Přišla jsem ze školy a rozvalila se na posteli, chvíli jsem ještě uklidňovala svůj dech abych vůbec mohla něco říct. Pak tedy zvedla telefon a zavolala Nicol -moje BFFT (best friend forever na tancovani)-.
,, Ahoj zlato! ... Ne nic nedělám... Ne promiň to nemůžu já čekám na ten dopis víš... jojo a ještě! Jack se mnou dneska flirtoval a já jsem byla tak rudá a zakoktaná že jsem rychle běžela domů... Nojo,no, měl si vybrat někoho lepšího...Ji tak ahoj!" Ukončila jsem hovor a šla si udělat čaj, abych se alespoň trochu zahřála. To víte, běžet přes celý město v lednu není příjemný zvlášť když jste takový blb jako já :) Sedla jsem si k počítači a koukala se na seriály. Crrrrrrrrr crrrrrrrr OMG OMG OMG už je tady už je tady áááááááááááá ... Než jsem se vzpamatovala už bušili na dveře a volali. ,,Už du!!!!" Zakřičela jsem a teprve teď jsem zastavila Přátele a šla otevřít. A sakra. Otevřela jsem a tam stáli tři chlapi v kvádrech a drželi v ruce dopis jako korunovační klenoty a strašně se zubili. ,, Dobrý den slečno P.. P.." ,, Pinerová" skočila jsem jim do řeči. ,, Aha, no, tak... vypadal dost nervózně ,,Tak, slečno Pinerová, byla jste přijata na Taneční akademii" ještě víc se zazubil a podal mi dopis. Úplně jsem čekala něco jako opatrně ať to neroztrhnete! :D ... ,,Hm děkuju, řekněte mi něco nebo je všechno v dopise? " ,,V dopise slečno," ,, Jojo, tak nashledanou" odbyla jsem je a zavřela dveře. Uffffff.. oddechla jsem si a třesoucíma se rukama jsem držela dopis. Až teď jsem začala být hodně nervózní a nechtěla jsem to ani otevřít...Omlouvám se že to je takhle krátký ale už jsem k tomu chtěla něco přidat tak doufám že se líbí :)
DOGIE :*