Cassandra er navnet.Jeg er 16. nok om meg..Vel her starter historien:
Akkurat nå,ligger jeg i senga og tenker..Gleder meg!jeg håper jeg vant konkurransen for og møte "The Fooo Conspiracy"❤️ hele livet har jeg drømt om det.Eller..Siden jeg hørte om dem da..jeg skal på skolen om ca.45 min så jeg kan så like så godt skjekke hvem som vant.
~~~~~~~~10 sec senere..~~~~~~~~~
"Aaaaaaaaaaaaaaaaaæææææææ!!!!
Skrek jeg så høyt jeg kunne.
"Hva er det Cassandra?! Hørte jeg mamma ropte nedenfra.Jeg løp ned trappa og kastet meg inn i en klem.
"Men Cassandra da,hva skjer?
"J..JEG VANT!!!ropte jeg rett inn i øret på mamma.
"Vant hva da?
Jeg sendte mamma et -er-du-seriøs blikk.
"The Fooo Conspiracy konkurransen vel!!
"Åja så bra da Cassandra! Sa mamma og smilte fornøyd til meg.
Jeg smilte sukkersøtt tilbake.Jeg var så glad nå..jeg kunne tilogmed ta oppvasken hvis mamma absolutt ville.Til vanlig ville jeg bare holdt meg for ørene og løpt opp trappa når hu spurte..
"Men nå er det frokost."sa mamma.
"Ok"svarte jeg bare og fortsatte og smile.
"Cass klokka er mye,du må gå på skolen nå.
"Ok,jeg må bare pakke sekken ferdig."
"NÅ DRAR JEG!"
"Okei!hadet fint på skolen da!"ropte mamma tilbake.
Sorry for at første del ble kort.håper dere liker denne historien da.. XD kommenter og vote for ny del! Dere kan også gi tips på hva neste del skal handle om!❤️ Snx!
YOU ARE READING
Memories
FanfictionDen handler om en jente som heter Cassandra og er 16 år,og vinner en konkurranse for og møte TheFoooConspiracy! Les!!