2. Bölüm - Kardeş

41 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu hikayemin ikinci bölümü. Neyse ben lafı yine uzatmadan iyi okumalar ve yazım hataları için özür dilerim.
Keyifli okumalar. . .

"Eee nasıldı İzmir?"diyerek ablama sordum.

Ablam evlenmişti. Şimdi ise iki tane ikiz kızları var 5-6 yaşlarında ikiside teyzelerinin kuzusu. Ablam annem ile babam ölünce yıkılmıştı. Annemgil öldüğünden beri ablamı hiç görmedim .

"İyidi her zamanki gibi işte"

"Tamam" diyerek Yağmur seslendi."Teyze bilgisayarınla oyun oynayabilirmiyiz? " diye yönettiği de "Tamam teyzeciğim getirin hadi bilgisayarı ."

"Al teyze" diyerek bilgisayarı Damla verdi.

Bilgisayarımdan bir oyun sitesi açarak Damla 'ya verdim. Damla ve Yağmur köşede oturup beraber bir oyun oynuyorlardı.

"Açelya ,Bahar ve Elif mutfağa yardıma gelirmisiniz?"diye teyzem bize mutfaktan seslendi.

" Tamam teyze geliyoruz"diyerek oturduğumuz yerden kalkarak mutfağa teyzemin yanına gittik.

" Bahar sen ve Açelya baklavayı halledin, Elif kızım sende bamya çorbasıyla ilgilen bende tavuklu pilavlailgileneyim.

"Tamam Bahar hadi baklavayı yapalım." onaylayarak yufkaları açmaya başladık.

Biz yufkaları birer birer açıyorduk. Yemekleri ve baklavayı hazırlamıştık herşey hazırdı. Sofrayı kurduktan sonra önce bamya çorbasını ikram ettim sonrada ortaya tavuklu pilavı ortaya koydum,baklavayı ve karpuzu da kenardaki masaya koyup işi Mehmet'e devrettim. Bende mutfaktaki masada yerimi aldıktan sonra içimden "Bismillahirrahmanirrahim diyerek yemeğe başladım.Sessiz bir şekilde yemeği yedikten sonra bulaşıkları yıkadık. Bulaşıkları bitirdiğimizde akşam ezanı okunuyordu. Ben banyoya gidip abdest almaya gittim. Abdestimi aldıktan sonra namazı kızıp seccademi toplayıp aşağı indim . Mutfağa girip çaydanlığı ve çay tabaklarını içeri götürüp çayları dökmeye başladım.Bahar çayları servis edip yerine geçti. Sonra hep beraber sohbet ettik.
"Açelya teyzem bizim boş oda varya hani odaya gidip karpuz getirirmisin?" diye bana seslenmişti bende yukarı çıkıp odaya girdiğimde karşımda Bahar'ın odasına benzeyen yatak,yatak örtüsü, kitaplık,kitaplar...

Ben odaya şaşkınlıkla bakarken teyzem,ablam,yiğenlerim ve Bahar gelmişti.

"Hadi gir içeri artık bu oda senin odan " teyzem eli ile odayı gösterdi içeri girip teyzeme sarıldım.

" Teşekkür ederim teyze " Teyzem sarılmama karşılık vererek" Ricaederim kızım.Hem olmuyordu öyle Bahar ile bak şimdi kendine ait bir odan var"

Teyzemlerle odaya girip oturuyorduk.Biz konuşurken Mehmet gelmişti."Ooo kuzen hayırlı olsun" diyerek odaya girdi.

" Teşekkür ederim" diyerek Damla ' dan Bilgisayarımın getirmesi istemiştim.

"Damla teyzeciğim bilgisayarımı getirip bilgisayar dolabına koyarımısın? " dedikten sonra Damla " Tamam teyze " diyerek bilgisayarı getirmeye gitti.

Damla bilgisayarı getirip bilgisayar dolabına koydu."Ee hadi o zaman Açelya bizde benim odamdan kıyafetlerini getirip dolabına asalım" diyerek Bahar'ın odasına giderek kıyafetleri dolabıma astık sonra da oturup sohbet ederken saatin nasıl geçtiğini fark etmemiştik. Saate baktığımda 2'ye geliyordu.

"Teyze artık yatalım mı?Saat çok geç oldu." diyerek sohbeti böldüm.

"Tamam hadi o zaman yatıp uyuyalım."diyerek teyzem ayağa kalktı ve odadan çıktı sonra ablamgilde çıktı bende yatağıma uzandım bu anın keyfini çıkardım.

...

Gözlerimi açtığımda saat 5'e geliyordu.Yataktan kalkıp banyoya gidip abdest aldım ve ezan okunana kadar Kur'an-Kerim okudum ezan okunduktan sonra Bahar'ın odasına gidip Bahar'ı uyandırdım.

"Bahar hadi kalk sabah ezanı okundu sabah namazını kaçırma" diyerek Bahar'ın dürtüm. Bahar kalkınca abdest aldı ve beraber namaz kıldık.

Mutfağa inmiştik. Kahvaltıyı hazırlıyorduk.Teyzem gelince yardım etti."Bahar markete gidin de iki ekmek, bir kilo domates ve iki kilo da tatlı biber alın."diye teyzem bize seslendi. Ben odama gidip lacivert şal taktım. Üzerimde pjamalarım vardı. Aşağı indim.Üzerime feracemi ve babetlerimi giydim. Üstümde ferace olduğu için pijamalarım gözükmüyordu. Markette gelmiştik. "Abi sen bize iki ekmek, bir kilo domates ve iki kilo da tatlı biber verirmisin?" diye Bahar abiye sordu."Tabi bir dakika" abiye hepsini ayrı ayrı poşetlere koydu."Kaç lira"diye sordum."Toplam altı lira" diyince cüzdanımdan parayı aldım ve adama uzattım ve poşetleride alıp marketten çıktık. Eve geldiğimizde Mehmet kapıyı açtı."Kızlar sınav sonuçları açıklanmış. " Biz hemen poşetlere teyzeme vererek bilgisayarımı alıp geldim ve Bahar TC kimlik numarasını girip puanına baktı. Sayfa açıldı ."Yaşasın 430 puan almışım"diyerek sevinçten bağırdı.
"Tebrik ederim kuzen" diyerek birbirimize sarıldık. Bahar çıktıktan sonra ben girdim ve benim puanım...

Umarım beğenmişsinizdir. Geç oldu ama neyse. Gelecek bölümde görüşmek üzere...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Açelya'nın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin