Boğa burcu özellikleri 2

2.9K 62 1
                                    

Boğa burcu paylaşmayı bilen, ufak tefek şeyler ile mutlu olmayı bilen özelliklere sahiptir. Dost ve arkadaş olarak şefkatli ve vefalıdır. Boğa burcu, huzur ve dengenin insanıdır. Olumsuzluklardan uzak, hayatın sunduğu güzellikler ve pozitif özellikler ile ilgilenir. Boğa burcu bir konuda fazla tartışmayı sevmez.

Yine de belirli bir sabır sahibidir ve bu aşılırsa kendinden beklenmeyecek derece sinirli olabilir. Boğa burcu çekingen bir yapıya sahiptir. Sakin ve sessiz davranışlara sahiptir. Huzurlu bir hayat sürmekten yanadır, bu nedenle fazlada tartışmaya girmezler.

Sevdikleri insanlar ile vakit geçirmeyi, başka hiç bir şeye değişmezler. Dostluk onlar için çok önemlidir ve bu kişilerin kendisine pozitif değerler katmasını ister. Kin tutmaz, affetmesini bilir ve merhametlidir.

Hoşgörüsü yüksektir. İnsanların dürüst davranmasını ister. Kendisinden yardım isteyen insanlara asla kayıtsız kalamazlar. Boğa burcu insanları genel olarak değişimden yana değildir.

Hayatlarının ve yaşantılarının bir düzen içerisinde olmasını ister. Alışkanlıkları onlar için çok önemlidir. Soğukkanlı bir yapıya sahiptir. Yaşanacak değişimlere karşı, yavaş bir şekilde olsa da çözüm bulabilir ve bu konuda oldukça başarılıdır.

Hayatın zorluklarına karşı dirençlidir ve kolay kolay pes etmezler. Kendilerine acı veren durumları sona erdirmek in elinden geleni yapar ve her zaman ayakta kalmasını bilirler. Ancak şunu söylemek gerekir, Boğa burcu insanları savaşçı bir ruha sahip değildir. Yine de sorunlara önceden önlem almasını bilirler.

♊BURÇLAR ♉Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin