Hallo daar, dit is niet echt mijn verhaal dat ik zelf heb geschreven, maar ik heb het vertaald vanuit het Engels.
Backfire is het eerste boek van Bel Watson's ONAFHANKELIJKE series. Dat betekend, je kan alle series in verschillende volgorde lezen omdat het andere verhalen zijn, ze zijn aangesloten maar niet afhankelijk. Maar, als je ze in de goede volgorde leest, zullen ze beter uitmaken aan het eind. Chronologisch beter uitmaken.
Backfire speelt zich af tijdens de zomer van 2012.
~VOLGORDE VAN DE VERHALEN~
1# - Backfire (Niall Horan)
2# - Misconceptions (Zayn Malik)
3# - Music sheet (Harry Styles)
4# - Bitter and Sassy (Louis Tomlinson)
5# - Masquerade (Liam Payne)
~BONUS VERHALEN~
#1.5 - Letters to Liam (Liam Payne)
#2.5 - Moni's Adventures (One Direction)
#3.5 - Little Bird (Ed Sheeran)
#4.5 - Kay's Diaries (Louis Tomlinson)
Al deze verhalen komen op mijn profiel te staan en staan al in het Engels op het profiel van Bel Watson.
Om een of andere reden kun je niet alle verhalen bij naam vinden, dus kun je het beste naar mijn profiel gaan voor het Nederlandse en naar het profiel van Bel Watson voor het Engelse verhaal.
Je kan de personen (in het Engels) hier ontmoeten: http://belwatson.tumblr.com
~Een paar regels~
1.) Post dit verhaal nergens anders. Bel Watson geeft daar geen toestemming meer voor. Als je het toch doet is het plagiaat en dat is illegaal.
2.) Als je dit boek ook naar een andere taal wilt vertalen, praat dan even met Bel Watson. Ze houd ervan! Ze kan je ook helpen met promoten als je dat wilt.
3.) Promoot niet je eigen verhaal in de comments. Het is gemeen en ik ga de comment dan verwijderen. Er zijn clubs op Wattpad voor dat enige doel.
Veel leespelzier,
DuifjevanOostrom x.
JE LEEST
Backfire (Niall Horan)
Fanfiction{boek1} - Er was eens… Wacht, are you shitting me? Dit verhaal begint niet zo. Het tegenovergestelde! Dit verhaal gaat over een meisje dat dacht dat ze genoeg had van mannen maar, natuurlijk, haar woorden werkten averechts in haar gezicht. Ja, dat m...