Hoşgeldin Pikaçu

299 17 15
                                    

Pikaçuluk zor iştir; yok saldır pikaçu, yok zıpla pikaçu, yok elektrik saldırısı falan artık bıkmıştım ve kırmızı şapkalı rozet delisi ergenin yanından kaçmaya karar verdim.misty brock bide bizim ergen uyuduktan Sonra yanlarından sessizce uzaklastım ve yola koyuldum.İlk hedef sınırdan gecmekti ve Türkiyeye ulaşmaktı orda pokemon yoktu ve daha özel hissederdim kendimi ama tabi oraya kadar nasıl gidicektim sorun oydu derken haberlerde gördüğüm mültecilerin yaptıgı gibi deniz yoluyla gecmek geldi aklıma ama mantıksızdı bu boyutta sadece zürafa simitlerine binebilirdim onunlada alabora olurdum..neden squirtel falan degildim ki neden he neden diye kendimi suçlarken aklıma bizim dayı oğlu squirtel geldi hemen bi PPS bayisine gittim yani pictgetoların posta sistemine tabi telefon ne arasın anca ergenin pesinden pika pika diyip kosmaktan telefon alıcak parayı biriktiremedik.Derken mektubumu posta pictgetosuna bildirdim ve squirtele yolladım hemen onunla görüşmem gerektiğini ve Türkiyeye gitmeme yardımcı olmasını istedim 1 gün sonra hemen buluştuk,sahilde bi sarılmalar sevgi gösterileri falan hemen bana: "hadi hala oğlu gidekte türk lokumu yiyek" gibi bi keko cümlesi kurdu o cümleden sonra zaten squirtel benim için sqürtil olmuştu...neyse bozuntuya vermeden evet dayı oğlu gidelimde lokum yiyelim zaten o kadar yolu lokum için gitcez dedim..ee tabi su pokemonu olunca beyni sular altında kalarak hayata veda etmiş espiriside aklıma gelmedi değil.
Derken atladım sqürtila muhabbet ede ede gittik aradan 5 gün gecmisti ve biz karadenize ulaşmıştık hemen en yakın kıyı olan sinopa gectik ve ona beklemesini söyledim ve gidip ergenden caldıgım paraları dövizcide bozdurup,1 kg lokum aldım ve sqürtila verdim ve vedalaştık artık çine gidene kadar yerdi sırt üstü yüze yüze... Artık tek başımaydım ve hemen cebimde lokumdan kalan para üstü vardı 88 lira 12 lirasına lokum almıstım keske 5 liralık alsaydım da yetmezdi bizim sulu beyine neyse 88 liramız vardı ama elbet biticekti ve hepsini harcamam lazımdı ve en ucuz besini bulmak için araştırmalara basladım bu arada hiç beklediğim gibi olmadı millet şaşırır çok sever falan derken kimse takmadı bile sanki pokemon değilim de bende onlar gibi insanım gibi davranıyolardı hatta ateş soran bile oldu hayır yani charmender falan olsam neyse bana ateş sorulur mu heralde şase yapıp yakmamı düşündü.Bakalım daha ne garipliklerle karşılaşıcaz derken en ucuz besini bulmuştum tavuk döner bu mükemmeldi yarım ekmek ayran bide yanında acı turşu of of süperdi deniz yolculuğu beni baya acıktırmış yarım ekmek ayranı 5 dkda mideye indirdik ve hesabı istedim 5 lira bayılmıştık ama doyurmuştu gayet.çıktım dönerciden,ve sahile doğru yürümeye başladım trafik ışıklarında selpak satan cocukları gördüm sürekli araba geçiyodu ve baya piyasası vardır diye düşündüm ve gidip cocuga ne kadara sattıgını sordum o da 1 tl dedi ve bu süper bi paraydı ne kadara aldıgını sordum söylemedi sarı pipi diye dalga geçip kaçtı anlam verememiştim ilk ama jeton paraşütlüymüş meğersem düşününce anlam verdim keske jeton hemen düşseydide elektriği çükünden verseydim.neyse peçete almak için bakkala girdim ve 50 kurus dedi %50 kârdı ve bu süperdi ama yinede arastırıp öyle almaya karar verdim 2 3 yerden aynı fiyatı duydum derken... O güzel mekanı gördüm paranın adeta bitmemesi için uğraşan yer evet sizinde tahmin ettiğiniz gibi BİM di.gidip ordan peçeteleri ve gof gof gofretten alıp 2.5 tl para ödedikten sonra gofretimi yiye yiye otoyola doğru ilerlerken hiç düşünmediğim bişey aklıma gelmişti o an koca bi ısırık aldığım gofretim boğazımda kalmıştı ve beni gören bi teyze sırtıma vurdu elide baya ağırmış ciğerlerim çıksaydı derken.o sorunu düşünmeye çalıştım.. Selpak satıcaktım ama boyumun kısa olduğunu hesaba katmamıstım mini copera bile boyum yetmiyodu adı mini diye sevinmiştim ama görünce yoh amuğa koyim bu miniyse ben amip im gibi düşünceler aklımı sardı ve sermayede boşa gitmişti aldığım selpakların bi tanesi salya sümük ağlamamla telef olmuştu sümüklerim elektirikli olunca peçetede dayanmıyodu tabi bi sünkürmede deliniyodu hemen anca 1 paket yetti ve nasıl satıcagımı düşünmeye başladım.
Cuma günleri öğle vakti camiler dolup taşıyodu ve camiye arabayla girmiyorlardı... Ve hemen bi umut kapladı içimi hemen caminin dışına tezgah kurdum ve peçeteleri dizdim derken farz biter bitmez millet koşmaya başladı acaba içerde naptılarda bu kadar hızlı çıkıyolardı derken bi 10 dk sonra cıkanlarda oldu içerden farkı anlayamadım neyse selpak satmaya devam ettim gel gel selpağa gel al abicim pika malları bunlar gel gel desemde kimse takmadı ve satamadım o sinirle ağladım ve tüm peçeteler mındar oldu..Saat bi hayli geç olmuştu ve kalıcak yer bulamamıştım bende parka gittim bi bankın üzerine oturup yerden bulduğum yarım murattı izmaritini,şase yapıp elektrik gücümü kullanarak yaktım ve içime çekmeye başladım saat bi hayli geç olmuştu ama sigaranında müptelası olmuştum ilk içişte hemen parkın karsısındaki tekelden bi paket ictigim izmariti göstererek murattı aldım 8 liraymıs tabi bu son alısım zaten diye teselli ettim kendimi ve paketi alıp çıktım,parka doğru yürüdüm ve paketi açıp bi dal alıp yaktım ve hızlı hızlı içime çekmeye başladım artık resmen keş olmuştum ve paramda git gide azalıyodu ama çok sevmiştim dumanlarla pikaçu yazabiliyodum kalpler falan çıkarıyodum çok hoşuma gidiyodu.derken 2 3 çocuk geldi ve sigara istediler hemde murattı 8 liramı yemek yiyememe ihtimaline karşı aldığım paketimden.. Ayrıca bıçaka korkutmaya çalıştılar ve hemen elektrik akımı verdim bunlara birbirlerine çarpa çarpa kaçtılar ve ardından bi sigara daha yaktım ve hızlı hızlı içime çektim ardından bi sonraki gün yapacaklarımı düşünürken derin bi uykuya daldım..

Bir Garip PokemonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin