'Tanıtım-Gelecekten Kesit-'

30 2 2
                                    

"Bak şimdi. Her kızın çocukluğundan beri hayalleri vardır. Sevdiği biriyle evlenmek, saatlerce en sevdiği gelinlik modelini aramak, evini kendi dekore etmek. Hatta kocasıyla birlikte her eşyanın montajını kendi yapmak... Ufak çocuklarının olmasını... Her kız aş erme dönemi gelince eşinden saçma şeyler istemek ister. Gerçekten ister mi? Hayır. Yine de bu ufak bir hayaldir." Önündeki kağıtlardan bir kısmını önüne çekti.

"Biz bunlara kağıttan hayaller diyelim. Her kağıt bir gelecek hayali içerir. Sen bunları özenle düşünürsün, bazen okuduğun kitaptan etkilenirsin, bazen tek başına değil biriyle hayal edersin. Sonra..." Önündeki kağıtları önüme itti.

"Yırt." Ne yaptığımı bilmeksizin her kağıdı ufak parçalara ayırdım.

"Üzerine alınma, bir gün bir puşt gelir ve kağıttan hayallerini parçalar. Sonra parçalanmış hayallerin ardında parçalanması unutulmuş bir karton çıkar. Şerefsizin biri hayallerinin hepsini yırtar, parçalar ama o kartonu kesmeye tenezzül etmez. Ders vermek ister gibi. Kağıttan hayallerin sahibinin kartonunu kesmez! İşte o karton kesilmediği zaman böyle oluyorsun." Kendini gösterdi.

"Ben kartonu kesmeye korktum, arkamda kimse yoktu ama yapamadım. Beceremeyince ise..." Yırtılmış kağıtları masaya yaydı ve mümkün olduğunca birbirine denk gelmesini sağladı.

"Kağıttan hayallerimi tekrardan birleştirmeye çalıştım. Olmadı. Ben ise ambalajıma çekildim." Yazı yazdığı telefonunun kalemini telefonun sağ üst köşesinden yerine koydu. Telefonu sıkıca kavrayıp masadan kalktı. 

"B-ben hiç bir şey anlamadım ki." dedim arkasından. 

**

Şu yazıyı yazmaktan bıktım. Yine kitabım silindi. Bu sefer kararlıyım. Kenidime yedeğini face'den mesaj attım. Wp den arkadaşıma attım. Word' kaydettim. Her şeyi yaptım. Bu sefer kıyamet kopsa silinir ancak. Kitabın konusu basit bir konu değildir. Sadece kötü şeyler yaşayan bir kız değil. Bu gün giriş bölümünü atarım. 

Giriş bölümünden sonra bana gelip zoraki evlilik demezseniz sevinirim. Bu biraz değişik bir konu çünkü. -Spoi verdim. ksdjfsdfds-

-Çok sevdiğiniz yazar Sude.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kağıttan HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin