×4.část×

69 5 1
                                    

Tělo toho chlapce už bylo pryč. Ředitelka McGonagallová právě nařizovala duchům, aby hlídaly koleje a ostatní studenty. Když mě uviděla, usmála se a šla ke mně.
„Lily, potřebuji s tebou mluvit" řekla a vedla mě do ředitelny.
Vešly jsme dovnitř a Minerva zavřela dveře.
„Lily, musím s tebou něco probrat." Posadila se na křeslo.
Vypadala tak unaveně.
„Víš Lily už stárnu a nezbývá mi moc času. Tuším, že konec přijde již brzy. A tak jsem tě chtěla poprosit, protože tobě věřím a protože jsi mi velmi pomohla, abys byla mou nástupkyní." Řekla a já byla v šoku.
„Ale Minervo já tohle nemůžu já mám přítele a on je mudla já tady nemůžu zůstat mám svůj život v Londýně." Bylo mi líto, že ji zklamu.
„Já to chápu, Lily a tak navrhuji, aby Hugo byl tvým zástupcem. A ty bys byla týden tady a týden doma v Londýně. Hugo by školu řídil, když tady nebudeš." Navrhla mi.
„Minervo vždyť víš, že Bradavice jsou můj domov. Jistě že budu ředitelkou Bradavic. I když to bude těžké." Usmála jsem se a objala Minervu.
Ona je součástí mojí rodiny. Mám ji ráda a tak nemůžu odmítnout.
„Děkuji ti Lily. Jmenuju tě ještě dnes při večeři. Potřebuju se rozloučit se svou rodinou a blízkými a pak se vrátím. Chci umřít tady strávila jsem tady celý život. A chci být pohřbena na pozemcích školy. Můžeš mi to splnit Lily?" Ptala se.
„Jistě že ano." Usmála jsem se, ale chtělo se mi moc plakat.
„Tak jdeme" usmála se a přenesla nás do Příčné ulice před krejčovství.
„Paní ředitelko" usmála se na ni švadlena"
„Zdravím Célie" objala ji Minerva.
„Potřebujete nový hábit?" ptala se Célie Hellenwoodová.
„Ne to ne potřebujeme tady pro Lily slavnostní šaty a hábit." Usmála se na ni.
„Tak jdeme na to" postavila mě na stupínek a začala čarovat.
Po necelé půl hodině bylo hotovo. Vypadala jsem úchvatně. Célie přinesla ještě pár černých lodiček a dílo bylo úplné. Zaplatila jsem a přenesla nás zpátky do Bradavic. Minerva šla připravit velkou síň a informovat Huga. Musela taky kontaktovat správní radu, která souhlasila s jejím rozhodnutím. Já jsem se začala pomalu seznamovat s funkcí ředitelky. Minerva pro mě přišla chvíli před večeří. Za ní šel Hugo, který mě hned objal.
„Důvěřuji vám. Vím, že to zvládnete, až tady nebudu." Objala nás oba Minerva a Konečně jsme vyšli k velké síni. Minerva vstoupila první zavřely se za ní dveře a já se podívala na Huga.
„Jak se cítíš, paní ředitelko?" Ptal se.
„Nevím. Doufám, že to všechno zvládnu." Uhladila jsem si šaty.
„Neboj se pomůžu ti." Usmál se.
„Já vím. Díky" Objala jsem ho.
Dveře velké síně se otevřely.
„Novým zástupcem ředitele bude Hugo Weasley." Hugo vkročil do sálu a všichni studenti začali tleskat.
„A vaší novou ředitelkou bude, Lily Lenka Potterová." Vydechla jsem a vešla do sálu.
Studenti tleskali, cítila jsem se výjimečně v tu chvíli. Došla jsem až dopředu a postavila se za stolek. Pohybem ruky jsem umlčela sál a začala svůj projev.
„Na této škole jsem studovala já, moje matka, matka mé matky a dokonce matka matky mé matky. Celá moje rodina studovala na této škole a i když je tato má funkce nečekaná hodlám udržet v této škole mír a harmonii, která tu vládne po celé roky. Mým cílem je postarat se o tuto školu dokud budu moct a poté ji předat do dobrých rukou mému nástupci. Pokud budete mít problém dveře mé pracovny budou pro vás stále otevřené."
Mávla jsem hůlkou a ze špičky vyletělo hejno modrých ptáčků.
„Ovšem pokud nebudete respektovat pravidla této školy nebo její učitele a mě. Nebudu váhat a potrestám provinilce."
Dořekla jsem a poštvala hejno ptáčků na skupinku chlapců z Nebelvíru,kteří seděli až na konci stolu a vesele debatovali. Na poslední chvíli se jim vyhnuli a rozpadli se ve vzduchu na malé jiskřičky.
„Hostina může začít" mávla jsem hůlkou a prostřela stoly.

Yay konečně nová část :))

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 02, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Keep your eyes open...Kde žijí příběhy. Začni objevovat