part two

18 2 2
                                    


"Dobrý den, výtám vás na dnešní tiskové konferenci, " ozval se v sále zvučný hlas pana Frooma. "Tuto konferenci jsme svolali na vaše přání a také abychom oznámili, že se nezúčastníme tour okolo švýcarska. A nyní prosím čas na vaše dotazy."
"Důvod proč najedete poslední závod sezóny?"zeptá se Anne starší chlapík s pleškou na hlavě." Tento závod byl asi nejnáročnější v mém životě a jsem celkem dost vyždímaná a taky to byl asi největší cíl letošní sezóny a myslím, že jsem obstála" zazubí se, je na sebe obravdu hrdá, "navíc se ještě trochu vzpamatovávám z včerejšího dojezdu a tak jsem se prostě rozhodla odpočinout si oněco dřív," dokončí a nenápadně se kouknu na dědu, který se jen kývne a El, která sedí hned vedle něj se na kamarádku povzbudivě usměje. Anne nikdy neměla ráda tyto konference a vůbec styk s novináři. Dříve byla hodně nervózní, ale postupem času si zvykla na zvýšenou pozornost. "Takže váš zdravotní stav hraje nějakou roli v tomto případě?" Ptá se mladší žena s trochu nepatrným stachem v hlase. "Ne, ne můj zdravotní stav je naprosto v pořádku, jen teploty jsou tu celkem vysoké a vůbec celkové vyčerpání se podepsalo"řekne a na důkaz se široce usměje. "Jaký máte pocit z celé letošní sezóny?"padne další dotaz. "No...myslím, že to bylo super několikrát jsem obsadila třetí místo, jednou jsem byla druhá, bohužel jen v jednotlivých etapách Ale myslím že i etapáky jako celek nebyli nejhorší. Cena za nejlepšího mladého jezdce, pak devátá tady. Je to skvělé" všichni v místnosti jí pozorně poslouchali. "Jak dlouho a kam vyrazíte na dovolenou?"otázal se mladý muž v kostkované košili. "No, na Hawai za rodinou a pak určitě někam do hor na nějaké bike parky...ještě uvidím"
"Budete tedy dovolenou trávit relaxací? " "To si taky všichni myslíme", ozve se Ell, "a pak domů chodíme strhaní jak psi"ušklíbne se. Anne se jen mírně usměje nad kamaradčiným pootočením očí.
Už se nemůže dočkat jak budou celé dny surfovat, jezdit na koni, podnikat túry a stávat za východu slunce. U toho se ušklíbne a vzpomene si na minulý rok, jak to Kirsty zabalila a zaplatila si hotel aby se jeden den mohla "pořádně" vyspat.
Zbytek mluví její dědeček a Ann myslí na prázdniny...už se nemůže dočkat.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 18, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat