Unutulmaz Zaman

5K 123 41
                                    


Erika yoldan aşağı köpeği Zach ile birlikte yürüyordu, Zach her zaman erkencidir. Açıkçası Erika bunu istemiyordu ama başka seçeneği de yoktu. Sabah yürüyüşü artık günlük rutin haline gelmişti.Yolda yürürken, genellikle ekibiyle futbol antrenmanı yaptığı sahaya doğru rotasını çevirdi. Sahada tanıdık yüzler görünüyordu. Yaklaştıkça, üçüz a.k.a yani Üçüz Şeytanlar olduğunu fark ettim.

"Günaydın çocuklar.",onları selamladı. Ryuuji ve Ouzou selamlamasına karşılık verirken Kota sadece el sallamakla yetindi.

"Siz çocuklar genellikle erkenci misiniz?",dedi Erika.

"Elbette. Sanırım sende öylesin?", diye sordu Ryuuji.

"Hayır, annem bana şu adamı sabah yürüyüşüne çıkarmamı söyledi." dedi Erika köpeğini işaret ederek.

"Yani erkenci değil misin? Haha, o zaman Kota ve Ouzou'dan farkın yok.", diye bildirdi Ryuuji. Erika sözü edilen iki kişiye bakmaya başladı.Kota adını Ryuuji'den duyup kafasını çevirdiğinde Kota'da durup kafasını çevirdi.

"Gerçekten mi? Eğer Ouzo-kun'a şaşırmadım ama Kota-kun'da mı öyle?"

"Hey, bu da ne demek oluyor?",diye sordu Ouzou, açıklamadan rahatsız olmuştu ama duymamazlıktan geldi.

"Kota-kun sabah insanı değildir ama güven bana, saha antrenmanından bahsedildiğinde yatağından yıldırım hızında kalkar.", dedi ona Ryuuji. Erika, Ryuuji'nin bunu demesi ile gülmeye başladı. Kim bilebilirdi ki? Kota'nın her şeyi duyduğu halde sessiz kalacağını. Erika sessizce onlara bakıp antrenmanlarına katılmayı diledi. Sorun ona izin verip vermemeleri değil çünkü antrenmanlarına fazlasıyla kapılmış gibi görünüyorlardı. Ouzou, göz ucuyla ona bakıyordu, ona doğru yaklaşmaya başladı.

"Takatou, bize katılmak ister misin? Aslında antrenman partnerim yok . Kota Ryuuji ile antrenman yapmakla meşgul. Sen meşgul  görünmüyorsun da, ne dersin? ", diye sordu Ouzou, kızın ellerine topu atarak. Bu gerçek miydi? Tanrı onun dileğini gerçekleştirecek miydi?

"Elbette!", Erika sahada hızla ilerliyordu, Ouzou'da onu takip ediyordu. Zach sahadaki bankın yanına oturdu ve sahibinin antrenmanını izlemeye koyuldu. Pratik yapmakta yanlış bir şey yoktu değil mi?

Eğitimleri başladı ve bir süre devam etti. Erika, Ouzou'nun defansını kırmada zorlanıyordu. O gerçekten iyiydi bunu kabullenmişti ama öyle olsa bile,ona kaybetmeyecekti. Sonunda onun defansını kırabilmişti. Erika kasıtlı olarak topu sağ tarafa yaklaştırdı nedeni ise Ouzou'nun onu dikkatli bir şekilde takip etmesiydi ama Erika daha çok hızlanarak rotasını sola doğru çevirdi. Ne yazık ki, Ouzou ondan topu alarak Erika'nın yere düşmesine neden oldu.

Erika,"Ugh! Daha hızlı olmalıydım!", dedi kendini azarlayarak. Ouzou kalkması için elini uzattı ve Erika'da elini tutup kalktı.

"Hey, gidip kendini suçlama. Herkes hata yapabilir değil mi? Pratik yapmamızın sebebi de bu değil mi?" Bu noktada haklıydı. Diğerleri bugünlük çok antrenman yapmıştı ve bugünün son antrenmanını yapıyormuş gibi görünüyorlardı.

'Bunu yapabilirim!',diye düşünerek topu Ouzou'dan alarak uzaklaştı. Birdenbire topa tekme atarak gol vuruşu yaptı, Ouzou bunu beklemediği için hayrete düştü ve bilinmeyen nedenlerden dolayı çarpışıp birlikte düştüler. Ve çok büyük bir şey oldu. Bu yaptıklarıyla ikisi de deli gibi kızardı. Onlar öpüştü. Daha da kötüsü, bir şekilde o onun üzerindeydi, vücudu hareket etmiyordu ve beyni öpüşmeyi bırakmasıyla ilgili bir şey demiyordu. 

"Dang, bir kamera almalıyım", Ryuuji'nin sesi Erika'nın Ouzou'yu itmesine neden oldu ve ikisi de onlara bakan Ryuuji ve Kota'ya baktı. Ryuuji gülmemek için elinden gelenin en iyisini yaparken Kota onaylarcasına baş parmağını havaya kaldırdı.

Ouzou ve Erika,"Düşündüğünüz gibi değil çocuklar!",dedi aynı anda. Yerden kalkıp eve gitmeye karar verdiler.

"Sonra görüşürüz Erika-san." dedi Ryuuji. "Bu arada, ağzını silmemek senin için daha iyi olur. Ouzou-kun'un öpücük vermesi oldukça nadir rastlanan bir olaydır."

Ouzou,"Hey!", diye bağırarak Erika'nın Ryuuji'nin dedikleriyle kızararak Ouzou'nun gözlerine baktı. 

"Haha, o zaman. Sonra görüşürüz.", Ryuuji, Kota'nın yanına gitti ve Erika'ya sırıtarak el salladı. Orada, Ouzou ve Erika baş başa kaldılar.

Ouzou kekeleyerek, "Y-yani, bu senin... ilk öpücüğün müydü?"

"E-evet...", cevap verdi ve Ouzou sadece 'Anlıyorum.' diye mırıldandı. Bir şekilde Erika'nın sırıttığını anlayabiliyordu ...yada sadece bir hayal miydi?

"Biliyor musun bana hiç unutamayacağım bir şey verdin... erken uyanmanın ödülü sanırım. Her neyse, söylemek istediğim, bu benimde ilk zamanımdı. Görüşürüz Erika!", Ouzou göz kırptı ve sahadan uzaklaştı. Zach, yerinden kımıldamayan sahibinin yanına gitti.

"...Benim ilk adımı söyledi...", diye mırıldandı Erika ve yere yavaşça düşerek her iki elini de kızarmış yüzünü saklamak için kullandı.

'Sanırım bende ona bir şeyler hissediyorum!!', diye düşündü ve kızarıklıktan kurtulmak için başını iki yana salladı.

Ve yine mahvettiğim çeviriyle karşınızdayım!! Bu shiple veya Nalu ile ilgili çevirmemi istediğiniz bir one-shot bulursanız seve seve çeviririm ^^

Sonra görüşürüz :)





Ginga e Kickoff Ouzou x Erika One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin