YENİ ARKADAŞIMIZ

83 6 0
                                    

LUTFEN OYLAYIN VE YORUM YAPIN^^

medyada mete:))
"Nisa yeter kumtorbasını patlatıcan "torbayı yumruklamayı bırakıp,alnımdan süzülen terleri havlu yardımı ile sildim.Bakışlarımı Bora 'ya sabitledim.
"Sesini kes yoksa seni pataklarım!!"
BORA NIN AĞZINDAN
Neredeyse yarım saat oldu.Nisa geldiğinden beri kumtorbasını yumrukluyor.Geneldde gergin olunca spor yapar.Zaten spor yapmasına hiç gerek yok taş gibi vicudu var.Sarı saçları ve güzel gözleri....
İçten içe hayranım Nisa'ya. Barışın sayesinde tanıştım Nisa 'yla.O anı hiç unutmam.UNUTAMAM. Defalarca ona hislerimi anlatmayı denedim.Ama başarılı olamadım.Ya bir daha suratıma bakmazsa?İşte o zaman ölürüm.En iyisi şimdilik uzaktan sevmek..
"Boraa çabuk gell !!"
Nisa nın sesi tedirgin çıkmıştı ne oldu benim cadıma??
......

Nisa pencereden dışarıya bakıyordu.Hafif edildiği için sadece kalçasını kapatan taytından dolayı gözlerimi kalçalarına sabitledim.Nisa birgün benim olucak ve tabiki kalcaları da...

NİSANIN AĞZINDAN
Bora gelmiş mi diye arkama döndüğüm de bora nın gözlerini kalcalarıma sabitlediğini gördüm.
Ve tabiki de önemsemedim çünkü Bora sadece spor eğitmenim.Elinden hergün yüzlerce kız geçiyordur.Eminim.Bora esmer ve oldukca yakışıklı bir çocuk.Siz çocuk dediğime bakmayın Bora 22 yaşında bir ÖKÜZ.
"Bora bakışlarını popoma değil de pencereye sabitle "
Bora afallamış olmalı ki hiçbirşey diyemedi.Tekrar söze atladım.
"Aşağıya bak kim gelmiş "
Bi
Bora camdan aşağıya baktı.Ve gülümsedi.
"Demek o hala peşimde.Ne sanıyor bu piç kendini ha!orospunun evladı!Anandan çocuk peydahlıycam ve ondanda bir çocuk..."
Boranın ettiği küfürler canımı sıkmıştı hemde çok!Borranın yüzüne şaplağı geçirmiştim bende.Peki pişman mı yım.NO BABY!!!
-ohaa Nisa sıç
-Bora dedim sağdece ve gözlerimi gözlerine sabitledim "sence şans vermelimiyim?"
Bora nın ifadesi bir anda değisti ve gerildi
"O sana dokunmak istedi ve dokundu hemde 15 yaşındayken ,o piç sana dokundu Nisa !!"

__SİYAH KADIN__Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin