Jeg lukket døren etter meg.
Jeg gikk bortover gaten mens jeg tenkte og tenkte.. Der er altfor lenge og vente til i morgen! Jeg gikk til parken.
Der så jeg en gutt som så litt kjent ut..?
Det er den rare gutten som sa hei til meg på skolen. Jeg gikk bort og sa hei.
"Hei" sa jeg med et smil om munnen.
"Hei!" Sa han og sendte meg et DIGERT smil.
" vil du bli med meg hjem?"
Jeg så spørrende på han
"Ehhhh... Nei takk.." Sa jeg tilbake og sendte han et -ehhhh.. Blikk.
"Hvorfor?" Han så plutselig trist ut.
"jeg vil ikke bli med hjem til folk jeg ikke kjenner.." Jeg sendte han et lite smil."Åja.. Men vi kan bli bedre kjent da" han smilte plutselig igjen.
Han virket veldig merkelig... Dette burde jeg undersøke nærmere når jeg kommer hjem fra Stockholm.."Skal vi finne på noe?" Sa han bare sånn helt uten videre..
"Ok.." Jeg prøvde og sende et smil til han men.. Jeg fikk en ekkel følelse bare jeg så på han.. Vi gikk til en cafe midt i byen. Jeg bestilte smoothie og fruktsalat. Han der gutten som jeg ikke engang viste navnet på, bestilte hamburger og milkshake.
"Hva heter du?" Spurte jeg.
"Ehh.. Marcus.."
Det så veldig ut som han tenkte når han skulle svare.
"Kan jeg få nummeret ditt?"
Jeg så usikkert på han.
"Ehh.. Ok.." Sa jeg
Jeg tok imot mobilen hans og la til meg som kontakt.
"Kan jeg få ditt?"
"Ja" sa han og sendte meg et smil.
Han tastet det inn og smilte til meg.
Jeg kikket på klokka. Den var 19.00 jeg bare sa at jeg måtte hjem selvom mamma ikke hadde sagt noe klokkeslett.
"Jeg må hjem nå."
"Å.. Ok" svarte han og vinket til meg da jeg gikk ut av døra til Cafén.Jeg fikk fort hjemover itilfelle han skulle komme etter og vil følge meg hjem. Så fikk jeg en tekstmelding fra Marcus..
M: skal vi finne på noe imorgen?
C: nei kan ikke.
M: Ok. Snx babe😘
Hva søren? Lier Marcus meg?! Plutselig fikk jeg en melding fra et ukjent nummer:
F: snx i morra😘
C: hvem er du?
F: Felix fra TheFoooConspiracy❤️
C: Serr?!!😯
F: jepp!😘 snx❤️
C: ja vi snx😊
HVA I?!! FIKK JEG NETTOP MELDING FRA FELIX I THEFOOOCONSPIRACY??!!! Jippiiiiiii!!
Han sendte "😘"
Yay!!Jeg lokket opp døren til huset.
"Hei Cassandra!" Ropte mamma fra kjøkkenet.
"Hei Mamma!"
"Du, jeg fikk akkurat melding fra manageren til TheFoooConspiracy. Og han møter seg på flyplassen i morgen tidlig kl 06.30.
"Jippi!"
"Nå er det snart mat" sa Mamma fra kjøkkenet.
Hei! Håper dere likte denne delen!❤️ Gleder dere dere til og finne ut hvem denne Marcus er?
Vel jeg gleder meg til og avsløre det!😄 husk og kommenter og vote for ny del! Snx😘
YOU ARE READING
Memories
FanfictionDen handler om en jente som heter Cassandra og er 16 år,og vinner en konkurranse for og møte TheFoooConspiracy! Les!!