,,Čau kotě" uslyšela jsem za sebou dívčí hlas. Věděla jsem, čí hlas to je, proto jsem rychle zareagovala.
,,Uuu " zatvářila jsem se svůdně a skousla si ret. Obě jsme se zasmáli. ,,Čau Lexi " pozdravila jsem a objala jí. Pomalu jsme pokračovaly po chodbě. Kolem nás prošlo dost lidi, co vůbec neznám... To jich přišlo tolik novejch? Na prváky totiž nevypadaj. .. A pár docela hezkých kluků. Počkat... to je Austin a jeho namachrovaná partička. Grr.. Ale jak říkam, jsou hezký.. Z přemýšlení mě vyrušila Lexi.
,,Tak už jsme třeťačky, velký holky" pronesla ironicky a zasmála se.
,, Jo, na to jsem se hrozně těšila" odpovědela jsem bez emoce. Zastavila jsem se u skříněk a obsadila modrou skříňku. Lexi hned vedle mě. Jak jinak. Už od prváku máme vedle sebe skříňky. Jsme vlastně nerozlučný pár, už od prváku..
Odložili jsme si věci a šli do třídy.Porozhlídly jsme se po třídě, kde je volno, naštěstí v zadní lavici. Souhlasně jsme na sebe kývly, a vydaly se na místo. Po cestě mě bodaly pohledem naše třídní kravky ale ja to neřesila, dokud teda nepromluvili.
,, A jeje, už tady máme naší drsňačku" řekla Chiara. Jen jsem pokroutila očima. Ona ale nepřestala.
,, Co takhle něco říct, zapomělas mluvit přes prázdniny? " uchechtla se.
Achjo, vázne?..,, Nehodlám se bavit s někym, kdo mi nesahá ani pod kotníky, Chiaro" pohrdavě jsem se usmála a šla za Lexi do lavice. Udělala na mě tázavý pohled. Já jen mávla rukou ať to nechá byt. Nechci řešit tyhle sračky už na začátku. A jak znám Chiaru, nedá mi pokoj. No, ale co, ona má nudnej život, že řeší ostatní. No ne?
,,Tak co prázdniny? " zeptala jsem se Lexi, protože jsem se nudila. Bez mobilu to je nanic. Ale zase nadruhou stranu, měla bych se učit vydržet bez něj. Alespoň několik hodin. Hah.
,, No, různě jsme cestovali, po památkách..bohužel.. a pak jsem se nudila no.. takže žádna sláva prázdniny... A co ty?" Štouchla mě do ramena. Auu. Vážně to docela bolelo.
,, Většinu času jsem byla s Niallem " odpověďela jsem jednoduše a ironicky se ušklíbla.
,, S Niallem?" nadzvedla obočí ,, Na něho máš čas?" řekla drobet uraženě a nadzvedla obočí.
,, Hlídali jsme Kimi" snažila jsem se pousmát.
,, Jasně" odsekla ironicky . ,, Celý prázdniny... jako bys to nezvládla sama. " protočila očima.
,, Skoro celý prázdniny... " odmlčela jsem se. ,, Chtěl mi jenom pomoct," nachvilku jsem se odmlčela. ,, Kimi ho má moc ráda, i on ji bere za vlastní. " usmívala jsem se nad vzpomínkou jak Niall učil hrát Kimi fotbal. Bylo to važně roztomilý.
,, Tak vidíš, to by ji zvládl na jedno odpoledne pohlídat snad sám ne?" prskla jedovatě. ,, Jedno odpoledne, jako by ti to něco udělalo. Vážně,.. Caroline.. Si s nim až moc často. Tohle neni ani u kamarádek normální. Natož u kluka a holky. "
,, ale ".. chtěla jsem něco říct ale přerušila mě a pokračovala..
,, prostě .. furt si jenom s nim. Na mě nemáš čas..Kvůli němu. Neříkám že mi vaše kamarádství vadí, ale prostě mě štve ze mě vynecháváš. " .. silně vydechla. Jako kdyby byla ráda že je to za ni.
,,Lexi ja.. " chtěla jsem ji odpovědět ale zase mě přerušila.
,,Chápu to, vim že se máte rádi, ale nechápu že jste jenom kamarádi. To prostě není možny, vždyť vy jste spolu ještě víc i než ti, co spolu chodej. A to většina je spolu hodně ale .. ne prostě jako vy dva. Vždyť u vás prakticky bydlí, a ještě.. spolu spíte Car. " dořekla a zamračila se.
,, mm..Promiň." zaskřehotala jsem. A spíme spolu jenom vedle sebe v posteli prosimte, s Kimi mezi námi. A když tam Kimi neni tak holt ležíme vedle sebe no. Co je na tom.. " odpověděla jsem přesvědčive.
,,Stejně to bude tak jak říkam" uchechtla se a rozhlížela se po třídě.
,, Tak teda díky za předpověď špatný budoucnosti." Falešně jsem se pousmála.
,, Tak si to aspoň přiznej Caroline. Bereš ho víc než kamaráda " Prskla na mě. Ach joo.. to mi chce zkazit náladu?.. No, tak se ji to povedlo.
,, Nic si přiznávat nebudu. " odsekla jsem ,, Sakra!" Zvýšila jsem hlas a to se několik lidí otočilo. Grr..To mě donutilo se trošku zklidnit. Uvelebila jsem se na židli a připravola co řeknu.. nic mě nenapadá. Lexi mě celou dobu sledovala. Vypadala nervózní.
Nechci na ni být zlá, ale musí mě přesvědčovat že jsme víc než kamarádi? Holt na tohle téma nemám ráda konverzaci. Vždycky znervóznim. Počkat, proč znervóznim když se bavíme o kamarádství?!,, Promiň" .. omluvně jsem pošeptala. Prostě jsem nevěděla co říct dál.
,,Hele, prostě.." vypadala že chce zase něco říct, ale rozmyslela si to.
,,No nic, nebudeme se hádat první den školy přece, ne?!" ironicky protočila očima. Ano, přesně. Konečně už dál nebude rozebírat naše kamarádství s Niallem.S pocitem nervozity jsem se ji zeptala.
,, No, tak teda po škole.. něco? " nejsem nervózní z otázky, ale z její odpovědi.,, Nestáhneš mě do trojky s Horanem, doufám" nadzvedla obočí s kamenou tváří. Vážně to zas bude vytahovat?
,,Lexi .. " umlčela jsem ji, jelikož vypadala jako kdyby chtěla něco říct. A..jen to ne.. ,, Chci napravit to co jsem zkazila. Takže klid " upozornila jsem ji a zazářila jako sluníčko.
,, ookeeej" odpověďela zdlouhave. Znělo to jako kdyby mi nevěřila. Furt se ale rozhlížela po třídě.
,, Na koho čekáš?" Nadzvedla jsem obočí a čekala na její odpověď.
Nahlas vydechla.,, Má přijít novej kluk" zajásala. Aha, to by me zajímalo odkoho to ví. Vůbec jsem nepostřehla že by něco takového učitelka říkala..
,,Víš o něm něco?" Zeptala jsem se ji.
,, Moc ne, jen to co říkala učitelka. Takže jméno.. Louis.. věk.. 19 myslim a podle jména bude krásnější než všichni kluci ze školy. " mrkla na me. Ahaa.. Takže se o něj bude snažit. A to ho ani neviděla a nepoznala a už ho chce. Achjo.
,, Ty s nim máš snad naky plány?".. tak schválně co odpoví.
,,Ještě jsem ho neviděla. ."
,, přesně " skočila jsem ji do řeči a kývla.
,, ještě jsem neskončila... ale vim že bude můj. A když ne tak stejne budu bojovat. " zasnila se.
,, hodně štěstí" popřála jsem ji. I když ji to nevyjde. Většinou ji to nevychází.. ale je to její chyba.. ona za nima dolejza, kdo by stál o neodbytnou přítelkyni?.. z přemýšlení mě vyrušilo, né moc hezké překvapení..
ČTEŠ
X○X○ [N.H_L.T]
FanfictionNEW STORY♥!+Trailer.. ~Niall Horan~ ~Caroline Robins~ ~Louis Tomlinson~