-Jo !Hai sa mergem la piscina !
-Sigur ! La cea cu doua eteje !
-Normal!
Eu am plecat si am despachetat iar apoi am luat demachiantul din baie si am inceput sa ma demachiez . Dintr-o data da buzna in baie draga de Sam .
-Ce ai nebuno!?! spun speriata
-Nu mai am demachiat !
-Ia !
-Mersi!
Dupa ce a iesit Sam din camera mea m-am schimbat in costumul meu negru mulat perfect pe corp ( e dintr-o piesa ) .
Cand am iesit prin tunel Sam era deja in apa .
-Pe mine nu mai asteptat ?intreb
-Nope !spune ea razand
Ea avea un costum de baie care ii lasa la vedere abdomenul.
Dupa doua ore
Noi suntem la piscina de doua ore adica de la 23 la 1 .
-Sam , hai in casa . Avem scoala .
-Of bine .
Am intrat si m-am dus direct la dus evident dupa ce mi-am luat pijamalele formate dintr-o bustiera neagra si niste pantaloni scurti de trening gri .
Cand m-am asezat in pat am adormit instant .
Dimineata
- Jo , trezirea !
-Mmmmm , nu , mmm.
Si in a doua secunda am vazut apa venind spre mine si am evaporato .
- Nebuno ai uitat de puterile mele !
- Cam da .
- Hai sa ne schimbam .
- Bine .
Am mers la baie si am facut un dus foarte relaxant .
Cand m-am intors m-am uitat la ceas si e era ora 7:50 .- La dracu ! Mai am jumatate de ora si trevuie sa fiu la scoala.
Am mers in garderopa mea de unde am luat o camasa cu carouri albe si albastre care se leaga deasupra buricului , o pereche de pantaloni scurti negri cu talie inalta , niste cizme pana la genunchi cu toc de 25 cm si o vesta de piele cu tinte .
La gat mi-am pus multe lanturi rock . M-am machiat strident si m-am dat cu un ruj visiniu mat .
Mi-am bagat in ghiozdan echipamentul , coroana , 2 pistoale , cateva caiete si un pix. Ghiozdanul era unul negru cu tinte.
Am mers jos si am spus :
- Sam , coboara ! Trebuie sa mergem si la Starbucks !
- Acum . Gata am venit !
Era imbracata cu un maiou alb peste care si-a pus o camasa verde-cachi , niste pantaloni scurti negri si in picioare o pereche de conversi negri si era machiata natural.
- Mergem cu ferrariul meu rosu.
Am urcat in masinuta mea . Ne-am oprit la Starbucks de unde am luat cate o cafea cu frisca si scortisoara si o gogoasa pe care le-am terminat pe drum.
Am parcat in fata scolii unde toti se uitau curiosi sa vada cine iese din masina .
Eu si Sam am iesit din masina ca doua dive . Am scos cate un un picior si ne-am ridicat usor eu punandu-mi ghiozdanul in spate iar Sam geanta ei crem pe umar .
Am observat privirile celor din jur cand cand am intrat in curte asa ca am zis :
- Ce va holbati asa nu aveti televizor acasa sau trebuie sa va cumpar eu ?
Atunci multimea fara televizoare ne-a facut loc. Noi ne-am asezat pe cate un scaun si am "ascultat " discursul d-nei. directoare iar apoi am mers cu ea la birou.
Directoarea era o babataie de vreo' 80 de ani.
-Domnisoara Payne si domnisoara Green uitati orarele si o sa va gasiti cartile in dulap acum treceti la ore !Cum am auzit asta am si plecat .
-Ce dulap ai? am intrebat
-137. Tu?
-138. Hai sa gasim dulapurile alea.
Am urcat la etajul doi unde ne-am gasit dulapurile .
-Ce ore ai ? intreb
-Mate , bio , chimie , muzica , pictura , sport , actorie si franceza. Tu?
-Bio , chimie , mate , pictura , muzica , sport , actorie si franceza .
Trrrrrr
-Hai la ore ! spun
Ne-am luat cartile si am plecat spre clasele nostre . Normal ca intarziasem .
-Dumneavoastra sunteti Josette Payne ?
-Nu , sunt Obama .
-Azi scapi de detentie dar data viitoare nu .
Am mers sa ma asez undeva dar singurul loc liber era langa un tip cu par santen pana deasupra umerilor si ondulat , ochi verzi. Era imbracat cu cu un tricou negru , pantaloni rupti negri si o geaca de piele cu tinte .
M-am asezat langa el iar jumatate de ora s-a holbat intruna la mine .
-Am ceva pe fata de te holbezi asa la mine ?
-Nu dar esti foarte frumoasa!
- Sa stii ca nu ma impresionezi!
- Vulpita e intepata ! Imi place !
- Dute dracu ! In momentul ala
m-am ridicat de pe scaun si am iesit din clasa ignorand amenintarile profesoarei si mi-am refacut machiajul . Dintr-o data apare tipul din clasa .-Ce dracu vrei! Nici nu stiu cine esti iar tu deja ma urmaresti cu limba scoasa ca un caine !
In a doua secunda m-am trezit lipita de unul dintre peretii bai. El era furios ca si mine de alt fel . Avea ochii rosi si asta inseamna ca este sclavul meu.
- Daca nu joci bine cartile o sa iti para rau. A si eu sunt Harry .
Dupa ce a zis asta mi-am folosit puterile si l-am dat jos de pe mine si am plecat direct dupa Sam si am scos-o de la ora si i-am povestit tot langa stejarul din curtea scolii .
Trrrrr
-Hai . Incep orele .
-Okay .