@BernaOkur

120 24 46
                                    

BURAYA İLK GELDİĞİMDE BİR ÇOK İNSANIN AKSİNE BANA DEĞER VEREN CNM IDOLÜM.

O MÜKEMMEL KİTAPLARIN SAHİBİ OLAN GÜZEL İNSAN ^^

YAZARIN KENDİNİ TANITMASI;

Ben Berna, 17 yaşında üniversite sınavına hazırlanan YGS mağdurlarından sadece birisiyim. Artık çevremdekiler tarafından-ablam- kullanılan 'liseli' lakabından kurtulacak olmam moralimi düzelten sayılı şeylerden sadece biri.

Üç sene sadece okul sınavlarına çalışan biriyken şimdi ise YGS, LYS ve okul sınavlarına aynı anda çalışırken buldum kendimi. Bu gerçekten zormuş. Stresi ayrı bir şey zaten.

Bazen yatağıma gidemeyecek kadar yorgun bile olabiliyorum. Bu yüzden fazla mitokondrisi olan varsa bana verebilirse sevinirim. -Çok biyoloji çalışmanın sonucu-

Neyse asıl kendime gelirsek ben buraların mavi gözlü, sarışın kızıyım. Tipik bir koç burcu olduğumu söyleyebilirim. En sevdiğim renk mor. Mora aşığım da diyebilirim.

Ve ayrıca kore fanıyımdır. Dizilerini izlemeyi ve şarkılarını dinlemeyi severim ama hoşuma giden her türlü müziği de dinleyebilirim.

YETERİ KADAR TANIDIK.

BÜYÜK KIRMIZI SORU İŞARETİ'NİN SORUSU GELİYOR.

En sevdiğin mevsim nedir ve neden❓❞

CEVAP;

Bence her mevsimin kendine göre güzelliği var. Kışları soğuk ve yağışlı olsa da dışarıdan gelip o sımsıcak eve girmeyi hep sevmişimdir. Hele yatağıma yattığımda sarıldığım o yorgandan yaza doğru ayrılmak zor geliyor. Yaz mevsimini de severim. Yaz mevsiminin güzelliği genellikle herkesin cıvıl cıvıl olması ve okulların tatil olması. Akşamları dışarı çıkıp sahilde dolaşmak, gece geç saatlerde bile insanların dışarıda olup eğlenebilmesi güzel bence. Ama benim en sevdiğim mevsim genelde ilkbahar ve sonbahar arasında. Çünkü yüzümün en az kızardığı mevsimler o zaman. Beyaz tenli olunca sevdiğim mevsimi de ona göre seçiyorum maalesef. :D İlkbaharda etrafın yeşillenmesini severim ama sonbahar daha bi güzeldir. Sonbahar benim mevsimim gibi.. Yaprakları dökülmüş, çıplak kalmış ağaçlar ve çiseleyen yağmur.. Ve amaçsızca ortalığa bakıp müzik dinleyip içini çeken ben... İşte bu mevsimi bu yüzden bi ayrı seviyorum.

PEKALA, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ BÖRNİE. KURGULARINDA BAŞARILAR. HOŞÇAKAL!

YAZARLARINIZA SORMAK İSTEDİĞİNİZ SORULAR VARSA BANA ÖZELDEN ULAŞTIRABİLİRSİNİZ.





Büyük kırmızı soru işareti❓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin