camera ei am zambit usor, ea oftand tare.

"Claire, ce mama dracului-"

"Nici eu nu stiu ce se intampla, Harry. Sunt asa confuza." a spus si si-a tras nasul cazand in genunchi langa pat.

"Claire, pustoaico." am spus repede si m-am pus in genunchi in fata ei, ridicandu-i privirea. Plangea. La dracu, idiotii aia doi mi-au facut ingerul sa planga. "Iubire, nu plange." am soptit si i-am sters lacrimile incet.

"Sunt asa confuza, Harry. Acum 2 zile tipul asta imi facea ochi dulci si zicea ca sunt sotia lui, si acum el o... Adica..." se balbsie si oftez imbratisand-o.

"Shh. O sa fie bine. Haide sa luam hainele alea, si sa mergem acasa. E tarziu si tu esti obosita." am spus incet si a aprobat.

M-am ridicat si am ajutat-o si pe ea sa se ridice, luand un geamantan si incepand sa puna diferite haine in el. Cred ca asta este inceputul nostru. Ea se muta la mine, o sa fim fericiti. O sa i-o trag, o s-o sfatuiesc sa ma lase sa castig doar ca sa fug cu banii.

"Harry?" am fost scos din gandurile mele.

"Da?" m-am incruntat.

"Nu pot sta la tine." a spus incet.

"De ce nu? Sunt cam singura varianta." am spus si a oftat.

"O sa stau la olivia si cu banii de la curse o sa imi iau un apartament. Nu stiu." da din umeri si ma incrunt.

"Nu, o sa stai la mine. Nu e mare chestie. Chiar nu ma supara." dau din umeri si ofteaza.

"Nu pot sta la tine. Nici macar nu suntem impreuna ca sa am un pretext sa stau la tine." a spus incruntata.

"Ti-ar placea sa fi?" am intrebat din senin.

"Poftim?" a spus cu ochii mari.

"Adica, stii tu.. Sa fi iubita mea?" am spus incet si si-a ridicat privirea spre mine.

"Nu stiu. Cred ca da. Adica, nu stiu." a spus iar si o priveam cum se ridica de langa geamantan si ma priveaste.

Ochii mei ii cautau pe ai ei, ea deja privindu-ma. I-am captura obrazul in palma mea si intr-o fractiune de secunda, buzele noastre se devorau reciproc. Mana ei s-a dus in parul meu tragand de el. Mi-am asezat mainile pe spatele ei lipind-o de mine si maraind usor imediat ce mi-am adis aminte ca e la menstruatie. Degeaba imi fac o erectie cat China daca n-am unde sa o descarc.

Stiu ca e asa lasat in aer dar nu mai am idei si v am zis ca la 5 voturi si 3 comentarii o sa pun next. Si l am pus. Nu e corectat, deci nu ma injunghiati. Pun next la 10 voturi si 5 comentarii. Dar comentarii sa nu fie "next" sau ceva gen. Vreau sa vad ce va trece prin minte. Ce credetica ae va intampla.
Multam fain ca cititi si omg multam fain de 2k.

The SpeedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum