HER BİLDİRİMİYLE FEELS YAŞATAN, EFSANE KURGULARIN SAHİBİ IDOLÜM ^^
BİR DACHEL SHIPPER OLARAK MIKE DAMLA'NINDIR, BITCHES.
Adım Damla, hayata babannemgilden katılıyorum. Kimlik yaşım 16, ruh yaşım 8363737372837 haneli. (BENİMDE)
Brandon Flowers'ın ilah, Andy Biersack'in afet, Michael Clifford'un kedicik, Rutherford'un chanel, Healy'nin iPhone olduğunu düşünen, tam bir kanada hanımefendisiyim. 2009dan beri Belieber, 2013den beri 5sosfamdeyim. Larry, Nolly ve Dachel shipperim.
Lolita kimliğimin arkasında atarlı bir semt kızı gizli. Yaz tatilim boyunca dört animeyi güncele getirerek bir ilki başardım. (TEBRİKLER) Calum'un fifada olduğu kadar Guitar Hero'da iddialıyım. (ABOV) Çok fazla umursayan bir tip değilim ama bad girl de değilim çünkü mesleğim izin vermiyor. (BENDE YAV)
En sevdiğim film into the wild, dizi friends, kitap emin değilim şu an her günü okuyorum. Favori grubum Snow Patrol ama en sevdiğim grup Bilink yüz seksen iki. En sevdiğim şarkı yok ama en son bıkana kadar dinlediğim şarkı Coming Down.
Hobilerim; Yatmak ve 'İşte Beni Stilim' izlemek, Matematik hocasına sövmek, Rusça biliyorum diye hava atıp bilmemek. (DSFJKFDFKLGJF)
YETERİ KADAR TANIDIK.
ŞİMDİ BÜYÜK KIRMIZI SORU İŞARETİ'NİN SORUSU GELİYOR.
❝Yatmadan önce yaptığın şey❓❞
CEVAP;
Tarçınlı süt içip yüz kremi sürerim.
PEKALA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ, DAMLA. KURGULARIN DA BAŞARILAR, HOŞÇAKAL!
FAVORİ YAZARLARINIZA SORMAK İSTEDİĞİNİZ SORULAR VARSA BANA ÖZELDEN ULAŞTIRABİLİRSİNİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük kırmızı soru işareti❓
Non-FictionWATTPAD'IN SEVİLEN YAZARLARINA MERAK ETTİĞİMİZ SORULARI SORDUK. HEM ONLARI BİRAZ TANIDIK HEM DE BOLCA EĞLENDİK. HER ŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. RÖPORTAJLAR SONA ERDİ. #15inNoFic 8.10.15 ❓❓❓