Kang chi kendinden korkmuştu. Gon kaçmişti hırsızlar küfür ede ede kaçtılar. Yeo woolda kang chi korka korka bakarak ordan uzaklaşti.Ne kadar korkusuz olsada bu olay onu germişti ne kadar gitmek istemesede gon babasina her seyi anlaticakti.Kang chi aglamaya basladi çaresizlik icindeydi tam o sirada chansung geldi. Chansungun babasi kang chinin bileklik konusunda cok uyardi. Chansung hemen bilekligi aradi. Tam buldum derken basina agir bir darbe aldi. Kang chinin bilekligi ilk kez kaybolmuştu bu yüzden kendine hakim olamıyordu. Chansung 1 saat sonra uyandı bileklik hala ondaydi ama kang chi yoktu bütün şehiri parçalaya bilecek gücü vardı. Chansung hemen kang chiyi aramaya çıktı. Kang chinin nereye gidecegini adı gibi biliyordu. Dövüş okulu koşarak gitti. Yeo wool ile bakışıyordu. Ama yeo wool aglıyordu duvara yaslanmis önündede yaratık kim olsa aglardı. Chansung hemen bir yol düşündü gözü ile onu aradı. Çatının üstünde kang chiyi hedef alıyordu bagirsa kang chi onu sağ bırakmazdı. El işaretleri onu fark etmesini sagladi gon çatıdan inerek chansungun yanina gitti. O gelirken chansung bir yol bulmuştu kang chinin yeo woolu rahat birakma yolunu. Kang chinin en sevdigi şey butur hemen but getir diye kısık sesle söyler. Pazar oldugu icin put oldugunu chansung adı gibi bikiyordu. Gon hemen getirdi. Kang chi bak burda ne var. Kang chi elini kaldirdi ve chansunga dogru koştu. Yeo wool çok korkmuştu. Chansung bilekligi taktı. Yeo wool çok sinir olmuştu koştu ve kang chiye tokat attı. Seni hiç bir zaman affetmiyicem üstüme yürüdün sen benim korktun beni kolumu sıktın. Senden nefret ediyorum.Diye hakirir adete.Kang chinin canı çok yanar ama belli etmez Ve ordan uzaklaşır.
Yeo woolun yaşadıgı şey hiç kolay degildi. Bakalım ikilimiz barışacak mı?? Bizi çokca sevin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİNİN PEŞİNDE
Ficção Histórica"Yarım ay, şeftali ağacının üstünde duruyor. Biriyle orda karşılaşırsan eğer, ne pahasına olursa olsun ordan uzaklaşmalısın." "Peki şimdi ne olacak? Aşktan kaçabilir misin ki?" Kutsal varlık bir babayla insan olan bir anneden doğan yarı insan yarı...