Çeşme -2

58 3 0
                                    

Sabah alarmın kulağımı tırmalamasıyla uyandım.
Bugün yeni okulumu ziyaret edicez annemle birlikte. "Hadi kızım kahvaltı hazır geç kalıcaz"diye uyardı annem.
Hemen üzerime true love yazan pembe bir Tişört altıma buz rengi kısa bir Şort ve ayakkabı olarak ta pembe vans'larımı giyip Koşarak Aşağıya indim tabi bende soruyodum kendime bu kadar saat nasıl sakarlık yapmadan durdum diye ve söylememe kalmadan merdivenlerin son basamağında Ayağım takıldı ve annemin ayağının dibine düştüm " kızım biraz dikkatli ol çabuk otur kahvaltı edelim" hemen oturup kahvaltımızı Ettik ve arabaya bindik hemen kemerimi takıp Kafamı cama yaslayıp etrafı izledim yol boyunca okulun önüne geldiğimizde hemen arabadan indim ve OH MY GOD bu ne Biçim okul ya bu okul eski okulumdan bin kat daha büyük ve harika görünümlü!!!
Resmen aşık oldum okula almayın beni burdan süper ya içten içe sevindim böyle bi okul olduğuna çünkü alışmamı kolaylaştırcaktı ve düşüncelerimi Bölen annemin sesi oldu"Kızım ağzını kapat salyaların akıyo" kadın HAKLI hemen ağzımı kapattım ve hızlanıp anneme yetiştim. İçeriye girdiğimizde oradaki görevliye müdürün Odası'nı sorduk bu arada bu okula profosyonel  voleybolcu Olduğum için  okulumdan buraya transfer oldum. Yani bu okulda en önemli şey tüm antremanlarımı geçireceğim sahaydı. Görevli bize müdürün Odası'nı tarif etti ve bizde kolayca bulduk müdürün odası 3. Kattaydı ve hemen merdivenlerin çaprazında yer alıyordu. Odanın kapısını tıklatıp içeriye girdiğimizde müdür bizi içeriye buyur etti " Hoşgeldiniz  Serpil hanım ve ..."   
Hahah daha adımı bile bilmiyo
" Adım eliz " dedim nazikçe
"Tanıştığıma memnun oldum elizciğim ben Salih açar"
"Bende tanıştığıma memnun oldum Salih bey"
"Elizciğim biraz oturun ben hemen kayıt işlemlerini yapıyım ve sonrada size de okulumuzu gezdiriyim"
Dedi salih müdür  bizde onun işlemlerini tamamlamasını bekledik
5 dakika sonra
" Elizcim gel ben sana okulumuzu dolaştırayım" dedi müdürcan ımız
Annemde " siz okulu gezin benim biraz işim var Elizcim okul çıkışı taksiye binip gelirsin " dedi annem ve onunla birlikte bizde Kapıdan çıktık öncelikle örnek Sınıfları gezdireceğini söyledi müdürcanımız
Daha sonra da voleybol sahasını gezeceğimizi söyledi içimde şimdiden bir kıpırdanma oluştu çünkü voleybola gerçekten aşıktım
Örnek Sınıfları gezdik ve sıra voleybol sahasındaydı dışarıdan top sesleri geliyodu  sanırım antreman yapılıyordu
"Elizcim içeride yiğenim keremle tanıştırıcam seni kendisine voleybol cu ve okul voleybol Takım'ı kaptanıdır" dedi
Ve büyük salon kapısını açarak içeriye girdik sahaya giriş yapılan yerden girdik yani tribün kapısı üst kattaydı ve girdiğimizde resmen şoka girdim çünkü bu bildiğimiz resmi bir sahaydı!!! Bu harika hep bu şekilde bir sahada antreman yapmak istemişimdir
" Elizcim ben yiğenimi çağırıp geliyorum yanına " dedi Salih bey bende beklemeye başladım umarım iyi biridir bu düşüncelere dalmışken müdür bey in sesi geldi
"Elizcim tanıştırıyım bu yiğenim Kerem zaten onun hakkında daha önce konuşmuştuk o sana antremanlarında ve derslerinde okula alışmanda yardımcı olucak "
"Selam " dedi sadece ,egoist birine benziyo 
"Selam " demekle yetindim sadece
Müdürümüz "Siz biraz Konuşun keremcim sende antreman saatlerini Günlerini bildir ve daha sonra antremanını izlesin benim biraz yapacak işlerim var Elizcim işin bitince odama gelirsin"
"Tamam amca" dedi bıkkınlıkla pis egoist müdür yanımızdan ayrıldığında "Beni burda bekle " dedi ve soyunma odası  olarak tahmin ettiğim yere girdi ve elinde bir kağıtla döndü kağıdı elime tıkıştırdı ve " antreman saat ve günleri, Yanımda  fazla dolanma şimdi istersen tribüne çıkıp antremanı izleyebilirsin bu arada ben Kerem açar " dedi ve arkasını dönüp gitti tam tahmin ettiğim gibi zengin egolu bir tip salondan çıkıp tribüne geldiğimde maça başlamışlardı boş bir yer bulup oturduğumda kıçını bile kapatmayan  etekli sürtük kızlar Kerem !!
Kerem!! Şeklinde tezahürat yapıyorlardı zaten belliydi böyle bir Çevresi olduğu kızlar tezahürat yaptıkça Kerem tribüne öpücükler gönderiyordu kızlarda Çığlık çığlığa bağırıyorlardı ANLAŞILAN okulumuzun popisiydi Kerem bey maçı izledikten sonra müdürün odasına doğru yol aldım içeriye girdiğimde koltuğa oturmamı gösterdi müdür bey " Elizcim bu ders programın ve haftaya pazartesi okula başlayabilirsin tekrar memnun oldum bu arada ve başarılı ve uzun bir dönem geçirmeni dilerim hem sporda hemde derslerinde" diyerek sözlerini tamamladı Salih bey
" Teşekkürler iyi günler "diyerek çıktım odadan ve çıkış kapısına doğru yol aldım kapıda omzunu Kapıya yaslamış Saçları terlemiş ve dağılmıştı çok tatlı gözüküyordü ama ve bi o kadar da kızların dikkatini çekebilecek bir meteorluğa sahipti  KEREM BEY ama onunla birlikte olamazdım çünkü biz ayrı DÜNYALARIN  insanlarıyız asla asla olmazdı.
Ve birini bekliyor gibi gözüküyordu onu takmadan önünden geçerek ilerledim fakat " Görüşürüz bile mi demiceksin yeni kız? " dediğinde ona döndüm ve "görüşürüz ukala" dedim sadece sırıtmakla yetindi hemen bir taksiye binip evin yolunu tuttum eve geldiğimde günün yorgunluğuyla üzerimi değiştirmeden kendimi yatağa atıp bugün yaşadıklarımı düşündüm düşünürkende uykuya dalmışım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇEŞMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin