Ancak Akrep burcu insanı okuyabilir mi? Evet. Ancak bu durum çok az kişi için geçerlidir. Akrep burcunun özel hayatına müdahale eden kişi, aşırı tepki ile karşı karşıya kalır. Sergiledikleri bu tepki, onlar için aslında hoş bir durum değildir.
Bu davranışlar Akrep burcunu hesapçı, kibirli ve egoist yapmaya zorlar. Akrep burcunu tanımlamak oldukça zordur. Onlar her zaman uç noktada hareket eder. Yarım veya az bir ölçü onlar için geçerli değildir.
İstekleri ile tanımlanan bir Akrebin hayatın her alanında istekleri olacaktır. Bu konuda Akrebi tanımlayacak en iyi kelime, "arzuluyorum" dur. Hal böyle olunca bir şeyi yarım yaşayan Akrebe rastlamak oldukça zordur. Yaşama güçleri oldukça yüksektir.
Aslında Akrepler patlamaya hazır volkan gibidir. İçlerindeki güç, gözlerinden okunabilir. Hal ve hareketlerini kontrol etmeyi başarsa dahi, gözleri onu ele verebilir. Gözlerinden, sevgisini veya nefretini anlamak mümkündür. Kızgın bakışları çoğu insanı yolundan çevirebilir.
Duygularına kapılan bir Akrep, tehlikeli olabilir. Bu nedenle hareketlerini, mantıkları ile kontrol etmelidir. Hem de sürekli olarak. Akrep burcundan ya en iyi insanlar ya da en kötü insanlar çıkar. Onlar için ya hep ya hiç geçerlidir.
Akrep burcu iki yüzlü ve ukala insanlardan nefret eder. Bu tarz özelliklere sahip olan insanları da aşağılamaktan büyük zevk alır. Kimi zaman patavatsız, acı bir şekilde konuşan ve kaba insanlar olurlar.
Uzlaşmak onlara göre değildir, kendi görüşlerinin peşinden gider. Sevilmeyi istediklerini söylemiştik, ancak yine de onlar sevilmemekten korkmaz. Ancak dikkate alınmak onlar için çok önemlidir.
Görüşlerini kabul ettirmek için de savaşmaktan asla çekinmezler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♊BURÇLAR ♉
RandomBurcunla ilgili merakların mı var? O zaman doğru yerdesin. Hadi ne duruyorsun :)?