Öncelikle bu benim ilk hikayem ve ilk deneyimim ama okuduğum kitaplardan bir çok tecrübe edindim.
Eliz'in ağzından
Uzun bir aradan sonra nihayet gelmiştik yeni evimize benim için çok zor olucaktı. Yeni ortam yeni okul yeni arkadaşlar en önemlisi yeni bir hayat. Belkide çabuk alışıcaktım en azından umuyorum.
Ben biraz size kendimden bahsediyim
Tanımadıklarımla pek iyi anlaşamam fakat tanıştıktan sonra çok eğlenceli olurum. Annemle babam ayrıldığı için annemle birlikte Çeşme'ye taşındık. Bu olaya ilk başta çok üzülsemde onların mutluluğu için kabullendim.Maddi durumumuz çok iyi değil zaten ayrılma sebeblerinden biride buydu.
Ben kendimi tanıtmaya devam ediyim. Sarışın ve mavi gözlüyüm
10. Sınıf öğrencisiyim ve yaklaşık 1.80 boylarındayım ve profosyonel
voleybolcuyum. Bu hayatımda birçok spor yaptığım için fiziğim oldukça güzel. Burada yazlık Tarzı bir evde kalıcaz. Şimdi ise eşyalarımız nakliyatçıların sayesinde eşyalarımız yerleşti sayılır . Bende fazla iş kalmadığı için altıma beyaz Şort Üstüme kısa kollu Tişört ve mavi vans'larımı giyip anneme haber verdikten sonra biraz sahilde yürümeye çıktım. Sahil evimize çok yakın olduğu için 2 dakikaya gelmiştim. Öncelikle serin hava yüzüme vurdu biraz ürperdim. Eve geri dönüp hırkamı almaya üşendiğim için üşümeye Razı kaldım. Gece olduğu için karanlıktı ve çok fazla uzaklaşamazdım bu yüzden oturup yıldızları izlemeye karar verdim. Bir grup yaklaştı ve yaklaşık beş kişiydiler kahkahalarla sahile geldiler ister istemez onlara dönüp baktım ve hepsi havalı zengin ve egolu tiplerdi.En nefret ettiğim tiplerdi.
Daha çok üşüdüğümü fark ettim ve eve doğru yürümeye başladım. Eve anahtarla sessizce girdiğimde annemin televizyon başında uyuyakaldığını gördüm yanına gittiğimde yanağından Öpüp uyandırmamaya dikkat ederek sonra koltuğun kenarındaki örtüyü üzerine örttüm. Sonra odama çıktım biraz sosyal medyada gezindikten sonra saatin 01:50 OLDUĞUNU gördüm
baya zaman geçirdiğimi farkettim telefonu kapatıp pijamalarımı üzerime geçirdikten sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEŞME
ChickLitElizin sil baştan Başlayan hayatı keremin değişmesinde etkili olabilecekmi?