Ben: Bölümü geciktirdiğim için özür diler ve sizi bu bölümden alıkoymamak adına hızla @MidoriGurinFan'ın sorularıyla başlamak istiyorum. MidoriGurinFan ile @RyaGndztepe aynı soruyu sormuşlar.
MidoriGurinFan ve RyaGndztepe: Sorum Ouzou'ya. Shiro, Erika'ya o ses kaydını gösterdi mi?
Ouzou: Aslında bu çok uzun bir hikaye. Sonra anlatsam?
Ben: Anlat bize Ouzou. Yoksa Erika'nın yanına gidip ondan hoşlandığını söylerim *Şeytani bakışlar*
Ouzou: Pekala, pekala. Shiro o ses kaydını Erika'ya dinletmesin diye yakalamaya çalışıyordum ama lanet çocuk benden hızlı koşuyordu. 15 dakikalık koşturmanın ardından Erika'nın çoğu zaman antrenman yaptığı parka gelmiştik ve Shiro'nun şansına Erika, Zach ile antrenman yapıyordu. Shiro ile Erika'ya git gide yaklaşırken git gide umutsuzluğa kapılıyordum ama bir yandan da Erika o ses kaydını dinlerse tepkisi ne olacak diye düşünmeden de edemiyordum.
Shiro, "Erika!" diye bağırırken Erika'dan önce bizi Zach fark etti. Shiro elindeki ses kayıt cihazını havada heyecanla sallıyordu ama Zach bunu bir oyun olarak algılamış olacaktı ki Shiro'nun elindeki ses kayıt cihazını kaptığı gibi koşmaya başlamıştı. Erika ile Shiro, Zach'i yakalamaya çalışırken ben bir köşede oturup Zach'i koşması için teşvik ediyordum. Neyse ki Zach koşmaktan bıkıp ses kayıt cihazını kemirip bozdu.
Ben: Yani??
Ouzou: Yani Erika ses kayıt cihazını dinleyemedi.
Ben: Shiro'ya daha iyi bir plan yapması için yardım edeceğim! Tabii ki sorulardan sonra. MidoriGurinFan'ın sorularıyla devam ediyoruz!
MidoriGurinFan: Bir tanecik daha soruyorum. Ryuuji, internette sen ile Erika fotoğrafları buluyorum, tepkilerini alayım. Birde hazırlansan iyi edersin sadece testere ile zincir alıyorum. İyisin yine, işkence yapmak lazımdı ama kardeşlerin yüzünden yapmıyorum.
Ryuuji: *Sesli bir şekilde yutkunur* MidoriGurinFan korkunç birisin.
Ben: Eeee, Erika ile senin bir arada bulunduğu resimlere tepkin nedir?
Ryuuji: H-hangi resimler? *Sakinleşmek için su içer*
Ben: *Yandex'i açıp görsel kısmına 'Ginga e kickoff Ryuuji and Erika' yazar ve leptopu Ryuuji'ye çevirir* İşte bunlar.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ginga e Kickoff Ouzou x Erika One-Shots
FanfictionMerhabalar! Ginga e Kickoff animesini bilenleriniz vardır. Bilmeyenleriniz de olabilir bu gayet normal ^_^ Ben bu animede Ouzou x Erika shipliyorum. Bu kitapta yazılan fanficler benim değildir. Ben sadece internetten bulup türkçeye çeviriyorum. Uma...