Bu güzel yaz gününde dışarıdaki hava insanı bunaltacak kadar sıcaktı, akşama doğru güneş batarken sonunda herkes dışarı çıkmaya cesaret etmişti. Hafifçe esen soğuk rüzgar onları bir kaç saniye rahatlatsa da ardından tekrar sıcak hava dalgaları geliyordu. Bir kaç cesur kişi haricinde kimse parkta değildi ama herhangi biri bile bir mil öteden futbol topundan çıkan 'thunk' sesini duyabilirdi.
Erika sıcaklık yüzünden en sevdiği oyunda çalışmayı bırakacak tipten bir insan değildi. Eğer yeteri kadar iyi olabilmesi ve daha çok deneyim kazanması için biraz fedakarlık yapması gerekiyordu. 'Fedakarlık hakkında konuşuyordu.' diye düşündü ayağını futbol topunun üstüne koydu ve bol t-shirt'ünü tuttu. 'Bu terli kıyafeti yıkamak için biraz zaman ayırmalıyım.... zamanımdan fedakarlık etmeliyim...' bu düşünceyle kafasını hızla iki yana salladı, ayağının altında sıkıştırmış olduğu topa hızlıca vurarak havalandırdı. Top havadayken bacağını zorlayarak topa vurdu ve aynı pozisyonda durarak topun fileye gidişini izledi.
Erika bir şeyler düşündükçe daha iyi oluyor, hızlanıyor, daha çok kendine güveniyor ve kendine ne kadar çok güvendiğinden bahsetmiyor bile. Yeteneğin küçük veya büyük olmakla alakası yok - kendine hep bunu hatırlatırdı- ama güvenle alakalıydı. Kızıl saçlı kız için azıcık kendisine güven duyması bile gülünç bir şeydi. Genç kız Furuya üçüzleri veya Auto kadar ukala değildi, Reika henüz öyle değildi, Kagi ve Shou'da öyle değildi. Azıcık da olsa bu durumdan memnundu. Ama yeteneklerinden 'biraz memnun' olmak istemiyordu, bunu düşünmek bile onu çıldırtıyordu. Hayır- o daha hızlı koşup, kendisini kimsenin yakalayamamasını istiyordu. Evet, gol atmak onun için ayrı bir hayaldi- hadi ama! Şeytan üçüzler ve çocuklarla iken top çalmak bile zordu, gol atmak ise ayrı bir zordu.
Başka bir düşüncesi ise- Üçüzler onu ne kadar sinirini bozsa da, tuhaf bir şekilde ilgisini çekiyordu. Kendini beğenmiş tiplerdendi ama elinde buna dair kanıt yoktu. Her biri, birbirine benzemesine rağmen, faklı kişiliklere sahiplerdi.
Selam millet! Beni özlediniz mi? Elbette özlemediniz ama Furuya Üçüzleri ve Erika yı özlemişsinizdir :D
Bende özleminize son vermek için önceden çevirdiğim bu minik kısmı sizlere atıyorum maalesef bilgisayarım öldüğü için hikayenin orijinalini bulup çeviremiyorum :( Yeni bir hikaye bulana kadar yada sizler çevirmem için bana atana kadar Soru ve Cevaplara kaldığımız yerden devam edeceğiz! Haydi durmayın sorun sorularınızı. 10 soru biriktiğinde hızlıca yeni bölüm atacağım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ginga e Kickoff Ouzou x Erika One-Shots
FanfictionMerhabalar! Ginga e Kickoff animesini bilenleriniz vardır. Bilmeyenleriniz de olabilir bu gayet normal ^_^ Ben bu animede Ouzou x Erika shipliyorum. Bu kitapta yazılan fanficler benim değildir. Ben sadece internetten bulup türkçeye çeviriyorum. Uma...