Cap. 1

35 2 0
                                    

Vreau sa incep cu o scurta prezentare...Ma numesc Kat,am 18 ani,sunt inalta,slaba,am ochi albastri pot spune destul de patrunzatori si un par blond ca spicele de grau,locuiesc intr-un apartament singura,parintii mei nu i-am vazut niciodata deci de aici am dedus ca nu m-au vrut,am trecut prin multe adica am muncit de la 11 ani ca sa am ce sa mananc si sa imi pot cumpara strictul necesar pentru scoala, am locuit mult timp intr-o gara cam pana la 14 ani dupa am fost ajutata de profesoara mea,care tot ea m-a ajutat cu inscrierea la scoala si cu apartamentul modest pe care il am,am mare noroc ca am intalnit-o,fara ajutorul ei nu puteam sa ma duc la scoala si inca un lucru peste care am trecut greu a fost moartea celui mai bun prieten si in acelasi timp si iubitul meu,Kevin,care la fel m-a ajutat foarte mult si acum tot ce mai am de la el este decat cainele care mi l-a facut cadou,iar numele lui e tot Kevin,banuiesc ca am facut o alegere buna cu numele pentru ca imi aduce aminte de le si am mare nevoie de el...ok gata cu lucrurile despre mine,hai sa incepem! :)))
-----------
Ma dau jos buimaca din patul meu moale si dau draperiile la o parte lasand razele soarelui sa isi faca intrarea in camera mea,intre timp dau drumul la muzica pentru ca asa ma simt mai pregatita sa imi fac rutina de dimineata. Dau la maxim muzica si dansez ca o nebuna,intre timp merg sa imi fac si un dus si apoi sa ma imbrac. Dupa ce am iesit ma imbrac comod asta insemnand o pereche de blugi stramti rupti doar in genunci,un tricou mai scurt si pe deasupra un cardigan subtire si bine inteles tenesii mei in picioare.
Sunt gata de scoala,imi i-au telefonul de pe masuta din sufragerie si ies repede afara si ma indrept catre mult "iubitul" meu liceu. Cand ajung ma intalnesc cu cele mai bune prietene ale mele Ariana si Liv.
-Hei fetelor! Ce faceti? le intreb eu.
-Bine,am venit la inchisoarea asta numita scoala. raspunde Liv si incepem toate sa radem.
-Tu cum mai esti...stii tu dupa tot ce ai patit? ma intreaba Ari destul de timida fiindca stie ca ma deranjeaza putin subiectul.
-Sunt ok, cred. Oricum,trebuie sa trec cumva peste,dar nu cred ca ma voi mai putea indragosti vreodata.
-Kat,sa nu mai zici niciodata asta "ca nu o sa ma mai pot indragosti niciodata",pe bune acum sigur o vei face,multi baieti se uita dupa tine si ar vrea macar odata sa te atinga sau poate chiar mai mult. imi zice incercand sa ma imite cu o voce foarte pitigaiata si falsa,dar in acelasi timp sa ma si incurajeze.
-Nu prea cred,Liv. Eu doar pe Kev l-am avut si acum m-a parasit. spun eu cu lacrimi in ochi.
-Ok,gata! Hai la ore ca iar incepi cu smiorcaiala si nu am chef sa stam IAR dupa tine sa te consolam cam o saptamana! zice Ari si ma face sa rad.
Ma duc in clasa,prima ora avand engleza si e super fiindca profa ne lasa sa facem ce vrem,deci YEY!!
Intru in clasa si ma asez in ultima banca unde imi e locul,imi scot telefonul si castile pentru a asculta muzica,dar bineinteles ca nu pot fiindca vine scorpia de Sarah care imi zmulge telefonul si mi-l arunca pe jos acesta facandu-se bucati.
-Super,acum esti buna de plata! Imi iei unul nou daca nu vrei sa ma duc la director! ii zic eu,dar ea incepe sa rada.
-S-o crezi tu,Smith! Nu iti cumpar nimic si daca te duci la director o sa le arat tuturor caseta in care spui cat de mult il iubesti pe Kevin si te pupi cu o papusa.
-Pe bune Sarah! Chiar atat de ipocrita poti fi,dar defapt stii ce poti s-o arati oricum nu mai imi pasa,Kevin nu mai e aici incat sa ma fac de ras in fata lui! ii zic nepasatoare.
-Super azi la ora trei sa fi in amfiteatru ca se v-a rula filmul tau in care te vei face de ras si toata viata ta de liceanca se va ruina. imi spune cu o rautate fantastica.
-Ok,ne vedem acolo. Acum lasa-ma.
Orele au trecut repede si deja se facu ora trei asa ca e timpul sa ma duc in amfiteatru
-Hei Kat,stii cumva ce se ruleaza in amfiteatru? intreaba Liv nedumerita.
-Da,viata mea spulberandu-se!
-Adica??
-Vei vedea Ariana,vei vedea! ii zic si o cam pun pe ganduri.
Ajunse in amfiteatru ne-am asezat in spate si am mai asteptat pana sa inceapa "minunata piesa",dar intre timp ne-am amuzat pe seama tinutei lui Sarah,care consta intr-o rochie foarte,foarte,foarte scurta si cu un decolteu adanc,adanc foarte adanc si bineinteles sa nu uitam "minunatele"platforme si extensiile din păr care par mai false decat parul de il au papusile si ea cica ca sunt de la Channel,aia macar face extensii?! . Yuc,fata asta te face sa vomiti.
Ok...nu a mai trecut mult timp si a inceput,dar am ramas surprinsa cand am vazut ca filmuletul pe care l-a pus nu era acela in care spuneam de Kevin,ci era un filmulet in care Sarah vorbeste despre mine ca si cand as fi un gunoi adica spune ca nimeni nu ma place,ca nici macar parintii mei nu m-au vrut,iar Kevin a stat cu mine doar din interes si dupa tot gunoiul in care m-a bagat a mai pus si filmulete jenante cu mine. M-am uitat in sala si toata lumea radea,nu am mai putut sa ma abtin si am izbugnit in plans si am fugit repede afara. Acum nu am nevoie de nimic decat de singuratate,asa ca am hotarat sa ma duc la mormantul lui Kev sa vorbesc cu el. Stiu ca e mort,dar sunt sigura ca de acolo de sus ma vegheaza si vede suferinta mea. Am ajuns in 5 min. la el si cum i-am zarit locul de veci am inceput sa plang isteric incat toti oamenii din cimitir se uitau la mine. M-am asezat usor langa mormant si am "vorbit" cu el.
-Kev...am luat o pauza pentru a ma mai linisti si am continuat...eu...NU mai pot sa traiesc asa nimeni nu ma place,nu am pe nimeni alaturi de mine decat pe fete,dar nu sunt de ajuns TU esti ceea ce vreu eu...eu pe tine te vreau si pe tine Te Iubesc si te voi iubi mereu...de ce m-ai parasit acum cand aveam mai mare nevoie de tine,de ce...DE CE!!!???!!??? Si imediat dupa am luat poza lui in mana si am inceput sa o strang la piept,tot cimitirul se uita la mine cred ca si cei mortii,dar nu imi pasa,nu mai pot e mult prea greu si imi e foarte greu fara el!! spun plangand din ce in ce mai tare.
Aud in spatele meu niste pasi si simt cum doua brate puternice ma strang in brate si incearca sa ma calmeze.
-Gata,linistestete! Totul o sa fie bine el va fi mereu alaturi de tine!
-Stiu,dar e mult prea greu!! zic printre suspine. Dar tu cine esti si de ce te intereseaza de mine? Nimanui nu ii pasa de mine!...Sunt un nimeni.
-Ba nu esti! Esti foarte frumoasa si chiar daca nu te cunosc stiu sigur ca esti speciala,simt asta!
-Mersi! E dragut din partea ta,dar totusi cine esti?
-Ma numesc Niall Horan.
-Si ce cauti aici,ai venit sa vezi pe cineva drag care nu mai e printre noi?
-Nu,doar imi place sa ma plimb prin cimitir. Nu stiu de ce,dar ma linisteste,e foarte calm acest loc si totul e diferit. Plus mai linistesc fete dragute care plang. zice si ma bufneste rasul.
-Ciudat ca iti place acest loc. Eu as da orice sa nu il mai vad,dar vin aici pentru a mai vorbi cu el. Si chiar daca stiu ca nu mai e printre noi,sigur de acolo de sus ma vegheaza si are grija de mine.
-Sigur are grija de tine. Cum te cheama?
-Kat Smith.
-Dragut nume,ar trebui sa insemne pisica?
-Yuc, NU! Urasc pisicile,vine de la Kaitlyn e o prescurtare si e cu K,nu cu C!
-Ok,ok nu trebuie sa tipi. Amm...ai vrea sa mergem sa ne plimbam prin parc,simt ca acest loc nu te prea incanta.
-Da,e mai bine. Hai sa mergem.
-Bine,dar imi promiti ca nu mai plangi??
-Pe cuvant de cercetas! ii zic si incepe sa rada.
E asa de dragut si la comportament,dar si cum arata,e un baiat destul de inalt,blond cu niste ochi albastri care rar ai dat sa vezi si arata de zici WoW!
-Amm...Kat...mai esti aici? Ai auzit ce-am spus?
-Scuze nu am auzit,eram pierduta in gandurile mele.
-Nu-i nimic. Te-am intrebat despre fostul tau iubit,banuiesc ca era un baiat special daca il plangeai atata.
-Da,era special si l-am iubit mult. Era singura persoana care o aveam langa mine,avand in vedere ca eu nu mi-am intalnit niciodata parintii.
-Tu nu ti-ai cunoscut parintii???
-Nup,m-au abandonat de la nastere probabil nu m-au vrut.
-Nu spune prostii poate nu aveau cu ce sa te creasca.
-Si daca nu aveau cu ce sa ma creasca de ce m-au mai facut?? Poate era mai bine sa nu ma faca,nu mai sufeream atat de mult.
-Nu spune asta! imi zice si ma ia in brate. Esti speciala! Acum hai sa ta duc acasa dar aratami drumul.
-Ok! zic razand si incepe si el sa rada. :))
Tot restul drumului a fost tacut,niciunul din noi nu am mai zis nimic. Cam tot drumul a fost plictisitor....foarte plictisitor.
-Am ajuns! Aici stau eu. Mersi ca m-ai condus,ai fost foarte dragut. ii zic si ii dau un pupic pe obraz.
-Cu placere! Oricand. Daca vrei sa mai vorbesti cu mine cand vrei sa te descarci sau pentru orice altceva sunt unde m-ai gasit si azi...in cimitir.
-Ok,dar.... nu apuc sa mai zic ceva ca el deja plecase. Am mai stat ceva timp uitandu-ma in gol,dar dupa am decis sa urc sus mai ales ca se uita toata lumea la mine ca la o nebuna!! Bine asta se intampla des,fac multe chestii tampite si multi se uita la mine intr-un fel ciudat,dar asta inseamna ca sunt faimoasa,nu? Nu! Bine!
Ajunsa in apartamentul meu,ma trantesc in pat si am un moment de intimitate alaturi de patutul meu drag.
-Ohh patutule,mi-a fost atat de dor de tine!! Promit ca nu o sa te mai parasesc niciodata,ma rog pana maine dimineata cand trebuie sa ma duc la scoala. I love my bed so much!!!! Sigur tu nu ma vei parasi si imi vei fi alaturi...ok gata cu momentul asta ciudat,dar oricum sa nu imi spuneti ca voi nu faceti asta niciodata. Sigur o faceti,toata lumea o face!
Mai stau umpic ma uit pe telefon si ma mai joc putin cu Kevin,iar dupa in cateva minute intru in lumea visurilor in care totul e cum vreau eu....
*******
Bello minionilor! Asta e a doua mea carte din categoria fanfiction,sper ca vă place si imi cer scuze daca e prea scurt sau are greseli gramaticale.
O sa mai scriu cam peste o saptamana sau daca mai am timp chiar si mai devreme.
Poopaye minionilor!:*
Aaa si la media e Kat!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 31, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragostea e imprevizibila! N.HUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum