Fug la mine in camera si il gasesc pe Max la in pat cu un sutien crem in gura.
- Max ! Adu-l acum !
Max se da jos din pat si imi da sutienul . Dupa ce ma uit mai atenta la el observ ca nu e al meu .
- Sam ! Em ! Puteti veni putin ?
- Acum ! Ce e ? spun cele doua intrand in camera
- Al cui e asta ? intreb
- Al meu ! spune Em
- Em , de acum nu uita sa iti inchizi garderoba. Lui Max ii place sa roada chestii.
- De acum o si incui !
- Hai sa ne pregatim ! spun
Dupa ce au iesit m-am dus in garderoba si mi-am luat o rochie lunga, neagra fara bretele cu spatele gol si o pereche de pantofi albastri cu toc de 25 cm .
M-am asezat la masuta de toaleta din garderoba si m-am dat cu fond de ten , anticearcan , pudra , blush , iluminator , mi-am facut un machiaj cu negru gri si alb , tus , putin rimel si un ruj visiniu mat . Imi ondulez parul si imi pun coroana pe cap .
Iau un plic maricel in care pun un pistol , telefonul , cheile , o bricheta si tigarile .
Ies din camera si ma duc in living unde le gasesc pe cele doua .
Sam avea o rochie scurta verde cu decolteu in forma de v si o pereche de pantofi maro cu toc de 20 cm . Era machiata natural iar parul il avea drept . Bineinteles ca avea coroana pe cap.
Em avea o rochie albastu deschis cu o palma peste genunchi cu bretelele in jurul gatului si decupata la spate. Era machiata nici foarte strident nici foarte natural. Avea parul natural si coroana pe cap.
- Haideti la masini . Sam tu mergi cu masina ta iar tu Em vii cu mine .
- Bine ! spun cele doua
Am iesit din casa si m-am urcat impreuna cu Em in Range Roverul meu negru iar Sam in al ei.
- Poti sa imi dai si mie din plic o tigara si sa o aprinzi ?
- Sugur !
Dupa ce mi-a dat tigara si am tras tare din ea am apasat tare pe acceleratie si am spus :
- Sper ca iti place sa mergi cu 200 km / h !
- Oh nu!
-Oh da !
Dupa cinci minute ajungem la mafie ea fiind in celalalt capat al orasului .
- Am ajuns !
- In sfarsit !
Spune si apoi ne dam jos din masina iar apoi imi aprind o tigara pe care o termin cand ajunge Sam .
Gardienii ma recunosc imediat si ne lasa sa intram dar eu ii spun unuia dintre ei sa ii stranga pe toti in sala mare si sa nu lipseasca niciunul inafara de gardieni.
Dupa ce i- am aratat biroul lui Em am mers la mine in birou si i-am explicat cum sta treaba cu armele si ca dupa ne vom antrena cu trei dintre cei mai buni .
- Hai la sala mare ! Cred ca s-au adunat toti ! spun
- Bine Jo !
Am ajuns in sala mare unde erau multi adolescenti pe care i-am vazut la scoala etalandu- si ochii rosi .Un baiat cu creasta zice :
- Papusa vad ca te-ai pierdut . Nu vrei sa te fac o tura ?
De nervi mi-am scos inelul si l-am pus in geanta iarvel imediat a inghetat de frica cand mi-a vazut ochii la toate trei pentru ca si ele si-au scis inelele si ca sa fie totul complet au si ele ochii visinii si elemente.
M-am dus spre el cu viteza mea supra naturala ai l-am strans de gat iar cand am vazut ca aproale nu mai respira i-am dat drumul.
- Baiete , nu uita , tu ai 19 ani umani iar eu 169 la fel ca inca cateva persoane din camera asta asa ca mai bine ai tacea dracului din gura ca altfel nu stiu ce iti fac.
- Da sefa .
- Elementele in fata !
In fata mea au aparut inca trei elemente si singurele pe care nu le-am mai vazut de foarte multa vreme . Tu esti Harry , focul , tu esti Louis , electricitatea , iar tu esti Niall , aerul. Eu sunt Josette aka Jo sau Qeen of hell , intunericul , Samanta aka Sam , pamantul , Emily aka Em , apa si Rebeca aka Rebe , Beca sau Prinsess of hell , lumina , care este pierduta de 5 ani diavolesti . Rebeca este sora mea geamana . A fost rapita de mafia lui Pericle si mutata de fiecare data . O caut incontinuu si simt prin legatura ca este foarte aproape. De cand a disparut am ramas singura urmasa cu pueri .Scopul nostru pana acum a fost sa va gasim pe voi . Acum scopul nostru ca echipa este sa o gasim si sa intregim echipa.
- Bine Jo.
- Dupa cum bine stiti multi dintre voi sunteti in aceeasi scoala cu mine . Meritati sa va pedepsesc crunt pentru ca va tot aratati ochii rosi prin scoala . Sam dute si adu cutiile de la mine de sub birou. Si tu Em .
- Bine !
- Harry , vino aici , acum !
- Ce e Jo ?
- Da.mi bratara controlului !
Imi da bratara iar eu observ cu usurinta ca este falsa .
- Le vreau si pe celelalte !
Dupa ce ma uit la toate observ ca sunt false !
- Sunt false , toate !
Em si Sam au adus bratarile iar Harry le impartea .
- Harry , de unde aveti bratarile ?
- De la Paul !
- Cine e Paul ?
- Asta ! Spune Liam
- Sam , Kyle tineti-l pe Liam !
- Bine Jo!
Ei il tineau pe Paul iar eu m-am uitat in ochii lui si i-am vazut sufletul si cine e cu adevarat ,e din mafia lui Pericle si mai r si fratele lui ,Pascal !
-Cum vrei sa te strig , Paul sau Pascal ?
- Esti desteapta si singura din toata mafia asta extrem de mare care si-a dat seama . Felicitari !
-Gardieni ! Duceti-l in temnita de sub pamant la cem mai adanc etaj , si lasati-l fara haine groase ci in haine de vara foarte subtiri si cu aerul cinditionat pornit la cel mai mic nivel . Mesele lui vor fii constituite din lapte , doar dimineata , apa si paine !
- Sedinta incheiata ! Elemente ,schimbati- va in costumele pentru antrenament
*******
Sunt la mine in vestiar si ma schimb in hainele de rezerva adica niste colanti super mulati negri , o bustiera de sport gri si niste conversi negri .
Sam cu Em au luat-o inainte . Am iesit din vestiar dardaind si tremurand de frig iar cand am trecut prin fata vestiarului baietilor a iesit Harry si mi-a pus pe umeri hanoracul lui care imi era mult prea mare .
- Mersi !
- Pentru nimic !
- Ai venit cu masina .
- Nu , venisem cu baietii dar m-au uitat aici .
- Hai , te duc eu !
- Mersi !
Am iesit din sediu si am urcat in masina mea . Am dat drumul la motor si muzicii destul de tare .
La un semafor m-am uitat la el . Avea un tricou negru , pantaloni negrii cu tur si niste conversi albi . A intors capul si a inceput sa ranjeasca , clar ma holbam asa ca m-am intors cu fata la drum si am inceput sa conduc cu o videza ciudat de legala pentru mine .
Am ajuns in fata casei lui .
- Pa , ne vedem la scoala !
- Pa iubire !
- Nu mi zice asa !
S-a dat jos din masina si a intrat in casa iar eu mi-am dus masina in garaj iar apoi m-am dus in casa .
- Marta , fa-mi un hamburger cu cartofi prajiti , te rog .
- Bine Jo ! Vezi ca Max e in curte . Vrei sa il plimb eu ?
- Daca poti da . Eu ma duc la dus .
Am ajuns la mine in camera si mi-am dat seama ca inca port hanoravul lui Harry asa ca am iesit pe balcon observand ca are usa de la balcon deschisa asa ca am sarit . Cand am intrat l-am vazut in " actiune " cu o tipa blonda care am vazut-o la sport cum saliva dupa Liam .
Cand l-am vazut mi-au dat lacrimile si am aruncat cu hanoracul in camera si am apucat o vaza si am scos florile si am aruncat apa in cei doi amorezati .
- Jo , pot sa iti explic !
- Poti , dar eu nu vreau sa iti mai aud vocea niciodata !
- Dar ...
- Nici un dar ! Daca dupa toate astea crezi ca o sa te iert si o sa ma arunc in bratele tale , te inseli amarnic !
- Vrei sa spui ca daca nu as fi fost cu asta in pat , ai fi fost cu mine ?
- Doamne , mare ti-e gradina ! Da, dobitocule !
Dupa ve spun asta fug si sar la mine pe balcon si fug iar spre usa care am gruja sa o incui .
M-am bagat in dus plangand pentru ca am recunoscut ca imi place de Harry .
Cand am iesit din dus am avut norocul sa nu se observe ca am plans . Mi-am luat pe mine un tricou uitat de Liam la mine impreuna cu perechea mea de boxeri Calvin Klein iar dupa am coborat in bucatarie de unde mi-am luat mancarea si am mers in living unde am mancat impreun cu o doza de Coca Cola uitandu-ma la Fast & Furious 7 pentru a mia oara iar cand am terminat de mancat am fumat niste tigari si am baut putina tequila . Am luat decizia sa imi fac aparitia la scoala dupa primele ore asa ca i-am spus Martei sa le zicafetelor sa nu ma trezeasca . Evident ca am facut asta inainte sa fiu manga si sa ma chinui sa urc la mine in camera .
Nota autoarei :
Imi pare rau ca nu am mai postat doar ca tata mi-a luat telefonul cand a aflat nota de la teza la mate si nota la fizica asa ca ma chinui sa scriu de pe telefon .
P.S. : capitol needitat